Strona 1 z 1
Niebieski dym MK2 GTI 16v
: ndz kwie 03, 2005 22:14
autor: KR16
Dziś zauważyłem z rury wydobywający się niebieski dymek poza tym przy odpalaniu spod maski słychać taki specyficzny klekot. Czy to oznacza poważną naprawę ? Pozdrawiam
Re: Niebieski dym MK2 GTI 16v
: ndz kwie 03, 2005 22:16
autor: gtx
KR16 pisze:Dziś zauważyłem z rury wydobywający się niebieski dymek poza tym przy odpalaniu spod maski słychać taki specyficzny klekot. Czy to oznacza poważną naprawę ? Pozdrawiam
Pewnie trzeba zrobic maly remoncik glowicy,powymieniac szklanki i gumki zaworowe.
Re: Niebieski dym MK2 GTI 16v
: ndz kwie 03, 2005 22:37
autor: KR16
gtx pisze:KR16 pisze:Dziś zauważyłem z rury wydobywający się niebieski dymek poza tym przy odpalaniu spod maski słychać taki specyficzny klekot. Czy to oznacza poważną naprawę ? Pozdrawiam
Pewnie trzeba zrobic maly remoncik glowicy,powymieniac szklanki i gumki zaworowe.
A jakich mógłbym się mniej więcej spodziewać kosztów i czy jak dalej będę jeździł tak dalej to czy może się coś poważniejszego stać?
: pn kwie 04, 2005 02:37
autor: Krzylu
sprawdz olej kolego bo jak stuka to w glowicy jest sucho
: pn kwie 04, 2005 14:25
autor: KaRBoW
Jak spaliny sa niebieskie to znaczy ze spala sie olej. No powazna sprawa szybko sie tym zainteeresoj zwlasza jak ci stuka pod pokrywa.
: pn kwie 04, 2005 14:39
autor: Krzylu
jak stuka pod pokrywa tzn maja sucho hydrauliczne popychacze jezeli nadole to panewy sa juz wyrabane
jak niebieski dym to spala olej czyli pierscienie koszt pewnie niebedzie maly
: pn kwie 04, 2005 14:58
autor: Sylvo23
Zobacz czy masz cisnienie na cylindrach jak bedzie niskie to pierscionki padły,jezeli sie kiedys przegrzał,albo gumki na zaworach jak mówia kolesie
: pn kwie 04, 2005 18:54
autor: KR16
Olej jest napewno bo zawsze sprawdzam. Jak silnik jest zimny to tak bardzo nie klekocze dopiero jak sie nagrzeje. Ale teraz jak by coraz głośniej:(
: pn kwie 04, 2005 19:35
autor: cyarnz
stawiam na panewki:)))