Błąd potencjometr przepustnicy G60 - nieprawidłowy sygnal

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Błąd potencjometr przepustnicy G60 - nieprawidłowy sygnal

Post autor: marjan » czw cze 28, 2007 10:05

witam wszystkich, chciałbym prosić Was o pomoc wiele razy opisywałem problemy z brakiem mocy mojego golfika okazało się iż uszkodzony jest czujnik położenia przepustnicy -TPS, po włączenia zapłonu silniczek krokowy wariował cały czas buczał-podczas jazdy również, przedwczoraj kupiłem od znajomego używany czujnik (wygląda tak samo pochodzi z silnika 1,8 typ nieznany) wymieniłem go po włączeniu zapłonu słychać że silniczek pracuje w sposób prawidłowy mam kabel OBD II na VAG-u pojawia się komunikat "potencjometr przepustnicy G60-nieprawidłowy sygnał" błędu nie da się skasować czym jest on spowodowany czy możliwe żeby czujnik nie pasował chciałem również przeprowadzić adaptacje samodzielnie korzystając z porad umieszczonych na stronie http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm posiadam jakąś wersje demo programu VAG nie ma w nim funkcji o których mowa jest na stronie, czy mogę prosić Was drodzy koledzy i koleżanki o namiar na odpowiedni program

z góry dziękuję i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 11:16 przez marjan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw cze 28, 2007 16:53

Może napiszesz co masz za silnik...tu nie ma wróżek



marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Post autor: marjan » czw cze 28, 2007 23:18

a tak zapomniałem juz pisze mój silniczek to benzynka 1,8 oznaczenie z tego co pamiętam ABS moc 90 KM przebieg 150tys na monowtrysku



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pt cze 29, 2007 23:02

No ale chyba nie doczytałeś czegoś. Adpatacji nie wykonuje się na monowtrysku. Nie wiem czy masz regulowany tps. Jesli tak to należy go wyregulować. Radzę Ci jednak zrobić to u dobrego elektromechanika bo jak chciałeś tu przeprowadzać adaptację to lepiej takich rzeczy sie nie podejmuj.



Awatar użytkownika
vwrych
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw mar 09, 2006 20:47
Lokalizacja: człuchów
Kontakt:

Post autor: vwrych » sob cze 30, 2007 15:08

kolego ja maiłem golfa2 1.8 Gt oznaczenie silnika RP tez na monowtrysku i potencjomnetr przepustnicy to taka płytka czarna przykrecana do mono wtrysku z boku na 4 srubki i maiłem z nim taki problem ze trzymał czasami nawet 2000 a i 3000 rpm wymieniłem go i sam ustawiłem i chodził jak zyketka . na tym potencjometrze ustawiasz obroty silnika wiec mozna smiało wymieniac . uwazam ze zadnej filozofii tam niema jesli o to chodzi pozdrawiam



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » sob cze 30, 2007 15:11

tu masz podany sposób regulacji TPS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... c6ad8a91ee



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 297 gości