Strona 1 z 1

Wlałem za dużo oleju do automatycznej skrzyni, jak spuścić

: ndz lip 01, 2007 17:30
autor: CHECIK
jak w temacie. dolałem oleju do skrzyni automatycznej i mam ponad max na miarce, chciałbym to wyrównać tak jak powinno czyli między min a max ale nie wiem którędy spuścić ten olej i jak.

Proszę także o wszelkie skany z ksiązki z opisem skrzyni automatycznej do silnika 1.8 w jettA MK2. Jestem zielony z automatem i za wszelkie info i skany będe bardzo wdzięczny.

pozdrawiam

Re: Wlałem za dużo oleju do automatycznej skrzyni,któręd spu

: ndz lip 01, 2007 17:43
autor: Itor
CHECIK pisze:jak w temacie. dolałem oleju do skrzyni automatycznej i mam ponad max na miarce, chciałbym to wyrównać tak jak powinno czyli między min a max ale nie wiem którędy spuścić ten olej i jak.

pozdrawiam
kup strzykawke, dlugi cienki wenflon i wyciagnij nadmiar przez bagnet

: ndz lip 01, 2007 17:49
autor: bodzio_j
Itor pisze:kup strzykawke, dlugi cienki wenflon i wyciagnij nadmiar przez bagnet
W zasadzie jedyny sposób, korka spustowego nie ma, a odkręcać misę to bez sensu.
Daj adres to coś podeślę, wiele tego nie ma ale może uzbierasz.

: ndz lip 01, 2007 17:53
autor: CHECIK
bodzio_j pisze:
Itor pisze:kup strzykawke, dlugi cienki wenflon i wyciagnij nadmiar przez bagnet
W zasadzie jedyny sposób, korka spustowego nie ma, a odkręcać misę to bez sensu.
Daj adres to coś podeślę, wiele tego nie ma ale może uzbierasz.
mój adres: checik.vw@poczta.onet.pl

dzięki z góry :D

Re: Wlałem za dużo oleju do automatycznej skrzyni,któręd spu

: ndz lip 01, 2007 17:55
autor: Itor
CHECIK pisze:jak w temacie. dolałem oleju do skrzyni automatycznej i mam ponad max na miarce, chciałbym to wyrównać tak jak powinno czyli między min a max ale nie wiem którędy spuścić ten olej i jak.

Proszę także o wszelkie skany z ksiązki z opisem skrzyni automatycznej do silnika 1.8 w jettA MK2. Jestem zielony z automatem i za wszelkie info i skany będe bardzo wdzięczny.

pozdrawiam
musisz pamietac ze poziom oleju w automacie sprawdzamy na rozgrzanym, pracujacym silniku, po rozgrzaniu moze sie okazac ze masz oleju w sam raz

: ndz lip 01, 2007 18:21
autor: CHECIK
sprawdzałem na rozgrzantm chodzącym silniku. Problem w tym ze pierwszy raz sprawdziłem w pozycji P i było za mało więc dolałem. Później gdzieś wyczytałem ze poziom oleju sprawdza się w pozycji N i gdy to zrobiłem to oleju okazało się juz byc za dużo.

: ndz lip 01, 2007 18:45
autor: Itor
CHECIK pisze:sprawdzałem na rozgrzantm chodzącym silniku. Problem w tym ze pierwszy raz sprawdziłem w pozycji P i było za mało więc dolałem. Później gdzieś wyczytałem ze poziom oleju sprawdza się w pozycji N i gdy to zrobiłem to oleju okazało się juz byc za dużo.
dokladnie sprawdza sie na N
strzykawka, wenflon, 5 min roboty i po klopocie

: ndz lip 01, 2007 20:10
autor: bodzio_j
Itor pisze:dokladnie sprawdza sie na N
No nie wiem, w instrukcji jest napisane, że na "P".


A w innej, że na "N", komu wierzyć?

: ndz lip 01, 2007 20:32
autor: CHECIK
A Ty masz połowe między min a max na połozeniu P czy na N ?

P.S. Dziękuje za materiały

: ndz lip 01, 2007 20:34
autor: bodzio_j
CHECIK pisze:A Ty masz połowe między min a max na połozeniu P czy na N ?
Zawsze mierzyłem na P