Strona 1 z 1

jak dodac kilka kucy VW na LPG

: ndz lip 01, 2007 22:09
autor: pablohasan
Po przeczytaniu paru postow na temat filtru powietrza, zrobilem dzis experyment no i udalo sie moj VW idzie jak rakieta. Mam silnik 1.8 monowtrysk jezdze na gazie bo taniej :) Dowiedzialem sie na forum ze w obudowie filtru powietrza gazownicy przy zakladaniu instalacji zamykaja doplyw zimnego powietrza ( przynajmniej u mnie tak zrobili ) dzis odblokowalem zaslepke ( wyjelem przewod doprowadzajacy cisnienie powietrza do obudowy filtra w zime go spowrotem zaloze bo silnik bedzie potrzebowal wowczas goracego powietrza ) jak narazie jest wszystko OK ( w tygodniu dam znac jak zmienilo mi sie spalanie LPG )

Moze orientujecie sie jak sie reguluje zawory w moim silniku ???????

: ndz lip 01, 2007 22:38
autor: Paweł Marek
po 85 roku się nie reguluje bo mają samoregulatory, które się zmienia jak stukają caly czas.
Dobrze zrobiłeś z odblokowaniem, wężyki możesz podłączyć juz jak były bo i tak ciepłe powietrze poleci tylko chwilkę, jeśli klapka pod filtrem działa jak potrzeba

: ndz lip 01, 2007 22:49
autor: Pinhead
Jak ściągnołeś wężyk doprowadzający podciśnienie do filtra powietrza to musisz go zaślepić, inaczej będzie ciągnoł lewe powietrze. Klapke w filtrze powietrza najlepiej zblokować na stałe w pozycji zamykającej dopływ ciepłego powietrza.

: ndz lip 01, 2007 22:56
autor: pablohasan
chyba u mnie ta samoregulacja nie dziala poniewaz na wysokich obrotach sstrasznie halasuja Podejrzewam ze mechanik zle zlozyl glowice bo 5 miesiecy temu dawalem ja do renowacji byly wymieniane uszczelniacze zaworow popychacze oraz szlif gniazd zaworowych A co do tej klapki w obudowie filtru to ona po uruchumieniu silnika i rozgrzaniu go do 90 stopni nadal blokowala doplyw zimnego powietrza

[ Dodano: 02 Lip 2007 15:12 ]
moze macie podobne problemy z waszymi silnikami jesli tak prosze o pare slow :)

[ Dodano: 03 Lip 2007 21:19 ]
dzis chcialem poluzowac linke ( nie odbijala do konca ) od pedalu przyspieszenia i zaczelem sie bawic pewna sruba ( przy wtrysku paliwa firmy Bosch monowtrysk silnik 1.8 ) ktora opiera caly mechanizm dodawania gazu . Dokladnie ta srube odkrecilem o 3 zwoje gwintu co spowodowalu taki skutek ze jak odpale silnik to chodzi jak pila motorowa wiecie moze co ja najlepszego zrobilem ???

[ Dodano: 03 Lip 2007 21:20 ]
dzis chcialem poluzowac linke ( nie odbijala do konca ) od pedalu przyspieszenia i zaczelem sie bawic pewna sruba ( przy wtrysku paliwa firmy Bosch monowtrysk silnik 1.8 ) ktora opiera caly mechanizm dodawania gazu . Dokladnie ta srube odkrecilem o 3 zwoje gwintu co spowodowalu taki skutek ze jak odpale silnik to chodzi jak pila motorowa wiecie moze co ja najlepszego zrobilem ???

[ Dodano: 03 Lip 2007 21:20 ]
dzis chcialem poluzowac linke ( nie odbijala do konca ) od pedalu przyspieszenia i zaczelem sie bawic pewna sruba ( przy wtrysku paliwa firmy Bosch monowtrysk silnik 1.8 ) ktora opiera caly mechanizm dodawania gazu . Dokladnie ta srube odkrecilem o 3 zwoje gwintu co spowodowalu taki skutek ze jak odpale silnik to chodzi jak pila motorowa wiecie moze co ja najlepszego zrobilem ???

[ Dodano: 03 Lip 2007 21:20 ]
dzis chcialem poluzowac linke ( nie odbijala do konca ) od pedalu przyspieszenia i zaczelem sie bawic pewna sruba ( przy wtrysku paliwa firmy Bosch monowtrysk silnik 1.8 ) ktora opiera caly mechanizm dodawania gazu . Dokladnie ta srube odkrecilem o 3 zwoje gwintu co spowodowalu taki skutek ze jak odpale silnik to chodzi jak pila motorowa wiecie moze co ja najlepszego zrobilem ???