doplyw zimnego powietrza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
doplyw zimnego powietrza
witam mam pytanie czy jak zamontowalem rurke od filtra powietrza do przodu zeby wlatywalo zimne powietrze i mam pytanie czy to cos daj bo czytalem o tym ze lepiej na obroty sie zbiera bo nie ciagnie cieplego powietrza od silnika i czy to pomaga wogole te podprowadzenie rurki wysylam wam zdjecie zebyscie zrozumieli o co mi chodzilo???Pozdrawiam
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
majekMK2,
To jaasne ze jak jest zimniej to silnik lepiej bedzie chodził ))
Z ta rurką to ok ale lepiej by było jakbyś jakoś odgrodził puszke filtra od komory silnika !!
Silnik nagrzewa komore ską silnik bierze powietrze ! Albo jakbyś przedłuzył wejście do wfiltra i miał wyprowadzone to gdzieś sprzed auta ! np pod zderzakiem czy coś
To jaasne ze jak jest zimniej to silnik lepiej bedzie chodził ))
Z ta rurką to ok ale lepiej by było jakbyś jakoś odgrodził puszke filtra od komory silnika !!
Silnik nagrzewa komore ską silnik bierze powietrze ! Albo jakbyś przedłuzył wejście do wfiltra i miał wyprowadzone to gdzieś sprzed auta ! np pod zderzakiem czy coś
Jak widzę masz obudowę filtra z podciśnieniowym sterowaniem.Założyłeś tą rurkę na dolot ciepłego powietrza.Problem w tym ,że po nagrzaniu silnika sterowanie zamknie dopływ powietrza przez tą rurkę ,tak jak zamyka ją przy oryginalnym podłączeniu.To po pierwsze.A po drugie nawet gdyby ten wlot został otwarty, to nad nim jest filtr i on stłumi ewentualny dodatkowy strumień powietrza.Wnioski wyciągnij sam.Ja myślę ,że to grawitacyjne turbo nie zadziała.
Kryl
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
majekMK2, najprosciej bedzie jak otworzysz sobie puszke filtra powietrza, tam jest taka klapka ktora reguluje jakie powietrze ma byc zasysane. Zablokuj ja w pozycji kiedy łapie zimne powietrze i ta rurka nie bedzie Ci juz potrzebna. Gaziarze cwaniaki robia tak ze blokuja ale tylko na ciepłe bo podobno jak za dozu powietrza w ryjek auto dostanie to potrafi silnik zgasnac na wolnych obrotach. Ja zdlajem ta ich smieszna blokade, zrobilem tak ze ciagnie tylko zimne od przodu auta i golfik normalnie jezdzi. Wiec nie baw sie w rurki ( musialbys je osłonic od silnika zeby zimne ciagło a nie ogrzane , a to juz troszke roboty i czasu itd.) I tak przez ta rurke ciagnie Ci tylko powietrze jak masz zimny silnik, zamierzenie bylo takie zeby powietrze bylo ssane znad kolektora, zeby silnik sie szybciej zagrzewal i nie kulal na zimnym. Ale jak sie zagrzeje to ten termostat smieszny zamyka ciepły znad kolektora i lapie od przodu. moze troszke zamotalem ale jestem juz po kilku bro i do tego 20 godzin prawie na nogach . Zablokuj ta klape w filtrze zeby łapało od pcozatku zimne powietrze i wyjdzie na to samo:) Pozdrawiam.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Witam ja mam golfa 2 1,6 i filtr powietrza mam na gaźniku więc gdzie by przyblokowąc tą klapke żeby zasysał zimne powietrze i wchodził lepiej na obroty czy to niezaszkodzi silnikowi... a wogóle stożek coś pomaga w tym wypadku też słyszałem ze musi pobierać zimne powietrze bo na ciepłym moze osłabnąć...
Ostatnio zmieniony ndz lip 01, 2007 00:01 przez Marcin22, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 65 gości