Strona 1 z 1
Traci moc przy gazie w podlodze, po odjeciu jest lepiej
: czw cze 28, 2007 11:22
autor: trutil
witam wszystkich pisalem na forum strefyGTI i nikt nie znal recepty na to co dzieje sie z moim GTI jest takie cos ze jak sie dociska gaz do podlogi to jakby go zamykalo a jak odciagne gaz to odrazu czuje przyspieszenie lepiej ciagnie tak samo jak jade sobie spokojnie wrzycam 2 i daje gazu jest takie przymulenie szarpniecie i pozniej wchodzi na obroty chlopaki pisali ze moze nieszczelny dolt wszystko posprawdzalem jest ok pozniej ze wkladka od filtra mam k&n taka czerwona wiec tez jest ok ja podejzewam sonde lambde ze nie podaje wlasciwej mieszanki i robia sie takie cyrki ale to tylko podejzenia nie wiem co o tym myslicie prosze o jakies odp pozdro VW frorever
: czw cze 28, 2007 11:36
autor: kapalek
a może sprawdź linke od gazu?
: czw cze 28, 2007 11:52
autor: daniel2505
Tak na oko ciężko powiedzieć, może być zbyt niskie ciśnienie paliwa trzeba by zmierzyć. Kumpel miał dokładnie takie same objawy w Vento 2.0 ADY i tam winny był przepływomierz, pomogło jego wyczyszczenie bo się blokował. Chyba bez wizyty u dobrego fachmana się jednak nie obędzie. Zycze szybkiego rozwiązania problemu
: czw cze 28, 2007 11:53
autor: Marooo9
A zagazowany ten GTi??
: czw cze 28, 2007 13:31
autor: trutil
nie nie jest zagazowany i nigdy nie bedzie
przeplywka powiadacie a jak moge ja sam doprowadzic do czystosci czy lepiej nie brac sie za to i pojechac do jakiegos zyda ktory bedzie zdzieral kase a niebedzie wiedzial o co chodzi juz mialem tak nie raz oooo GTI to odrazu kase targa
[ Dodano: 28 Cze 2007 13:33 ]
a jesli chodzi o cisnienie paliwa to dokladnie jakie powinno byc??
: czw cze 28, 2007 13:59
autor: Marooo9
na twoim miejscu sprawdziłby dokładnie dolot powietrza zaczynajać od puszki poprzez rure i wszystkie podcisnienia bo z tego co pisezesz to wynika ze silnik dostaje za duzo powietrza a jezeli dolot jest ok to komputer dobiera złe prpoprcje mieszance czego przyczyna moze leżec po stronie sondy ale i róniez przepływki, nie radze jednak rozbierac ją samemu w 2E masz taki palec na płytce wyglada jak potencjometr i jak go przy czyszczeniu uszkodzisz to masz po ptakach.
Jak sprawdzisz dolot dokładnie to najlepiej zajedz gdzies gdzie ci podepną sie pod kompa i sprawdzą mieszanke
: czw cze 28, 2007 15:14
autor: trutil
dolot sprawdzalem rura jest jak nowka nie jest sparciala ani nie ma dziurek jak z reszta to nie wiem mam jeszcze sportowa wlkadke K&N taka odchudzona i czerwona nie bede ruszal przeplywki wiem ze to delikatna sprawa jutro jade do kumpla ktury pracuje w salonie vw ma program diagnostyczny VAG ale nie wiem czy da rade to sprawdzic ale powiem wszystko co mowiliscie chlopaki narazie wielkie dzieki zaczynam dzialac i nabiezaco bede pisal co i jak.
p.s ja tez myslalem o sondzie ze podaje zle mieszanki i to ona robi takie cyrki nieraz mi pokazuje kosmosy jak odpale np pokazuje 13 15 raz nawet 23 litry ale to napoczatku jak zresetuje jakby wracala do normy jak jade na trasie 90 to pokazuje 5.5 5.6 ale ma tez takie motywy ze jak sie np. zawiesi na 6.5 czy 7,6 to tak zostaje jak zresetuje znowu pokazuje cos innego apropo kompa koles podlaczal go pod kompa na postoju bylo spalanie 0,2L/100 mniej niz diesel a przy wcisnieciu gazu wychylal na 1l/100 wiec jakas zawila sprawa
: czw cze 28, 2007 15:54
autor: mikro1982
Trutek ,mam ten sam problem ,u mnie komputer po odpaleniu pokazywal nawet 36l!
a od tygodnia jest 11 - 11.2 nonstop. Bede wdzieczny jak napiszesz co pomoglo w Twoim przypadku, jakby niebyło jest to mój punkt bazowy.
pozdrawiam
: czw cze 28, 2007 16:16
autor: trutil
ok nie ma sprawy jak tylko ten problem sie rozwiaze bedzie opis na forum co i jak bylo nie tak przyda sie nie tylko mi pozdro VW FOREVER