Strona 1 z 1
---Diagnoza stanu silnika---
: pn kwie 04, 2005 23:52
autor: chudy69
Witam
Bylem na sprawdzeniu cisnienia sprezania i wyszlo ze mam po 13 i na
jednym 10 (silnik 2E)poza tym lyka mi olej tak ze 2l miedzy zmianami
(polsyntetyk). Jakie powinno byc cisnienie? No i jak myslicie czy to tylko
uszczelniacze? czy moze cos powazniejszego?
Dzieki za pomoc.
A tak nawiasem to jak mozna usunac wlasny post

[/b]
: pn kwie 04, 2005 23:55
autor: MAREK 74
może to uszczelniacze albo coś poważniejszego
nie wiadomo......
rozbierz motor to zobaczysz
: wt kwie 05, 2005 16:00
autor: stary123
A mechanior powiedział Ci gdzei to ciśnienie znika (chodzi o to czy przez nieszczelen zawory czy pierścienie że o uszczelce pod głowica nie wspomne).
Po pomiarze ciśnienia wystarczy kapnąć trochę oleju do środeczka i zmierzyć jeszcze raz ciśnienie - jak się zwiększy to znak że spyla przez pierścienie, a jak pozostaje bez zmian to zawory (jeżeli uszczelka pod głowica jest OK)
Pozdr
: wt kwie 05, 2005 16:12
autor: Sylvo23
wiesz co a ja mysle ze ci pekł olejowy pierscien na tym garku co 10 ma ,ja mam o siebie od 11,5 do 12,5 na kazdym inaczej,a głowica racej nie padła moze uszczelniacze na zaworach padły
: wt kwie 05, 2005 18:42
autor: TAZ
Dotrzyj zawory na nowo i wymień uszczelniacze. Jak jest luz w prowadnicy zaworów wymień prowadnice i zawory. Dołu na razie nie ruszaj.
: wt kwie 05, 2005 23:22
autor: chudy69
No to mnie natchneliscie nadzieja bo troszke sie zmartwilem ze bede musial sprzedac mojego przecinaka ale widze ze nie taki diabel straszny... Jutro mechanior i wycena zobaczymy ile bekniek za operacje na sercu
DZieki panowie