dalej bierze olej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mel00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 21:08
Lokalizacja: wawa

dalej bierze olej

Post autor: mel00 » pt cze 29, 2007 15:13

Blagam pomozcie!!!!!
Pali mi litr na 1000 km. nie wiem czy przy takim przebiegu brac sie za uszczelniacze 160 tys.
bo kase wydam a nie wiadomo czy pomoze? zmienic na syntetyczny? teraz leje mineralny. Ubytki są przerazające co chwila dolewki. Wyciekow nie ma, silnik na pewno nie przegrzaby, mam moc pracuje rowno i ładnie. Z rury troche dymi przy wysokich obrotach ale nie tragicznie? Co robic?



Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » pt cze 29, 2007 15:46

Moja mamuska ma taka MK4 1.4 16V i ten sam problem . Nie kombinuj z olejami bo to nic nie da trzeba robic uszczelniacze i tyle. A jak to nie pomoże to pierścienie. I bedzie Gitara masz 160 tyś km przebiegu to warto to zrobić bo 160 tyś dla Golfa to nic.

[ Dodano: 29 Cze 2007 15:47 ]
Moja Matula ma u siebie 230 tyś przejechane. Jakoś niedługo bedzie brało się za remont.


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt cze 29, 2007 16:21

Wymiana pierścieni troche kosztuje. Jeśli przy 160tyś km pierścienie nadają się do wymiany to albo ktoś ostro dożynał ten silnik... albo 1.4 16V są nietrwałe. Tak czy tak chyba ekonomiczniej było by sie tego pozbyć.


=-Pinhead-=

mel00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 21:08
Lokalizacja: wawa

Post autor: mel00 » pt cze 29, 2007 16:35

pozbywac sie go napewno nie bedę bo to niewątpliwie jego jedyna WADA.
A co jak nie zrobie tych uszczelniaczy tylko bede dolewal i jezdził moze cos sie stac? Silnik napewno nie jest zarzniety wiem to na 100 procent. a obawiam sie ze wymiana i tak nie da . slyszalem ze te silniki maja wade konstrukcyjną i moze poprostu nie przejmowac sie tym za bardzo i kupic moto doktorka??? Jakie mogą byc konsekwencje brania takich ilosci oleju? oczywiscie pomijając koszty ????



Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » pt cze 29, 2007 16:42

mel00, podobno tak motory 1.4 16V biorą troche więcej oleju ale nie 1 litr na 100km!!!! i Skoro silnik nie jest dorżniety to na pewno uszczelniacze jesli zalezy Ci na autku to wymień to ustrojstwo i masz spokój. Chyba że wolisz zatrzymywać się co jakiś czas i sorawdzac stan oleju. Ale wiesz może być taka sytuacja że w końcu oleju zabraknie a Ty tego nie zauwazysz i silnik pójdzie w cholere. A remont kosztuje...na pewno wiecej niz wymiana uszczelniaczy wiec sie zastanów.


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » pt cze 29, 2007 16:44

Jeśli wiesz że autem jeszcze trochę pojeździsz to ja bym pomyślał o wymianie uszczelniaczy. 100% nikt Ci nie da że to pomoże, ale duża szansa jest. Ja znając siebie bym wymieniał.



Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » pt cze 29, 2007 16:46

Pinhead pisze:albo 1.4 16V są nietrwałe.
i podatne na przegrzanie


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » pt cze 29, 2007 17:20

mel00 pisze:Pali mi litr na 1000 km. nie wiem czy przy takim przebiegu brac sie za uszczelniacze 160 tys.
bo kase wydam a nie wiadomo czy pomoze?
przy takim spalaniu oleju na 90% do wymiany pierścienie olejowe..
Moto-doktor to najgłupszy pomysł - dodanie zagęszczacza do oleju jeszcze bardziej go dobije
konsekwencje? jeśli to by były tylko uszczelniacze to pikuś ,ale jeśli pierścienie - to widziałem silnik w którym zużyty pierścień rozsypał się i porysował gładź cylindra..



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt cze 29, 2007 17:20

mel00 pisze:pozbywac sie go napewno nie bedę bo to niewątpliwie jego jedyna WADA.
Jeśli tą jedyną wadą są zjechane pierścienie to jest to duża wada :)
A co jak nie zrobie tych uszczelniaczy tylko bede dolewal i jezdził moze cos sie stac?
Katalizator sobie zdechnie o ile już nie zdechł. Sonda też na tym cierpi.
Silnik napewno nie jest zarzniety wiem to na 100 procent. a obawiam sie ze wymiana i tak nie da.
Jedno przeczy drugiemu.
slyszalem ze te silniki maja wade konstrukcyjną i moze poprostu nie przejmowac sie tym za bardzo i kupic moto doktorka???
Wadą konstrukcyjną na pewno nie jest litr oleju na 1000km :) Motodoktor to śmierć dla silnika tylko że w późniejszym terminie ;)


=-Pinhead-=

LASKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 11:30
Lokalizacja: BOLESŁAWIEC

Post autor: LASKA » pt cze 29, 2007 20:26

Mam ten sam problem tylko, że ja już jestem po wymianie uszczelniaczy na zaworach i nadal ubytek oleju jest tak więc chyba jest to dużą wadą tego silnika, co dziwne ubytek oleju jest tylko przy prędkościach powyżej 100 km/h przy dłuższej jeżdzie a po mieście ani grama nie weżmie. Czytałem na forum o jakiejś odmie i odpowietrzeniu skrzyni korbowej ale nie wiem za bardzo o co chodzi. Trudno mi sie pogodzić z tym ale chyba jakiś Hans przede mną nieżle butował tego golfika. Może ktoś ma jakieś pomysły co z tym zrobić.Pozdrawiam



mel00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 21:08
Lokalizacja: wawa

Post autor: mel00 » ndz lip 01, 2007 11:39

no wlasnie tego sie obawiam ze nie pomoze.
A jaki twoj mial przebieg i co powiedzial mechanik ze dlaczego lyka olej???
ile zaplaciles???



Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » ndz lip 01, 2007 12:27

NIE WLEWAJ ZADNEGO MOTO DOKTORA.POWINNES JECHAC DO MECHANIKA I ZROBIC PRóBE OLEJOWA.ALE PODEJRZEWAM ZE MASZ SILNIK DO REMONTU.NAPEWNO USZCZELNIACZE A PIERSCIENIE TO TRZEBA SPRAWDZIC.POZDRO



mel00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 21:08
Lokalizacja: wawa

Post autor: mel00 » ndz lip 01, 2007 12:42

Luca pisze:NIE WLEWAJ ZADNEGO MOTO DOKTORA.POWINNES JECHAC DO MECHANIKA I ZROBIC PRóBE OLEJOWA.ALE PODEJRZEWAM ZE MASZ SILNIK DO REMONTU.NAPEWNO USZCZELNIACZE A PIERSCIENIE TO TRZEBA SPRAWDZIC.POZDRO
Nie dolujcie silnik w GOLFIE do remontu po takim przebiegu to jakis obłęd.......

NO MORE GOLF

Remont to nie maly koszt mnie poprostuy w tej chwili na to nie stac obawiam sie zeby przy takim brzniu oleju cos jeszcze sie nie s piepszylo



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz lip 01, 2007 13:00

Nie opieraj opinii o Golfie na podstawie wersji 1.4 bo to nieporozumienie. Remont przy takim przebiegu to nic niezwykłego jeśli poprzedni właściciel go ostro dożynał.


=-Pinhead-=

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 236 gości