Sprawdzenie poboru pradu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wadolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw cze 07, 2007 09:20
Lokalizacja: Gdansk

Sprawdzenie poboru pradu

Post autor: wadolek » wt lip 10, 2007 18:10

Jak w temacie jak najprosciej zbadac co rozladowuje aku. Mam tak ze przez 2 dni potrafi go rozladowac i auto jezdzi nie stoi. Prosze o pomoc co najpierw posprawdzac.Aku jest nowy i ladowanie ok.



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » wt lip 10, 2007 18:19

wadolek pisze:jak najprosciej zbadac co rozladowuje aku
a lampka w bagażniku itp. gaśnie ? podłącz amperomierz w szereg z akumulatorem i sprawdź pobór prądu przy zgaszonym aucie..



wadolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw cze 07, 2007 09:20
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: wadolek » wt lip 10, 2007 18:22

Lampka ganie ale jak mozesz napisz dokladnie jak ten miernik podlaczyc i ustawic przede wszystkim



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » wt lip 10, 2007 18:37

wadolek pisze:Lampka ganie ale jak mozesz napisz dokladnie jak ten miernik podlaczyc i ustawic przede wszystkim
nie wiem jakim miernikiem dysponujesz;) ustawić najlepiej na duży prąd ,a później zmniejszasz.. minimalny pobór może być (radio ,alarm, zegarek itp.) ale myślę ,że nie będzie to więcej niż 100mA
podłączasz w obwód z akumulatorem ,czyli odkręcasz klemę "+" i wpinasz miernik między klemę a akumulator..



wadolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw cze 07, 2007 09:20
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: wadolek » wt lip 10, 2007 19:17

Dzieki kolego :pub:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt lip 10, 2007 20:52

Witam
Słuchaj nic nie sprawdzaj co go rozładowuje bo chocbys wlaczył zaróweczke w bagazniku na tydzien to by go nie rozładowało.
Moja opinia jest prosta masz zepsuty alternator a w nim regulator napiecia. U mnie jak walnal to 1 dzien i akumulatora nie było. Tak go rozladowalo ze swiatla nawet nie swiecily.

Inna przyczyna dosc realna o ile masz porzadny sprzet muzyczny w aucie to taka ze jesli porzadnie "łupiesz" to łatwo go rozładowac w godzine. ALe jesli nie to to aklternator.

Aha jeszce jedno jesli masz akumulator o nieznanym starzu to masz kolejny powod moze ma juz dosyc.
:DD
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2007 20:54 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » wt lip 10, 2007 21:05

Maćkooo pisze:Inna przyczyna dosc realna o ile masz porzadny sprzet muzyczny w aucie to taka ze jesli porzadnie "łupiesz" to łatwo go rozładowac w godzine.
Dokladnie - zgadzam sie z tym a tym bardziej ze teraz jeszcze na swiatłach

ja mam aku juz nie nowe i jak zagram na wylonczonym silniku z 30 min to pozniej ani rozrusznik nie chce sie obkrecic

po wlonczeniu silnika chwile pochodzi i wraca do normy

zajedz do punktu sprzedazy akimulatorow tam ci sprawdza za fre aku , ładowanie itp


posłużę Vagiem

wadolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw cze 07, 2007 09:20
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: wadolek » śr lip 11, 2007 15:36

Bylem u elektryka i ladowanie ma ledwo 14V . Co mam Zrobic w alternatorze by bylo oki . Czy to regulator jak to rozebrac.



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » śr lip 11, 2007 15:38

Moze szczorki sie cie podpracowaly i nie maja pelniego styku z komutatorem.



wadolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw cze 07, 2007 09:20
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: wadolek » śr lip 11, 2007 15:57

A wiesz jak to wyjac z alternatora



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » śr lip 11, 2007 16:11

odkrecasz z gory... to jest takie biale plastikowe albo srebrne... na dwoch srobkach krzyzakowych sie miesci. nawet allternatora nie musisz wykrecac...

chcesz foto? ;]
Ostatnio zmieniony śr lip 11, 2007 16:12 przez SkinnerPL, łącznie zmieniany 1 raz.



wadolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw cze 07, 2007 09:20
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: wadolek » śr lip 11, 2007 16:43

Juz wyjalem a wiesz jak sprawdzic regulator. Pilne

[ Dodano: 11 Lip 2007 18:11 ]
Pomierzylem nap.ladowania i
bez obciazenia jest 14.3
pod obciazeniem 14.0
Co o tym myslicie



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » śr lip 11, 2007 18:57

regulatora nie sprawdzisz chyba
14,4 to bardzo dobrze
jak mamsz 14,3 to tez bardzo dobrze
jak pod maxymalnym obciazeniem masz 14,0 rewelacja
u mnie jest max obciazenie to 13,0 ladowania
a jak nie ma obciazenia to 14,47 o 0,7 za duzo ale ok. i tak jezdze na swiatlach ;]

max obciazenie = swiatla mijania, dlugie, awaryjne, dmuchawa nawiewu na max, wentylator chlodnicy i wycieraczki ;]
Ostatnio zmieniony śr lip 11, 2007 19:00 przez SkinnerPL, łącznie zmieniany 2 razy.



wadolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw cze 07, 2007 09:20
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: wadolek » śr lip 11, 2007 20:17

Fajno dzieki za odzew :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 261 gości