toffic pisze:Bez lampy się nie da, znaki masz na kole zamachowym lub tez jest znak GMP na kole pasowym, jak masz lampe z opóźnieniem blysku możesz robić na kole pasowym
A możesz podać trochę szczegółów, głównie dla zwykłej lampy bez opóźnienia, jak wygląda znak na kole zamachowym, bo chyba jest ich więcej, jak podłączyć?
[ Dodano: 12 Lip 2007 17:27 ]
toffic pisze:Bez lampy się nie da, znaki masz na kole zamachowym lub tez jest znak GMP na kole pasowym, jak masz lampe z opóźnieniem blysku możesz robić na kole pasowym
Znak na kole pasowym pokrywając się ze strzałką na osłonie paska rozrządu wskazuje kąt wyprzedzenia zapłonu, a nie GMP. Aby to zobaczyć to trzeba otworzyć zaślepkę koła zamachowego i wtedy widać, że znaki tam są dwa obok siebie. Ten dalszy (zgodnie z obrotem wału) to GMP, a ten bliższy pokrywa się z tym na kole pasowym. Więc przy ustawianiu zapłonu nie trzeba mieć lampy z opóźnieniem by strzelać nią na koło pasowe. Tak z tego wynika.
Dziś kumpel zrobił mi tak, że ze strzałki jest około 6 mm wcześniej i czuć poprawę.
Pytanie do gaziarzy: o ile (na oko w milimetrach na kole pasowym) przyspieszyć dla LPG na BingoM, 1,8 ABS 90KM Bosch, bo że przyspieszyć to raczej jasne???
[ Dodano: 12 Lip 2007 17:28 ]
No i ciekawe ile będzie palił teraz