Strona 1 z 1

brak wolnych obrotow

: pt lip 06, 2007 21:03
autor: erp.
mam taki problem w mk2 gti 16v silnik kr; po odpaleniu obroty rosna prawie do 2tys i nie spadaja mysle ze przyczyna tkwi w silniczku krokowym gdu go odpinam nic sie nie dzieje a chyba powinny obroty sie zmienic prosze o podpowiedz czy dobrze kompinuje z tym krokowcem? :crazy:

: sob lip 07, 2007 00:11
autor: michal0604
Dobrze. Wyjmij go wymyj w benzynie, i sprawdź, nic tam w środku nie jest zatarte.

: sob lip 07, 2007 07:29
autor: To_masz
ja miałem tak samo, obroty po odpaleniu wchodziły na 2000 bez dodania gazu na dodatek zawieszały sie przy zmianie biegów ( nowy silniczek krokowy). Nic z tym nie robiłem bo ustepowało to po kilku minutach. teraz wygląda to tak - odpalam, obroty 1100 i przy zmianie biegów obroty spadają ale wolno, i po jakims czasie jest oko, ( obroty 700- 800) i spadaja tez dobrze. i mam tak do dzis, troche mie to wkurza bo chciałbym zeby było wszystko ok. Podejrzenia moje dotyczą przepustnicy ale czy to prawda, nie wiem, czekam na dobre rady i pozdrawiam

krokowiec cd problemu

: sob lip 07, 2007 17:19
autor: erp.
dzis wstawialem 2 inne silniczki krokowe jeden po drugim ale obroty na nich spadly do okolo 2100/2300 regulowalem pokretlem przy przepustnicy spadly do 1800 ale zabraklo regulacji wiec zamontowalem silniczek ktory byl na poczatku(obroty tez sa tym zakresie wiec to chyba nie krokowiec) mysle ze to cos z przeplywomierzem (to jest chyba to cos pod rozdzielaczem wtrysku a nad filtrem powietrza) tak mi sie zdaje bo z mechanikowania jestem tylko amatorem wiec prosze o podpowiedzi jak w temacie.. :helm:

: sob lip 07, 2007 19:37
autor: toffic
Sprawdź krańcówke (taki wyłącznik koło przepustnicy)

: sob lip 07, 2007 19:43
autor: zodiak
Sprawdź czy przepustnica zamyka się do końca przy zwolnionym pedale gazu, jak będzie OK to sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza na dolocie lub czy nie wypiął się jakiś wężyk podciśnienia.

P.S
Nie "bawiłeś" się aparatem zapłonowym ?