Przerobka centralnego na pilota

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Przerobka centralnego na pilota

Post autor: Dystans6 » wt lip 10, 2007 15:17

Mam oryginalny c.zamek w golfie II na jeden kluczyk zmyka dzwwi,klape i wlew paliwa chcialem dopytac czy da sie jakos go przerobic zeby byla mozliwosc otwierania i zamykania z pilota ????
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2007 15:46 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » wt lip 10, 2007 15:20

Dystans6, Podobno sie da...Zapytaj jakiegos elektryka moj sasiad w Pasku B2 chcial to zrobic ale mu kolo krzyknal CHYBA cos kolo 200pln...Nie jestem pewien czy tyle ale wiem ze troche drogo :bigok:



Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » wt lip 10, 2007 15:23

VwDarek pisze:Dystans6, Podobno sie da...Zapytaj jakiegos elektryka moj sasiad w Pasku B2 chcial to zrobic ale mu kolo krzyknal CHYBA cos kolo 200pln...Nie jestem pewien czy tyle ale wiem ze troche drogo :bigok:
spoko bo jakby to byl koszt ok 100 to bym zrobil bo to meczace troche zmyaknie takie z kluczyka ale jak 200zll to nowa instalacje c.zamka mozna kupic



Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » wt lip 10, 2007 15:27

Dystans6, Ale wiesz ja nie jestem pewien...Po 17:00 skocze do sasiada i zapytam go ile mu koles zawołał i napisze :bigok: pozdro



Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » wt lip 10, 2007 15:29

VwDarek pisze:Dystans6, Ale wiesz ja nie jestem pewien...Po 17:00 skocze do sasiada i zapytam go ile mu koles zawołał i napisze :bigok: pozdro
soko wielkie dzieki



Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » wt lip 10, 2007 15:31

wsyztsko sie da :) jezeli masz juz osobne sterowanie z pilota to szukasz centralki sterujacej centralnym zamkiem.....

i tu kolejne pytanie: czy masz centralny zamek pneumatyczny czy elektryczny....

jak znajdziesz centralke to na pewno beda w niej 2 kabelki ktore steruja zamykaniem i otwieraniem.... i do nich podpinasz sterowanie z pilota....


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » wt lip 10, 2007 15:33

pekol pisze:wsyztsko sie da :) jezeli masz juz osobne sterowanie z pilota to szukasz centralki sterujacej centralnym zamkiem.....

i tu kolejne pytanie: czy masz centralny zamek pneumatyczny czy elektryczny....

jak znajdziesz centralke to na pewno beda w niej 2 kabelki ktore steruja zamykaniem i otwieraniem.... i do nich podpinasz sterowanie z pilota....
Mampneumatyka to co raczej sie nie da co ?? ztylu w bagazniku jest pompka



Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » wt lip 10, 2007 15:41

powiedz mi ile idzie kabelkow do tej pompy?? i jakie kolory???


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » wt lip 10, 2007 15:45

ty ja nie wiem ale dzis zajrze i ci opisze to bo tak mi sie wydaje ze tam w lewym tylnim rogu przy lampie jest ta cala pompka ktora tym steruje dzis zajrze pozniej to ci odpisze



Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » wt lip 10, 2007 16:05

Dystans6 pisze:ty ja nie wiem ale dzis zajrze i ci opisze to bo tak mi sie wydaje ze tam w lewym tylnim rogu przy lampie jest ta cala pompka ktora tym steruje dzis zajrze pozniej to ci odpisze
spox, sprawdz, napisz mi i bedizemy kombinowac ;)


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » wt lip 10, 2007 17:51

Koło pompy będą 2 kabelki nie podpięte które sterują otwieraniem/zamykaniem. Sterowanie jest masą więc jak kupisz centralkę alarmu to sprawdź czy też jest sterowanie masą.
Ale najpierw zobacz czy masz te kabelki ;-)


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » wt lip 10, 2007 18:24

Dystans6, jezeli sa tam 2 kabelki tak jak mowi VW Maniak, :) to w sterowniku powinienes miec 2 kabelki sterujacy (bialy/brazowy) lub (bialy/zolty), musialbys dokladnie sprawdzic w instrukcji i mozesz wyczucie podlaczyc do tych 2 kabelkow.... jak ruszy ale bedize odwrotnie zamykal i otwieral zamien kabelki...

jak chcesz sprawdzic czy centralka jest sterowana Minusem Badz Plusem wtedy:

dolacz jakikolwiek kabele jeden koniec przylacz do masy auta a drugim koncem dotykaj tych 2 kabelkow po kolei ( jak ruszy to bedizesz tez wiedzial ktory to zamykanie a ktory otwieranie....

Jezeli w oogle nie ruszy to dolacz w/w kabelek do +12 V....

jak juz to zrobisz daj znac jaki efekt.... :)


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lip 10, 2007 19:14

:panna:

W Mk2 oryginalny centralny jest sterowany plusem anie masa :bajer:

Sterowanie jest tylko z drzwi kierowcy. Tam jest stycznik ktory laczy przewody sterujace ze stalym plusem. Nie pamietam kolorow, ale mozesz sprawdzic jakie wchodza do drzwi. Mozesz tez miernikiem zlokalizowac plus przy pomce i metoda prob i bledow laczyc z innymi, oprocz brazowego (masa).

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 19:18 ]
No i jedna podstawowa rzecz. Musialbys zamontowac jeden silownik elektryczny w drzwiach kierowcy, bo tam jak wczesniej pisalem nie ma silownika w ogole. Te drzwi zamykaja sie poprostu mechanicznie - kluczykiem, reszte zamykaja silowniki pneumatyczne.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » wt lip 10, 2007 23:45

Raczej jest przy pompce ;-) Bo to hydraulika więc po co stycznik?


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 353 gości