Koszt wymiany tulei zawieszenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Koszt wymiany tulei zawieszenia
Panowie jaki bedzie koszt robocizny wymiany tulei tylnej belki, tylnych tulei od wachaczy i jednej koncowki kierow. Moze ktos podpowie mi gdzie to zrobic w Wejherowie. Pozdro
No dobra może trochę niejasno się wyraziłem. Dobre swoją drogą, ale przede wszystkim odpowiednie. Chodzi o to, że jak jak juz rozprawisz się częściowo ze starymi tulejami, (np. wypalajac gumę palnikiem, lub usuwając ją w jakiś inny sposób) to największy problem jest z wyciągnięciem tej zewnętrznej blachy od tulei z gniazda w belce. Albo dobry przecinak i porządny młot albo brzeszczot i jedziesz nie uszkadzając przy okazji samego gniazda. Trochę gimnastyki jest też z samym odkręceniem i wyjęciem śrub, bo prawdopodobnie masz z jednej strony korektor siły hamowania.
Ściągaczem raczej dużo nie zdziałasz, ew. do wciśniecia nowych można zmontować przyrząd z śruby i odpowiednich podkładek, bo podczas wbijania młotem nowe tulejki mogą się po prostu uszkodzić. Ogólnie najwygodniej robić całą operację na prasie, po całkowitym zdemontowaniu belki.
Ale oczywiście da się to zrobić nawet i na parkingu, co kilka osób z tego forum uczyniło - poszukaj trochę, powinno być o tym kilka tematów.
pozdro
Ściągaczem raczej dużo nie zdziałasz, ew. do wciśniecia nowych można zmontować przyrząd z śruby i odpowiednich podkładek, bo podczas wbijania młotem nowe tulejki mogą się po prostu uszkodzić. Ogólnie najwygodniej robić całą operację na prasie, po całkowitym zdemontowaniu belki.
Ale oczywiście da się to zrobić nawet i na parkingu, co kilka osób z tego forum uczyniło - poszukaj trochę, powinno być o tym kilka tematów.
pozdro
To jest miejsce na Twoja reklamę
szczerze to odradzam w domowych warunkach i samemu bez sciagacza itd
zamęczysz się i bedziesz błagał żeby ten koszmar się skończył ...
ja wymienialem z kolega w kanale i dziekuje - nigdy wiecej
zamęczysz się i bedziesz błagał żeby ten koszmar się skończył ...
ja wymienialem z kolega w kanale i dziekuje - nigdy wiecej
Ostatnio zmieniony pt lip 20, 2007 19:44 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.
no właśnie jak odkręcić ten po...rany korektor śruby aluminium wszystko aluminium, zalałem to na noc jakimiś wd 40 i innymi i kiszka.młotkiem przywalić w śrubę nie idzie bo aluminium tylko nawiercanie? sory za podłączenie do tematu ale mnie juz pomroczność jasna łapieNo dobra może trochę niejasno się wyraziłem. Dobre swoją drogą, ale przede wszystkim odpowiednie. Chodzi o to, że jak jak juz rozprawisz się częściowo ze starymi tulejami, (np. wypalajac gumę palnikiem, lub usuwając ją w jakiś inny sposób) to największy problem jest z wyciągnięciem tej zewnętrznej blachy od tulei z gniazda w belce. Albo dobry przecinak i porządny młot albo brzeszczot i jedziesz nie uszkadzając przy okazji samego gniazda. Trochę gimnastyki jest też z samym odkręceniem i wyjęciem śrub, bo prawdopodobnie masz z jednej strony korektor siły hamowania.
Ściągaczem raczej dużo nie zdziałasz, ew. do wciśniecia nowych można zmontować przyrząd z śruby i odpowiednich podkładek, bo podczas wbijania młotem nowe tulejki mogą się po prostu uszkodzić. Ogólnie najwygodniej robić całą operację na prasie, po całkowitym zdemontowaniu belki.
Ale oczywiście da się to zrobić nawet i na parkingu, co kilka osób z tego forum uczyniło - poszukaj trochę, powinno być o tym kilka tematów.
pozdro
_________________
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 249 gości