Strona 1 z 1

filtr powietrza

: pt cze 29, 2007 23:03
autor: pablohasan
Witam

Moze ktos wie jak zmodyfikowac obudowe filtru powietrza aby silnik dostawal go mniej Mam problem, zapowietrza mi sie silnik na wysokich obrotach ( buczy ) dowiedzialem sie ze to przez nadmierna ilosc powietrza moze znacie innne metody regulacji ???

: pt cze 29, 2007 23:22
autor: andrew19_86
no dziwne,żeby Ci silnik pracował cichutko na wysokich obrotach...silnik sobie łyka tyle powietrza ile potrzebuje,a to buczenie to dzwięk zasysanego powietrza,kto Ci nagadał takich głupot o zapowietrzaniu silnika?

: pt cze 29, 2007 23:35
autor: struna7
pablohasan pisze:Moze ktos wie jak zmodyfikowac obudowe filtru powietrza aby silnik dostawal go mniej Mam problem, zapowietrza mi sie silnik na wysokich obrotach ( buczy ) dowiedzialem sie ze to przez nadmierna ilosc powietrza moze znacie innne metody regulacji ???
mozesz na Polski przetlumaczyc
bo jak to czytam to mi sie cisnie na jezyk odpowiedz w stylu " wymien powietrze w kołach na letnie "

: sob cze 30, 2007 00:24
autor: kryl
Wszyscy chcą jak najwięcej powietrza dla swoich silników ,niektórzy nawet kupują turbo doładowarki ,ba nawet stosują dwustopniowe, żeby tego powietrza doładować więcej, a tu w drugą stronę.Ale jak bardzo chcesz to zawsze możesz zdławić dolot.

: sob cze 30, 2007 06:47
autor: Bąku
jak zmodyfikowac obudowe filtru powietrza aby silnik dostawal go mniej
:rotfl: :panna:

: sob cze 30, 2007 08:38
autor: MZiobro
:kac: :grin: :rotfl: kazdy prosi o wiecej "luftu" a TY chcesz silnik dusic :grin:

Re: filtr powietrza

: sob cze 30, 2007 08:58
autor: souler
pablohasan pisze: Moze ktos wie jak zmodyfikowac obudowe filtru powietrza aby silnik dostawal go mniej Mam problem, zapowietrza mi sie silnik na wysokich obrotach ( buczy ) dowiedzialem sie ze to przez nadmierna ilosc powietrza moze znacie innne metody regulacji ???
LOL roku
to wina cisnienia atmosferycznego :grin:

: sob cze 30, 2007 13:22
autor: pablohasan
problem jest w tym ze na wysokich obrotach silnik zasysa powietrze ale nie ciagnie do przodu ( brak mocy ) slychac przy tym dzwiek zasysanego powietrza do silnika a pozniej buczenie

: sob cze 30, 2007 13:33
autor: MZiobro
pablohasan pisze:problem jest w tym ze na wysokich obrotach silnik zasysa powietrze ale nie ciagnie do przodu ( brak mocy ) slychac przy tym dzwiek zasysanego powietrza do silnika a pozniej buczenie
jak nie ciagnie do przodu???!!!! jak filtr czysty to silnik sam sobie ciagnie tyle ile potrzebuje...to buczenie to jak na moje oko objaw tego ze predzej benzyny dostaje za malo stad tez brak mocy i typowe buczenie....

: sob cze 30, 2007 13:33
autor: Pinhead
Więc masz za mało paliwa a nie za dużo powietrza :) Powietrza nigdy nie jest za dużo.

: sob cze 30, 2007 13:44
autor: pablohasan
jezdze na LPG mam silnik 1.8 pali mi teraz 15 litrow na 100 km czy to malo ????

: sob cze 30, 2007 13:50
autor: Pinhead
To jakie masz spalanie o niczym nie świadczy. Możesz mieć przebogaconą mieszanke na niskich obrotach i ubogą na wysokich. Druga sprawa że mocno uboga mieszanka zwiększa spalanie, musisz znacznie mocniej otwierać przepustnice (wciskać gaz) aby jechać z tą samą prędkością co przy mieszance prawidłowej.

: sob cze 30, 2007 13:50
autor: Drozu
pablohasan pisze:jezdze na LPG mam silnik 1.8 pali mi teraz 15 litrow na 100 km czy to malo ????
Moim zdaniem 15l to dużo... mój 1.8 ABS na trasie schodzi do 8, w mieście wychodzi około 11... na benzynie trochę mniej... MFA po 1k km pokazuje średnio 8 - 8.5l

: sob cze 30, 2007 16:02
autor: MZiobro
pablohasan pisze:jezdze na LPG mam silnik 1.8 pali mi teraz 15 litrow na 100 km czy to malo ????
ja bym zaczal od sprawdzenia zaplonu oraz ustawienia mieszanki gazu i benzyny..to taka podstawa,gdyby po tym wciaz bylo to samo to trzeba dalej szukac :bigok: