witam wszystkich, chciałbym prosić Was o pomoc wiele razy opisywałem problemy z brakiem mocy mojego golfika okazało się iż uszkodzony jest czujnik położenia przepustnicy -TPS, po włączenia zapłonu silniczek krokowy wariował cały czas buczał-podczas jazdy również, przedwczoraj kupiłem od znajomego używany czujnik (wygląda tak samo pochodzi z silnika 1,8 typ nieznany) wymieniłem go po włączeniu zapłonu słychać że silniczek pracuje w sposób prawidłowy mam kabel OBD II na VAG-u pojawia się komunikat "potencjometr przepustnicy G60-nieprawidłowy sygnał" błędu nie da się skasować czym jest on spowodowany czy możliwe żeby czujnik nie pasował chciałem również przeprowadzić adaptacje samodzielnie korzystając z porad umieszczonych na stronie http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm posiadam jakąś wersje demo programu VAG nie ma w nim funkcji o których mowa jest na stronie, czy mogę prosić Was drodzy koledzy i koleżanki o namiar na odpowiedni program
z góry dziękuję i pozdrawiam
Błąd potencjometr przepustnicy G60 - nieprawidłowy sygnal
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Błąd potencjometr przepustnicy G60 - nieprawidłowy sygnal
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 11:16 przez marjan, łącznie zmieniany 1 raz.
kolego ja maiłem golfa2 1.8 Gt oznaczenie silnika RP tez na monowtrysku i potencjomnetr przepustnicy to taka płytka czarna przykrecana do mono wtrysku z boku na 4 srubki i maiłem z nim taki problem ze trzymał czasami nawet 2000 a i 3000 rpm wymieniłem go i sam ustawiłem i chodził jak zyketka . na tym potencjometrze ustawiasz obroty silnika wiec mozna smiało wymieniac . uwazam ze zadnej filozofii tam niema jesli o to chodzi pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 297 gości