Przerobka centralnego na pilota
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Przerobka centralnego na pilota
Mam oryginalny c.zamek w golfie II na jeden kluczyk zmyka dzwwi,klape i wlew paliwa chcialem dopytac czy da sie jakos go przerobic zeby byla mozliwosc otwierania i zamykania z pilota ????
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2007 15:46 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
spoko bo jakby to byl koszt ok 100 to bym zrobil bo to meczace troche zmyaknie takie z kluczyka ale jak 200zll to nowa instalacje c.zamka mozna kupicVwDarek pisze:Dystans6, Podobno sie da...Zapytaj jakiegos elektryka moj sasiad w Pasku B2 chcial to zrobic ale mu kolo krzyknal CHYBA cos kolo 200pln...Nie jestem pewien czy tyle ale wiem ze troche drogo
wsyztsko sie da
jezeli masz juz osobne sterowanie z pilota to szukasz centralki sterujacej centralnym zamkiem.....
i tu kolejne pytanie: czy masz centralny zamek pneumatyczny czy elektryczny....
jak znajdziesz centralke to na pewno beda w niej 2 kabelki ktore steruja zamykaniem i otwieraniem.... i do nich podpinasz sterowanie z pilota....
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i tu kolejne pytanie: czy masz centralny zamek pneumatyczny czy elektryczny....
jak znajdziesz centralke to na pewno beda w niej 2 kabelki ktore steruja zamykaniem i otwieraniem.... i do nich podpinasz sterowanie z pilota....
![Obrazek](http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg)
Służę pomocą z VAG
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Mampneumatyka to co raczej sie nie da co ?? ztylu w bagazniku jest pompkapekol pisze:wsyztsko sie dajezeli masz juz osobne sterowanie z pilota to szukasz centralki sterujacej centralnym zamkiem.....
i tu kolejne pytanie: czy masz centralny zamek pneumatyczny czy elektryczny....
jak znajdziesz centralke to na pewno beda w niej 2 kabelki ktore steruja zamykaniem i otwieraniem.... i do nich podpinasz sterowanie z pilota....
Koło pompy będą 2 kabelki nie podpięte które sterują otwieraniem/zamykaniem. Sterowanie jest masą więc jak kupisz centralkę alarmu to sprawdź czy też jest sterowanie masą.
Ale najpierw zobacz czy masz te kabelki![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale najpierw zobacz czy masz te kabelki
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Dystans6, jezeli sa tam 2 kabelki tak jak mowi VW Maniak,
to w sterowniku powinienes miec 2 kabelki sterujacy (bialy/brazowy) lub (bialy/zolty), musialbys dokladnie sprawdzic w instrukcji i mozesz wyczucie podlaczyc do tych 2 kabelkow.... jak ruszy ale bedize odwrotnie zamykal i otwieral zamien kabelki...
jak chcesz sprawdzic czy centralka jest sterowana Minusem Badz Plusem wtedy:
dolacz jakikolwiek kabele jeden koniec przylacz do masy auta a drugim koncem dotykaj tych 2 kabelkow po kolei ( jak ruszy to bedizesz tez wiedzial ktory to zamykanie a ktory otwieranie....
Jezeli w oogle nie ruszy to dolacz w/w kabelek do +12 V....
jak juz to zrobisz daj znac jaki efekt....![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jak chcesz sprawdzic czy centralka jest sterowana Minusem Badz Plusem wtedy:
dolacz jakikolwiek kabele jeden koniec przylacz do masy auta a drugim koncem dotykaj tych 2 kabelkow po kolei ( jak ruszy to bedizesz tez wiedzial ktory to zamykanie a ktory otwieranie....
Jezeli w oogle nie ruszy to dolacz w/w kabelek do +12 V....
jak juz to zrobisz daj znac jaki efekt....
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg)
Służę pomocą z VAG
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
W Mk2 oryginalny centralny jest sterowany plusem anie masa
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Sterowanie jest tylko z drzwi kierowcy. Tam jest stycznik ktory laczy przewody sterujace ze stalym plusem. Nie pamietam kolorow, ale mozesz sprawdzic jakie wchodza do drzwi. Mozesz tez miernikiem zlokalizowac plus przy pomce i metoda prob i bledow laczyc z innymi, oprocz brazowego (masa).
[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 19:18 ]
No i jedna podstawowa rzecz. Musialbys zamontowac jeden silownik elektryczny w drzwiach kierowcy, bo tam jak wczesniej pisalem nie ma silownika w ogole. Te drzwi zamykaja sie poprostu mechanicznie - kluczykiem, reszte zamykaja silowniki pneumatyczne.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 353 gości