Problemy z ladowaniem ;(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Problemy z ladowaniem ;(

Post autor: MrUkAs » pn lip 02, 2007 13:40

Pol roku temu wymienilem regulator napiecia (bo ladowal 13V) i wszystko bylo OK. Do dzis. Zmierzylem dzis napiecie i bez obciazenia 13,5V, ze swiatlami 13,1 tak wiec zdecydowanie za malo, nie mowiac juz jakbym wlaczyl radio, dmuchawe, szybe, etc. Czyzby zas padl regulator? Przez pol roku mogl go szlak trafic?

Nie wiem juz co mam z tym ladowanie, ciagle problemy. :/ Auto co prawda pali, ale jezdzilem dosc sporo, a teraz bede jezdzil krotsze odcinki i zapewne beda problemy. :(


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn lip 02, 2007 14:35

Witam

U mnie jak siadł regulator to zżarło mi akumulator do 0. Holowanie było niezbedbe. Wymienili mi na uzywany i jak narazie odpukac cyka. Gebneruje 14,4 V czyli gitara. Jak wyminiles na uzywke o moze lepiej kupic nowizne bo czasem z tymi uzywkami sie nie uda a lukne ile kosztują. O ciekawie za 20 zł juz kupisz nowego . Wic moze nie ma sie co ogladac tylko brac. W najgorszym wypadku moze cos byc z alternatorem nie wiem moze uzwojenia juz sa troche podpalone. Ale te boschowskie sa raczej OK. Wiec dzialaj :DD


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt lip 03, 2007 13:13

Nie kupilem uzywki, kupilem nowy w sklepie (dalem 43zl) co prawda nie jakis oryginalny bosh, albo cos w tym stylu. Po wymianie napiecie mialem 14V bez obciazenia, a z obciazeniem 13.8 wiec bylo OK. A teraz zas spadlo i nie wiem co sie dzieje, czy to zas wina regulatora? A jesli tak to czemu tak szybko mi pada? :/


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » śr lip 04, 2007 17:59

MrUkAs, jak bedziesz mial chwile rozkrec go i przeczysc komutator papierem, wyczysc klemy i prawdz czy nie masz strat na kablach miedzy aku a alternatorem, bo byc moze bedzie potrzeba poprowadzic kable bezposcredni z aternatora do aku jesli beda straty na kablach.

Co do uzywek to sa lepsze niz te zamienniki, tegenerowane chodza dluzej niz podrobki, a regeneracja polega tylko na wymianie szczotek ;)



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » śr lip 04, 2007 20:15

No ale ja juz 3 regulatory mialem w ciagu 3 lat. Kabel mam poprowadzony juz bezposrednio, bo byly spadki. Zas wymieniac regulatory, ktory byl wymieniany pol roku temu to chyba bez sens :(


www.SportCom.PL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 346 gości