Strona 1 z 2
G60 (PG) + Syncro
: ndz lip 01, 2007 17:59
autor: marepako
tak jak w temacie.poszukuje wszelkich informacji, manuali, schematow filmikow itd itp o syncro. druga sprawa do ludzi ktorzy maja G60 z klima- zdjecie kol pasowych.za pomoc z gory wielkie dzieki
: czw lip 05, 2007 22:58
autor: barteKKK03
marepako pisze:G60 z klima
Jeszcze się nie spotkałem z takim czymś...
Niestety, ale w moim uznaniu nie da się upchnść chłodnicy silnika, chłodnicy klimy i jeszcze IC z całym orurowaniem, ale jak ktoś ma to niech się pochwali, bo sam chętnie obadam temat...
A co materiałów to jutro coś Ci tam podeśle... jakby co to mam oryginalną serwisówkę Syncro i zeskanuję całość jutro...
: pt lip 06, 2007 00:46
autor: Macienty
barteKKK03 pisze:Jeszcze się nie spotkałem z takim czymś...
: pt lip 06, 2007 00:54
autor: barteKKK03
To na wierzchu to jest IC czy chłodnica klimy?
Jeżeli IC to niestety, ale mi osobiście kiepsko się to kalkuluje żeby rezygnować z dużego IC za zderzakiem na rzecz ciasnego miejsca pod maską przy silniku... no ale co kto lubi
: pt lip 06, 2007 01:18
autor: To_mas
macientyvw, ale tam nie ma nawet jak ręki włozyć jakby co :PPP
: pt lip 06, 2007 09:38
autor: olozwirski
barteKKK03 pisze:To na wierzchu to jest IC czy chłodnica klimy?
Jeżeli IC to niestety, ale mi osobiście kiepsko się to kalkuluje żeby rezygnować z dużego IC za zderzakiem na rzecz ciasnego miejsca pod maską przy silniku... no ale co kto lubi
To pod maska to IC, w porownaniu z FMIC to kupa
: pt lip 06, 2007 13:09
autor: Macienty
To na wierzchu to jest IC czy chłodnica klimy?
IC do wersji z klima własnie, taki sam jak w SB
: pt lip 06, 2007 13:28
autor: jakubu
barteKKK03 pisze:To na wierzchu to jest IC czy chłodnica klimy?
Jeżeli IC to niestety, ale mi osobiście kiepsko się to kalkuluje żeby rezygnować z dużego IC za zderzakiem na rzecz ciasnego miejsca pod maską przy silniku... no ale co kto lubi
wersje z klima fabrycznie mialy taki wlasnie IC w tym wlasnie miejscu, w corrado np bylo juz inaczej IC na dole ale jeszcze mniejszy
: sob lip 07, 2007 10:35
autor: Macienty
barteKKK03 pisze:Jeżeli IC to niestety, ale mi osobiście kiepsko się to kalkuluje żeby rezygnować z dużego IC za zderzakiem na rzecz ciasnego miejsca pod maską przy silniku... no ale co kto lubi
poza tym nikt Ci nie kaze rezygnowac z FMIC....
Poprostu uświadomiłem Ci ze jest cos takiego...
: czw lip 26, 2007 00:20
autor: marepako
WY tu gadu gadu a ja dalej nic nie mam
jest normalnie klima montowana seryjnie w g60. najbardziej interesuje mnie naped z ktorego kola zbiera.
mówisz i masz
: czw lip 26, 2007 00:39
autor: vwEmil
: śr sie 22, 2007 15:10
autor: vwEmil
to już Ci go rozwiązuje......Passat b3 ma silnik g60 ten sam co w golfie.....tylko że Passata g60 wypuszczali tylko w wersji syncro więc pasuje bez problemu....tylko tyle że tam śa linki a nie cięgna jak w normalnym syncro i hydrauliczne sprzegło.ale do zrobienia
powodzenia
: wt sie 28, 2007 16:12
autor: Cefaloid
vwEmil pisze:to już Ci go rozwiązuje......Passat b3 ma silnik g60 ten sam co w golfie.....tylko że Passata g60 wypuszczali tylko w wersji syncro więc pasuje bez problemu....tylko tyle że tam śa linki a nie cięgna jak w normalnym syncro i hydrauliczne sprzegło.ale do zrobienia
powodzenia
W golfach syncro jest również passatowska skrzynia na linkach i hydrauliczne sprzęgło.
Wiem bo mam
: wt sie 28, 2007 17:51
autor: vwEmil
acha...dobrze wiedzieć bo mam zamiar w przyszłym roku kupić sobie syncro i zrobić z niego g60 16v syncro ale właśnie takie szczegóły mogą przeszkodzić....dobrze gromadzić wiedze na ten temat.....Może Ty będziesz wiedział czy każde syncro ma z tyłu bębny a jeśli tak to czy jest jakiś większy problem żeby założyć tarcze?