Strona 1 z 2

[mk3]Raz na kilkanaście, problem z odpaleniem

: wt kwie 05, 2005 15:32
autor: briano
Więc tak ogólnie auto pali dobrze bezproblemowo jednak raz na kilkanaście moze kilkadziesiąt odpaleń kręci a nie chce odpalić , kręci ale tak jak by nie łapie przeważnie jak sie troche pojeździ przekręca sie kluczyk słychać pompa elegancko podaje ale nie pali. Kilkukrotnie zuważyłem iż wtedy jak nie pali kilka razy przekręce kluczyk i nie odpala a czasami tak jak by tyknie wskazówa obrotomierza wtedy wiadomo że już odpali. Dzisiaj nawet po tym jak nie chciał odpalić aż w końcu odpalił po prostu zgasł podczas jazdy i znoof problem ale po jakimś czasie odpalił.
pOmóżcie czego szukać przewody i świece wykluczam może jakiś przekażnik gdzie lookać co patrzeć ??
Dzięki za pomoc

: wt kwie 05, 2005 15:46
autor: Sylvo23
he gdzis juz to widzałem mna forum,prawdopodobnie ci nie włancza sie regulator podcisnienia czastek stałych,to jest takie małe badziewie koło kielicha za filtrm powietrza,kup cos takiego w sklepie,ale na wymówniem i sprawdż,tródno mi jest okreslic wade jak nie mam przed oczami problemu,a pompka w zbiorniku sie cały czas włancza,jak niezawcze to zmien przekażnik,moze tez ci sie pompa zacynac ,nie jestem w stanie powiedziac ,bo niewidze powodzenia

: wt kwie 05, 2005 22:22
autor: Piotro
ja mam tak samo. Czasami poprostu nie odpala. A masz tak ze po problemach z odpaleniem dziwnie przerywa podczas przyspieszania miedzy 2000 a 3000 obrotow?
Sylvo23 wiesz moze ile kosztuje ten regulator?

: śr kwie 06, 2005 01:16
autor: ku_bi
może jeszcze broić cewka zapłonowa - taki problem akurat był w moim mk3

: śr kwie 06, 2005 08:16
autor: Lothar
Również to mam. Czasami zamiast zapalić poprostu "cyka", a akumulator jest nówka. Ale od jakiś 2 tygodni nie miałem z tym problemu.

: śr kwie 06, 2005 09:56
autor: azizi
ja mam ciągle problemy z odpalaniem, tzn ładnie kręci ale nie odpala, ponoć jest to kostak przy stacyjce która można wymienić, jak inaczej ułoże rękę i docisne kluczyk jakoś mocniej to odpala, kostke już mam bo kosztuje grosze ale nie mam czasu wymienić, a i jak rozkręcałem plastiki to nie wiem za bardzo jak starą wyjąć

: śr kwie 06, 2005 11:41
autor: ćwikła
Ja mam takie cos ale wiem ze na 1000% wina cewki zapłonowej...bowiem jak jest sucho autko odpala zas jak poiwetrze jest wilgotne juz nie odpale..wtedy biore syszarke w łape oszuszam cewke i pyk autko na chodzie:)Hehe musze wymienic to cewke bo juz powoli zaczyna mnie to denerwowac:)

: śr kwie 06, 2005 13:00
autor: briano
Sylvo23 pisze:he gdzis juz to widzałem mna forum,prawdopodobnie ci nie włancza sie regulator podcisnienia czastek stałych,to jest takie małe badziewie koło kielicha za filtrm powietrza,kup cos takiego w sklepie,ale na wymówniem i sprawdż,tródno mi jest okreslic wade jak nie mam przed oczami problemu,a pompka w zbiorniku sie cały czas włancza,jak niezawcze to zmien przekażnik,moze tez ci sie pompa zacynac ,nie jestem w stanie powiedziac ,bo niewidze powodzenia
Wiesz z tym ciężko akurat bo to potrafi sie zdarzyć raz na tydzień lub raz na 3 tyg więc nie wiem czy sklep jakiś użyczy :crazy: W każdym razie dzięki za info jak na dłużej nie odpali wezme to pod uwage

: śr kwie 06, 2005 13:01
autor: briano
ku_bi pisze:może jeszcze broić cewka zapłonowa - taki problem akurat był w moim mk3
No w sumie może być ale cewka wydaje mi się że bardziej przy wilgotnym powietrzu broi , poza tym auto też dziwnie powiino się zachowywać czy sie myle??

: śr kwie 06, 2005 13:04
autor: briano
azizi pisze:ja mam ciągle problemy z odpalaniem, tzn ładnie kręci ale nie odpala, ponoć jest to kostak przy stacyjce która można wymienić, jak inaczej ułoże rękę i docisne kluczyk jakoś mocniej to odpala, kostke już mam bo kosztuje grosze ale nie mam czasu wymienić, a i jak rozkręcałem plastiki to nie wiem za bardzo jak starą wyjąć
Włąsnie bardziej bym obstawiał może kostke w stacyjce może immo?? ile dałeś za te kostkę i jak to sie konretnie nazywa ??

: śr kwie 06, 2005 13:09
autor: Bart_wawa
Czy dzieje sie tak wam na cieplym silniku czy zawsze??

: śr kwie 06, 2005 13:40
autor: briano
Bart_wawa pisze:Czy dzieje sie tak wam na cieplym silniku czy zawsze??
Rano zawsze za pierwszym razem , więc na ciepłym :grrr: Nie musi mieć pełnej temp.

: śr kwie 06, 2005 15:03
autor: Sylvo23
nie wiem i to scierwo kosztuje umnie jescze dziła naszczescie,ale napewno to nie kostka w stacyjce ,jak przekrecasz kluczyk i pompka w zbiorniku wyje kazdym razem,to kostka jest ok bo zapłon dostajesz,tu chodzi o ten regulator zasra.. jak on sie nie włancza lub pada to tak bedzie

: śr kwie 06, 2005 19:58
autor: Robert
Witam!

Mam ten sam problem.. U mnie widac wyraznie przy zapalaniu --->>> czerwone kontrolki od akumulatora itd. gdy zgasna po przekreceniu kluczyka to znaczy ze rozlaczyl sie zaplon w kostce ... a jezeli po przekreceniu kluczyka lampki sie pala to odpala... Jezeli masz podobnie to jest kostka na 100% :)

Pozdrawiam!