Strona 1 z 1
Nie spada z obrotów
: ndz lip 15, 2007 12:33
autor: Acid
Kilka dni temu zrobiłem reset dla mojego golfa. Po podłączeniu akumulatora i dłuższej jezdzie po mieście zauważyłem, że na gazie i benzynie nie spada z obrotów trzyma w okolicach 1200rpm, a wcześniej miał jakieś 800-900rpm. Między biegami na luzie powoli spada od ok. 2000rpm. Co to za przyczyna ponowny zresetowanie nie pomogło.
: ndz lip 15, 2007 19:31
autor: dziejo
silniczek krokowy przepustnicy to on jest odpowiedzialny za stabilizacje obrótów biegu jałowego zwłaszcza kiedy obroty schodza z wysokich na niskie
: ndz lip 15, 2007 21:13
autor: Acid
dziejo, czyli co krokowiec do wymiany?
: ndz lip 15, 2007 23:18
autor: marek2907
Acid, niekoniecznie
mam ten sam problem
wymieniłem już sondę lambda, krokowca i mnóstwo innych rzeczy i nic nie pomogło
: ndz lip 15, 2007 23:36
autor: msokolek
kolego a najtańsza sprawa jaka to może byc tj filtr powietrza
ja tak miałem zawór powietrza wyczyściłem nic
czujniko poł przepustnicy nic
u mnie był ustawienia zapłon
ale filtr raczej powinien załatwić sptrawę - przynajmniej jest tani ...
: pn lip 16, 2007 00:56
autor: TOMMy_VW
Czujnik Hala? Może on ma coś z tym wspólnego...
: pn lip 16, 2007 12:37
autor: Acid
Dzisiaj trochę pojezdziłem i czasem obroty spadaja normalnie, czasem nie. Gdy jadę jak ''emeryt'' to jest normalnie, a gdy jadę trocjhę szybciej (tak jak inni) to już powoli spada z obrotów i trzyma powyżej 1200rpm.
TOMMy_VW pisze:Czujnik Hala? Może on ma coś z tym wspólnego...
a gdzie to jest i jak to sprawdzić?
: śr lip 18, 2007 21:06
autor: Palczak1987
Witam posiadam Golfa II 1,8 RP i mam ten sam problem tyle że bardziej drastyczny. Otóż chodzi o to że u mnie obroty na " luzie" potrafią się utrzymać na 3000-4000 tys. i co jest najgorsze podczas zmiany biegów auto same przyspiesza do czasu gdy osiągnie te obroty. Rok temu miałem ten sam problem tylko że obroty maksymalnie wzrastały do 2 tys. Z mojego doświadczenia moge stwierdzić że dzieje się mi to tylko w upalne dni, przeważnie wtedy gdy załańcza się wentylator. W chwili gdy jadąc silnik się ostudzi to obroty powoli się normują. Dodam tylko że wyłączenie samochodu i włączenie ponowne nic nie dale ponieważ zaraz po odpaleniu obroty wskakują na 3-4 tys. Proszę o pomoc co może być za to winne i o wytłumaczenie gdzie znajduje się silnik krokowy bo słyszałem że to może być jego wina tylko ta jego cena 380zł za nowy to zgroza.
: śr lip 18, 2007 21:32
autor: EverFrost
Palczak1987 pisze:Witam posiadam Golfa II 1,8 RP
użyj "szukaj" problem obrotów w RP-eku był poruszany 1000 razy, a z tym zakupem nowego krokowaca za 380 zł to sie jeszcze wstrzymaj, może wystarczy przeczyścić, a czasami nawet lekko z wyczuciem w niego stuknąć