Strona 1 z 2

: pt lip 06, 2007 22:27
autor: Golfiarz217
tak zwana 'krótka skrzynia " heheh. Z tego co ja słyszałem jest krótszy czas wrzucania biegu z 1 na 2 ale że ciężej się zmienia to niesłyszałem

: pt lip 06, 2007 22:29
autor: koonrad
rafi1985 pisze:Ciezej sie zmieniaja biegi??
nie, nawet bardziej precyzyjnie
rafi1985 pisze:jakies a wasze odczucia po tym zabiegu??
lepiej wyglada, lepiej się biegi wrzuca

pozdrawiam

: sob lip 07, 2007 01:00
autor: marek2907
mam drążek krótszy o 5 cm
biegi wchodzą szybciej i w moim odczuciu precyzyjniej
poza tym nie wystaje kij z tunelu środkowego

: sob lip 07, 2007 09:27
autor: drill
ja mam -3cm... wyglada super i zmienia sie latwiej... wczesniej bylo wrazenie jazdy ikarusem ;)

: sob lip 07, 2007 09:45
autor: krzysiek82
Jak tak piszecie o tym skracaniu to chyba ja także tak zrobię. Ciężko jest przeciąć tą rurkę czy zwykły brzeszczot wystarczy? Czy trzeba się bardziej nagimnastykować:)?

: sob lip 07, 2007 11:11
autor: drill
wystarczy... chwila moment i gotowe :D wystarczy tylko oslonic otwor tak zeby opilki nie wpadly do srodka... aha, jesli zamierzasz zalozyc oryginalna galke z mk3 to musisz jeszcze kupic/pozyczyc gwintownice... jesli zakladasz np z mk4 tak jak mam ja to po ucieciu nic juz nie trzeba przerabiac :D

: ndz lip 08, 2007 18:11
autor: krzysiek82
Nie mam oryginalnej więc poradzę sobie bez gwintu, dzięki za odpowiedz :)

: ndz lip 08, 2007 18:32
autor: jozekrjrj
ta szybciej sie zmienia biegi ale dłuzej zamuje przeniesienie reki z kierownicy na drazek i z powrotem

ze sportowym samochodem niema to nic wspulnego a jezeli ktos jezdzi po zakretach ( a niej jest mistrzem prostej) to niestety pogarsza efektownosc jazdy


skrucenie drazka daje pozytywny efekt tylko w przypadku podniesienia całego kosza do gory blizej kierownicy (tak jak to sie robi w samochodach rajdowych i wyscigowych) w dupowozie nie jest to za bardzo estetyczne rozwiazanie

: pn lip 09, 2007 08:27
autor: daniel2505
Po przeczytaniu waszych postów poleciałem go garażu brzeszczot w ruch i skróciłem drążek. Wygląda dużo lepiej a różnicy w zmianie biegów szczerze mówiąc nie widze żadnej. Warto było. Poza tym kolego który piszesz o dłuższej drodze od kierowniczy do drążka no nie wiem czy trzy centymetry maja różnice, ja nie widzę żadnej poa tym to nie rajdówki z sekwencyjnymi skrzyniami żeby mieć gałkę 10cm od kierownicy. Jest naprawdę ok a wygląd się poprawił bardzo zdecydowanie. Założyłem oryginalną gałkę z tym że trzeba było użyć izolacji. i nakręcić gałkę z oporem. MIekka izolacja jakby nagwintowała się od gałki i wszystko ani drgnie.

: pn lip 09, 2007 11:28
autor: Golfiarz217
no ok a teraz powiedzcie mi jak to się ma jeśli ktoś bedzie chciał w przyszłości zamonotwać podłokietnik??? Ma ktos skrócony lewarek i podłokietnik??? Nie preszkadza jedno drugiemu???

: pn lip 09, 2007 18:08
autor: Golfiarz217
Tak więc mam w planach podłokietnik więc z "krótkiej skrzyni" rezygnuje Dzieki kolego PZDR