Strona 1 z 1

Szarpanie silnika.

: czw lip 12, 2007 19:32
autor: wolff
Witam wszystkich.
Od pewngo czasu zaczal mi szarpac silnik na niskich obrotach.Wymienilem filterki,swiece i dalej to samo.Podczas jazdy po miescie mozna oszalec jadac na drugim lub trzecim biegu na malym gazie,a gdy raptownie przyspiesze to jest szarpniecie a pozniej normalnie.Na wyzszych obrotach jest ok.Prosze o sugestie co jest przyczyna.Moze to wina kabli wysokiego,ale nie chcialbym zgadywc?

: pt lip 13, 2007 06:58
autor: valerio
Podłącz pod vaga i zobaczysz czy wyskoczą błędy

: pt lip 13, 2007 09:32
autor: scss
Hej!
valerio pisze:Podłącz pod vaga i zobaczysz czy wyskoczą błędy
Zrób jak kolega pisze, bo tak to ciężko zgadywać. Po vagu ustalisz czy są jakieś błędy, jak nie ma błędów to masz dużo mniej do sprawdzania (np lambda )

: pt lip 13, 2007 12:42
autor: Jacenty85
No właśnie i jak nie będzie błędów to sprawdź kable i resztę układu zapłonowego.

RE. falujące obroty

: pt lip 13, 2007 20:41
autor: marcingolf4
witam kolego!!!
myślę, że powinieneś zwrócić uwagę również na przepustnicę ona też może być przyczyną falujących obrotów i szarpnięć - tak miał mój kuzyn z silnikiem 1.4 16v.
Ja osobiście też mam ten silnik i przejechałem już 80 tyś. km i nie miałem jszcze, żadnego problemu!!!
Życzę powodzenia kolego!!!

[ Dodano: 13 Lip 2007 20:45 ]
cześć kolego!!!
zwróć uwagę też na przepustnicę!!!
Powodzonka!!!! :bajer: :bajer: :!: :!: Obrazek

: pt lip 13, 2007 21:50
autor: bartek_-_17
Witam. Ja stawiam na cewke wysokiego napiecia. Dzis wracam do domu w deszczu i dzieje sie to samo. Gdy powietrze jest wilgotne (mniejsza rezystancja?) lub zachlapie mi jakos cewke widac w nocy wyraznie przebicia. Przy silniejszym dodawaniu gazu i na obrotach jałowych silnik niemal gaśnie. Czasem udaje mi się go okiełznać. Dodam ze na obudowie cewki wys. nap. zauważyłem pęknięcie w ktorym widać owe przebicie (łuk elektryczny). Przypuszczam ze zostało ono wypalone przez iskre badz po prostu jest to uszkodzenie mechaniczne przez które dostaje się wilgoć. Czy ta cewka wys napiecia to coś ala transfotmator impulsowy podbijający napięcie do swiec? Czy da się taką usterkę naprawić czy czeka mnie wymiana tego modułu? Dodam jeszcze ze przy normalnej pogodzie takie objawy nie występują. Auto nie zgaśnie choćbym nie wiem jak cisnął...
Z góry dziękuję za pomoc