czyzby brak ssania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hormon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw maja 04, 2006 19:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

czyzby brak ssania

Post autor: hormon » czw cze 28, 2007 09:56

witam mam mk2 silnik PN problem dotyczy odpalania szukalem w temacie ale nic nie znalazlem wiec pisze:
jak odpalam golfa niewazne czy cieply czy zimny to za pierwszym razem odpali ale zaraz zgasnie a za drugim musze trzymac go na gazie pelnym i jak juiz zaskoczy to jak puszcze gaz to ma obroty zedu 200-300 i chodzi jkos dziwnie tak przerywanie, - nie wina cylindrow bo pala wszystkie, i widoczny objaw to kopci z rury czarnym dymem jak go potrzymam z minute na obraotach 2-3 tys to potem normalnie chodzi, czy moze to byc brak ssania czy cos innego porsze o pomoc


[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw cze 28, 2007 10:02

Moim zdaniem jak dymi na czarno to raczej za dużo paliwa niż za mało.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
hormon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw maja 04, 2006 19:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hormon » czw cze 28, 2007 10:51

zodiak pisze:Moim zdaniem jak dymi na czarno to raczej za dużo paliwa niż za mało.
no tez mi sie tak wydaje ale dlaczego by nie chcial wchodzic na obroty?? i co moze byc przyczyna jak nie brak ssania??


[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw cze 28, 2007 10:54

Heya

Myśle żesprawa jest oczywista . Jżeli masz go w gaźniku to nie otwira się przepsutnica 1sza i dostraje mnóstwo paliwa a wiec za duzo. Masz pewnie gaźnik puieruurg 2e-e elektroniczny . Trzeba zobaczyc silnik krokowy steruje ta wlasnie klapka. Jesli masz 2e lub 2e2/3 to sprawa siłownika ssania. Napisz który masz to bedzie mozna powiedziec cos wiecej.
Ale fakt fajktem siłownik jest winowajcą.

:))


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
hormon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw maja 04, 2006 19:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hormon » czw cze 28, 2007 10:58

Maćkooo pisze:Myśle żesprawa jest oczywista . Jżeli masz go w gaźniku to nie otwira się przepsutnica 1sza i dostraje mnóstwo paliwa a wiec za duzo. Masz pewnie gaźnik puieruurg 2e-e elektroniczny . Trzeba zobaczyc silnik krokowy steruje ta wlasnie klapka. Jesli masz 2e lub 2e2/3 to sprawa siłownika ssania. Napisz który masz to bedzie mozna powiedziec cos wiecej.
Ale fakt fajktem siłownik jest winowajcą.
hmm to jest ten w pelni elektroniczny nie wiem dokladnie ktory bo juz kilka wersji slyszalem 2ee 2e2 jest napewno ecotronic.
A jest mozliosc sprawdzenia tego bez wymiany czy to jest wina tego ?? niektorzy mowia ze tomoze byc wina sondy


[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw cze 28, 2007 11:09

Gdyby sonda była do kiczu to raczej nawet po chwili od odpalenia nie chodizl by dobrze. Co prawda mam 2e ale 2E-E(elektr.) dziala podobnie. Ja na twoim miesjcu sprawdzilbym silniczek krokowy z prawej strony jak patrzysz na silnik. Obejrzyj go czy wszystko z nim jest OK .


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
hormon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw maja 04, 2006 19:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hormon » czw cze 28, 2007 19:34

a co myslicie o czujnikui temperatury tym niebieskim?? bylem dzis na warsztcie przy okazji sie spytalem i mi powiedzial ze to bedzie wina tego koszt ok 18zl za czujnik sprobuje jutro go kupic i zalozyc wtedy zobacze to nie duze pieniadze jak nie to to bede dalej sprawdzal

[ Dodano: 29 Cze 2007 21:18 ]
ok problem rozwiazany okazalo sie ze to wszystko byla wina niebieskiego czujnika temperatury tego co jest w kroccu wody koszt orginalnego 65zl w bytomiu pozdrawiam dzieki wszystkim \za pomoc


[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 380 gości