Strona 1 z 1

Stukanie w zawieszeniu

: pn lip 02, 2007 15:10
autor: Daneqq
Podczas jazdy czasami słychac dziwne stuki z przodu. Najbardziej słychac gdy skercam, albo podczas jazdy na "luzie". zagladajac od spodu zobaczyłem ze połoski maja lekki luz "lewo-prawo" i maja pekniete gumowe osłony przy kole. Czy to jest tego przyczyna czy cos innego jeszcze trzeba wymienic?????

: pn lip 02, 2007 15:58
autor: golfik88
powodem moga byc zuzyte przeguby zewnetrzne jak piszesz ze stuka podczas skretow, a z tymi oslonami gumowymi to niedobrze ze sa popekane bo bardzo mozliwe ze od dluzszego czasu dostawalas sie pod te oslony piasek i inne niepotrzebne smieci wiec to moglo byc przyczyna szybszego zuzycia sie wlasnie tych przegubow

: pn lip 02, 2007 16:19
autor: koonrad
prawdopobnie piach mógł się dostać do przegubów i uległy uszkodzeniu.
jesli stuka przy skręcaniu to na 100% przeguby sa uszkodzone.

: pn lip 02, 2007 16:29
autor: Maćkooo
Witam
Niedobrze niedobrze jak pękły gumy - osłony przegubów. Po pierwsze tam znajdsuje sie smar czy olej i on je smaruje. Po drugie jak pisaliu koledzy piach w nich to bardzo niebezpieczna sprawa. Ale zakładam ze piachu raczej nie złapały ale raczej nie maja samrowania. ?Niestety wymiana osłon kosztuje. Chyba ze sam umiesz je sciagnac. tzreba odkrecic piaste wyciagnac przegub nasmarowac i... Smigać dalej. Koszt takch osłon zapewne niewielki jakies 10 zł sztuka tak mysle. A za cała wymiane ja placiłem 100zł i oprocz tego wymieniałem 1 przegub (trioche za mocno sie poszło i pekł :)) ). A jesli chodiz o nowy przegub to kosztuje 120 zł.
:DD

: pn lip 02, 2007 17:41
autor: Daneqq
a te stukanie podczas jazdy prosto i na "luzie" to tez przegłub????

: pn lip 02, 2007 18:00
autor: koonrad
Daneqq pisze:a te stukanie podczas jazdy prosto i na "luzie" to tez przegłub????
jeśli jest jużbardzo "skatowany" to owszem może byc i to.
u mnie podczas stukania przy jeździe na wprost okazało się że padł przegub wewnętrzny i to on nadawał się do wymiany.

: pn lip 02, 2007 18:04
autor: Ostry!
Tak jak piszą koledzy dostał się bród do przegubu. Wymiana gumy jakieś 2godz roboty (sprawnej). Guma jest tania w MK2 łatwo wyjąć półośkę więc powinieneś sobie poradzić. Wymyj dobrze przegub daj dużo smaru załóż gumę. Jak dalej będzie stukać albo już "na oko" będziesz widział, że nic z niego nie będzie to niestety ale musisz go wymienić ;-)

: wt lip 03, 2007 12:08
autor: GENE
Daneqq proponuje od razu wymienić przeguby z gumami. Jeśli gumy są popękane to na 100% przeguby ci padły. Smar nic nie pomorze. :rotfl:

: wt lip 03, 2007 12:10
autor: Ostry!
GENE pisze:Daneqq proponuje od razu wymienić przeguby z gumami. Jeśli gumy są popękane to na 100% przeguby ci padły. Smar nic nie pomorze.
Ja już miałem tak 2 razy że nie wiedziałem nawet że gumy sparciały i dopiero na przeglądzie koleś mi powiedział że do wymiany mam... Kupiłem gumy dobrze wymyłem przeguby, naładowałem smaru i hula do dzisiaj.. Tyle tylko że to było w A6 a nie w MK2 - czyli na pewno wytrzymałość też inna, nie mówiąc o wykonaniu :jezor: