za duża temp silnika - co zrobić?
: czw lip 12, 2007 15:59
Witajcie
na samym początku napiszę że problemy ze wskazaniami temp wewnątrz auta zawsze mnie niepokoiły odkąd nastało lato...! mam swojego Golfika od roku i nigdy nie było z tym problemów aż do dziś...
temperatura w korku zawsze rosła do 110st i po kilku minutach spadała do 100st i tak naokrągło jeżeli jexdziłem w miejście - rosła i spadała do tych 100st.
jakiś czas temu wymieniłem czujnik temp i płyn chłodniczy. stan płyny zawsze taki sam nigdy nie ubywało.
dziś z ciekawości zajrzałem pod maskę patrzę a kawałek silnika oblany był płynem chłodniczym, część tego płynu pod wpływem temp się ulotnił i została biała plama a część była w stanie ciekłym w nierównościach korpusu silnika. uszczelka od węza który doprowadza płyn jest trochę widoczna i zdeformowana od temp! stan płynu prawie bez zmian.
I teraz pytanie jechać do mechanika czy bawić się samemu w wymienianie uszczelki etc. ?
Co zrobić z tą wkurzającą temp?
Dodam że wiatrak się załącza przy 92-95st.
Jedyna możliwość to że wiatrak nie włącza drugiego biegu???
Poradźcie co robić jechać do specjalisty bo mam takiego jest uczciwy ale też nie najtańszy?!
pozdro
na samym początku napiszę że problemy ze wskazaniami temp wewnątrz auta zawsze mnie niepokoiły odkąd nastało lato...! mam swojego Golfika od roku i nigdy nie było z tym problemów aż do dziś...
temperatura w korku zawsze rosła do 110st i po kilku minutach spadała do 100st i tak naokrągło jeżeli jexdziłem w miejście - rosła i spadała do tych 100st.
jakiś czas temu wymieniłem czujnik temp i płyn chłodniczy. stan płyny zawsze taki sam nigdy nie ubywało.
dziś z ciekawości zajrzałem pod maskę patrzę a kawałek silnika oblany był płynem chłodniczym, część tego płynu pod wpływem temp się ulotnił i została biała plama a część była w stanie ciekłym w nierównościach korpusu silnika. uszczelka od węza który doprowadza płyn jest trochę widoczna i zdeformowana od temp! stan płynu prawie bez zmian.
I teraz pytanie jechać do mechanika czy bawić się samemu w wymienianie uszczelki etc. ?
Co zrobić z tą wkurzającą temp?
Dodam że wiatrak się załącza przy 92-95st.
Jedyna możliwość to że wiatrak nie włącza drugiego biegu???
Poradźcie co robić jechać do specjalisty bo mam takiego jest uczciwy ale też nie najtańszy?!
pozdro