Sciaga przy hamowaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr lip 11, 2007 13:52
- Lokalizacja: Kraków
Sciaga przy hamowaniu
Cześć.
Słuchajcie niedawno kupiłem sobie golfika 1.9 GTD.
i mam taki problem, podczas jazdy przy hamowaniu tylko i wyłącznie
na nierównościach( czasami jak wjadę w jakąś dziurę) ściąga mi auto na lewą stronę.
Wygląda to tak, że trochę blokuje mi kierownicę i ciągnie ją w lewo(trzymając jedną rękę na kierownicy jazda staje się niewygodna) Co to może być??
Słuchajcie niedawno kupiłem sobie golfika 1.9 GTD.
i mam taki problem, podczas jazdy przy hamowaniu tylko i wyłącznie
na nierównościach( czasami jak wjadę w jakąś dziurę) ściąga mi auto na lewą stronę.
Wygląda to tak, że trochę blokuje mi kierownicę i ciągnie ją w lewo(trzymając jedną rękę na kierownicy jazda staje się niewygodna) Co to może być??
Ostatnio zmieniony śr lip 11, 2007 15:08 przez Mariusz.22, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr lip 11, 2007 13:52
- Lokalizacja: Kraków
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
i mozesz przy okazji swoznie wachaczy wyminic tak dla pewnscimarcin999 pisze:czyli drazki i koncowki do sprawdzenia ew. do wymiany
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
dla swojego i innych bezpieczeństwa wymień je a zobaczysz komfort jazdy jak i hamowania polepszy siedziejo pisze:Mariusz.22 napisał/a:
bo są już raczej zużyte.
Jak sama nazwa wskazuje rolą amortyzatorów jest amortyzacja, czyli łagodzenie wstrząsów. Jednak ich zadaniem jest nie tylko zapewnienie nam wygodnej jazdy.
Utrzymywanie kół w ścisłej styczności z jezdnią ma zasadnicze znaczenie dla naszego bezpieczeństwa.
* Zużyte amortyzatory wydłużają drogę hamowania samochodu.
Przy prędkości 50 km/godz. już jeden zużyty w 50% amortyzator drastycznie wydłuża drogę hamowania o całe 2 metry.
* - Jazda na zakrętach ze zużytymi amortyzatorami oznacza, że zaczynasz tracić panowanie nad samochodem już przy 57 km/godz.
* - Mając zużyte amortyzatory wpadniesz w poślizg hydrodynamiczny przy 81 km/godz.
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 16:47 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 288 gości