ustający szum po nacisnięciu pedału sprzęgła
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ustający szum po nacisnięciu pedału sprzęgła
Witam , o taki problem , iż podczas pracy silnika słychać szum jakby łańcuch od rozrządu szumiał . Ale niestety nie jest to łańcuch od rozrządu , ponieważ gdy nacisne pedał sprzęgła to szum momentalnie ostaje a gdy tylko go puszcze odrazu powraca i dalej szumi . Dodam , iż przy składaniu silnika , powiedziano mi że tarcz sprzęgła starczy jeszcze na około 10 tys. km a przejechałem już 13 tys. km i powiem do tego drugi problem , myślę ze połączony z tym wątkiem iż przyśpieszenia są dalej takie same (prawie) ale vmax auta bardzo mocno zmalal . Dodam , iż auto kręci sie ładnie gdzieś do 4 tys. obrotów a wyżej też idzie ale już nie ciągnie tylko jest tak jakby zapowietrzone . Dodam iż sprzęgło łapie dopiero przy dolnych okolicach ruchu pedału sprzęgła . I moje pytanie jest takie , czy są to objawy na 100 % zużytego sprzęgła ? . Pozdr
u mnie jest tak samo ale z mniejsza czestotliwoscia tzn czasami tylko szumi.
To mi powiedzial Maciuś01 w moim poscie:
"Prawdopodobnie masz wytłuczone spręzyny na tłumiku drgań na tarczy sprzęgła.
Narazie nic sie nie dzieje. Bedzie coraz gorzej zaczną hałasować zawsze jak będzie poszczone sprzęgło na luzie.
Rada - do wymiany ale wiadomo jak jest ze sprzęgłem - drogo więc jeszcze możesz troszkę polatac."
tu jest link do tego tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113468
To mi powiedzial Maciuś01 w moim poscie:
"Prawdopodobnie masz wytłuczone spręzyny na tłumiku drgań na tarczy sprzęgła.
Narazie nic sie nie dzieje. Bedzie coraz gorzej zaczną hałasować zawsze jak będzie poszczone sprzęgło na luzie.
Rada - do wymiany ale wiadomo jak jest ze sprzęgłem - drogo więc jeszcze możesz troszkę polatac."
tu jest link do tego tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113468
masz na mysli łozysko oporowe zapewne !!ja bym juz sie rozglądał za nowa tarcza sprzęgła i ewentualnie łozyskiem oporowymDimateo pisze:co należy wymienić żeby to huczenie ustało
[ Dodano: Pią Lip 13, 2007 19:58 ]
ja bym nie ryzykował kiedys wymieniałem rozsypana w drobny mak tarcze sprzęgła wraz z dociskiem niemiły widokRopet1 pisze:więc jeszcze możesz troszkę polatac."
silnik to 2.8 vr6 w mk3 po kapitalce . Cisnienie jest ok a prędkośc maxymalna maleje ... przyśpieszenia 1 i 2 są takie same (moze troszke spadły ale ciągnie) natomiast Vmax znacząco zmalał . Tarcza jak juz napisałem była zuzyta w miare mocno więc czy te małe prędkosci mogą być skutkiem jej mocnego zużycia ? . Ps. dzięki za info z tym szumem .
Ostatnio zmieniony pt lip 13, 2007 20:22 przez lawrai, łącznie zmieniany 2 razy.
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
poprostulawrai pisze:Tarcza jak juz napisałem była zuzyta w miare mocno więc czy te małe prędkosci mogą być skutkiem jej mocnego zużycia ?
sprzegło zaczyna się lekko slizgać
braciak miał tak samo w 1,8 ABS rozpedzał się ok ale przy prędkościach rzędu 140-160 km/h zaczynały się problemy
tzn obroty rosły a prędkosć już niestety nie
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 501 gości