Strona 1 z 1

co to jest??

: śr kwie 06, 2005 08:17
autor: plur
podpiąlem swoje autko pod vag - a i wyszly dwa błędy jeden to zaciski alternatora - zbyt duży ucisk czy ćos takiego, a drugi to juz poważniejsza sprawa.
chodzi o czujnik ktory odpowiada za doladowanie po prostu fiksuje nie jestem teraz pewien jak sie nazwya ale ponoc czasem zachowuje sie normalnie a czasem za duzo mocy daje przez co auto jedzie tylk 140 bo komputer go blokuje facet cos tam mi tłumaczył o barach ale jestem zielony ,o co w tym chodzi ?? No i jak usunać błąd zwiazany z alternatorem? A i jeszcze ile taki czujnik kosztuje ponoc w serwisie 350 zeta. pozdrawiam.

Re: co to jest??

: śr kwie 06, 2005 08:46
autor: Borys
plur pisze:podpiąlem swoje autko pod vag - a i wyszly dwa błędy jeden to zaciski alternatora - zbyt duży ucisk czy ćos takiego, a drugi to juz poważniejsza sprawa.
chodzi o czujnik ktory odpowiada za doladowanie po prostu fiksuje nie jestem teraz pewien jak sie nazwya ale ponoc czasem zachowuje sie normalnie a czasem za duzo mocy daje przez co auto jedzie tylk 140 bo komputer go blokuje facet cos tam mi tłumaczył o barach ale jestem zielony ,o co w tym chodzi ?? No i jak usunać błąd zwiazany z alternatorem? A i jeszcze ile taki czujnik kosztuje ponoc w serwisie 350 zeta. pozdrawiam.
pewnie chodzi o ten zaworek
one czesto sie psuja

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46246068

: śr kwie 06, 2005 13:30
autor: plur
a gdzie ten zaworek jest umiejscowiony?? On pokazywał mi go przy filtrze powietrza jest przyczepiony do karoserii

: śr kwie 06, 2005 14:07
autor: Adamm
dokladnie tam gdzie Ci pokazywal :) looknij na fotke Obrazek

: śr kwie 06, 2005 14:38
autor: Sylvo23
hmm ,na dieslach nie znam sie zabardzo,ale chodzi pewnieo to rze auto dostaje rope a nie powietrze,takjakby sie przepływomierz zepsuł ,pasowało by zebys sobie doładowanie zmierzył,moze to nie czyjnik tylko zawór opustowy sie zwalił,ciezko wyczuc nie widze problemu

: śr kwie 06, 2005 14:44
autor: plur
no to teraz wszystko jasne :) nic pozostaje mi kupic na allegro bo w serwisie chciał 350 zeta

: śr kwie 06, 2005 14:46
autor: plur
Sylvo23 pisze:hmm ,na dieslach nie znam sie zabardzo,ale chodzi pewnieo to rze auto dostaje rope a nie powietrze,takjakby sie przepływomierz zepsuł ,pasowało by zebys sobie doładowanie zmierzył,moze to nie czyjnik tylko zawór opustowy sie zwalił,ciezko wyczuc nie widze problemu
No gdyby był to zwykły diesel to ok ale to jest TDI i tu już mamy elektronike a to dwie bajki

: śr kwie 06, 2005 14:54
autor: Sylvo23
przecierz ci napisałem ze chodzi mi o TDi a nie o zwykłego "D",nieznasz sie widze bo przepływomierze maja tylko TDi,a nim steruje czujnik o którym mówsz,moze si sie zawór opustowy zacioł i masz doładowanie 2-3,5 bar dlatego tak warjuje ci maszyna

: śr kwie 06, 2005 14:58
autor: plur
To fakt nie znam sie , gdybym sie znał nie pisal bym pewnie takich postów, powiedzccie mi jescze czy wystarczy sama wymiana tego zaworka czy trzeba jeszcze cos tam pogrzebać ,żeby to chodziło