Witam
Mam pytanie czym się różni silnik 1,4 AEX od silnika ABD 1,4 który jest leprzy
AEX a ABD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
To chyba już było ale napisze:
ABD - 1.4 jednopunkt
AEX - 1.4 wielopunkt
ABD - niezła kultura pracy, przeciętne osiągi (jak na 1.4) niskie spalanie, dość tanie i szeroko dostępne zamienniki na szrotach (w sklepie jeden popychacz około 25 zł), łatwość obsługi elektronicznej, tanie i dobrze działające LPG
AEX - FATALNA kultura pracy- większość modeli drga podczas pracy na jałowym, relatywnie "dobry zryw" (jak na 1.4) niskie spalanie, dość drogie części zamienne i jeszcze mało ich na szrotach (w sklepie jeden popychacz około 50 zł), oporny układ sterowania silnikiem (prablemy z apaptacją z zapłonem), problemy z przepustnicami (koszt w serwisie 1300 zł)
Osobiście gdybym miał wybierać pomiędzy autami z silnikami w jednakowym stanie kupiłbym bez zawachania ABD
ABD - 1.4 jednopunkt
AEX - 1.4 wielopunkt
ABD - niezła kultura pracy, przeciętne osiągi (jak na 1.4) niskie spalanie, dość tanie i szeroko dostępne zamienniki na szrotach (w sklepie jeden popychacz około 25 zł), łatwość obsługi elektronicznej, tanie i dobrze działające LPG
AEX - FATALNA kultura pracy- większość modeli drga podczas pracy na jałowym, relatywnie "dobry zryw" (jak na 1.4) niskie spalanie, dość drogie części zamienne i jeszcze mało ich na szrotach (w sklepie jeden popychacz około 50 zł), oporny układ sterowania silnikiem (prablemy z apaptacją z zapłonem), problemy z przepustnicami (koszt w serwisie 1300 zł)
Osobiście gdybym miał wybierać pomiędzy autami z silnikami w jednakowym stanie kupiłbym bez zawachania ABD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości