golfa mam wersje highline 1.6
zawieszenie coupline GT
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zawieszenie coupline GT
ostatnio szybko jezdze cos nabralem ochoty 
 i zastanawiam sie  nad  utwardzeniem zawieszenia  kurde 
 znalazlem tanią ofertę firmy GT COUPLINE   40/40 mm srezyny i amorki komplet , czy ktos ma u siebie zalozony taki zawias ? bo seryjne  troche  buja na szybkich lukach  a  przy 180  jakos nieswojo sie czuje jadac   
 a moze oprocz tego cos jescze  zmienic  ? macie jakies pomysly ?  opony  mam 195 mimo tego slabo sie trzyma  
golfa mam wersje highline 1.6
			
									
									golfa mam wersje highline 1.6
jazz to potęga :)
						Witam , panowie dziś założyłem jamexa na sportowych amorach , obniżenie cos 50 na 40 , albo nawte 60 na 40 , skutek , przejechałem 2 kilometry i mam dość , strasznie twardo , jak w maluchu , znowu czeka mnie przekładka na serie , ale komus kto lubi twardo , polecam , zakręty cos pięknego przy 80 jak przy 40 na seri , bajka , ale niestety nie wygodne jak diabli , w dłuższe trasy pewno tragedia by była .Pozdro , powiem że gdybym tylko ja jeżdził fura to bym zostawił , ale często jeżdzą także rodzice , wieć nie mam wyboru
			
									
									[img]http://img501.imageshack.us/img501/5331/vwban2jq9.jpg[/img] 
zapraszam do oceny mojego gofika(Aktualizacja str1):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=94798
Sprzedam oświetlenie do MK III :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124936
						zapraszam do oceny mojego gofika(Aktualizacja str1):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=94798
Sprzedam oświetlenie do MK III :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124936
Ja osobiście nie polecam firm typu supersport czy właśnie gt cupline.. Ale to moje zdanie.
Natomiast taka mała rada - jeśli chcesz szybciej się bujać przez zakręty czując się pewnie - kup sobie 40/40 springi same, albo 30/30 (nie wiem jak to w IV-kach idzie
 ), twarde i zobacz jak Ci będzie. Ja latam swoim na "zwykłych" gazówkach amorach i na springach 40/40 całkiem twardych i pod warunkiem, że masz sprawne amorki leci się zaje*****e.  
 W zakrętach mijam praktycznie wszystkich, a wyzwaniem są tylko wariaci w WRX'ach. 
PozdraVWiam
			
													Natomiast taka mała rada - jeśli chcesz szybciej się bujać przez zakręty czując się pewnie - kup sobie 40/40 springi same, albo 30/30 (nie wiem jak to w IV-kach idzie
PozdraVWiam
					Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 22:04 przez Gutekspc, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Everyone dies. Not everyone lives.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości




