Elektryczne szyby
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Elektryczne szyby
Witam, w moim golfie prawdopobnie padł silniczek szyby w przednich lewych drzwiach. W jaki sposób go wykręcić? Może ktoś ma jakieś foto? Dodam, że sprawdzany był prąd i niby dochodzi do silniczka. Nie słychać żeby ten silniczek wogóle startował.
mialem u siebie podobnie, ale w tylnych drzwiach, myslalem ze silnik do wymiany ale elektryk poczyscil styki i bylo OK
a wyjecie silnika wygladalo nast: sciagasz tapicerke z drzwi, blokujesz szybe (np, kawalek deski), odlaczasz mechanizm podnosnika i mozesz wyjac silnik, nie ma fot ale nie jest to trudne
a wyjecie silnika wygladalo nast: sciagasz tapicerke z drzwi, blokujesz szybe (np, kawalek deski), odlaczasz mechanizm podnosnika i mozesz wyjac silnik, nie ma fot ale nie jest to trudne
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
dokładnie jak wozo napisał sam mechanizm trzyma sie na 3 srubach a szyba przymocowana jest do mechanizmu za pomoca 2 uchwytów (nie wiem dokładnie czy z przodu jest ich 2 czy 3 ale tył napewno ma 2) dojscie do tych srob aby odkrecic szybe jest conajmniej kiepskie....jezeli sprawdziłes na 100 % ze napiecie dochodzi do silniczka to problem moze byc np w spalonych szczotkach spalonym silniku lub uszkodzonej elektronice sterujacej a wszystko okaze sie jak to wyciagniesz i rozbiezesz....czy wie ktos moze ktore kable w kostce zasilajacej odpowiadaja za kierunek obrotów silnika tzn u mnie (po poskładaniu wszystkiego do kupy) jak naciskam przycisk "szyba w góre" to jedzie w dól i odwrotnie musze te kable zlokalizowac i zamienic aby działało dobrze
dzieki za info
dzieki za info
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 21:53 przez abpel, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]
szkoda kasy na mechanika....ja mam dwie lewe rece a sam wymienilem caly mechanizm podnoszenai szyb lewej i prawej ))sanchez pisze:Narazie dzięki za pomoc, jutro skocze do mechanika bo bez tego sie nie obejdzie:(
a powiedz...jak wcisniesz opuszczanie badz podnoszenie szyby wogole pyka cosik ? czy 0 reakcji ? bo to niekoniecznie musi byc silnik...
u mnie sie wlasnie zaciela (tylna prawa) na zamknieciu... i tylko silnik pyka? co sie "skleilo" ?K4m pisze:a powiedz...jak wcisniesz opuszczanie badz podnoszenie szyby wogole pyka cosik ? czy 0 reakcji ? bo to niekoniecznie musi byc silnik...
Ostatnio zmieniony pn lip 02, 2007 15:02 przez deSpool, łącznie zmieniany 1 raz.
dawniej :: Golf mkI / Golf mkII / Golf mkIII "New Orlean" / Golf mkIII GT "Special" ...
_________________
VW Klub Polska #121
_________________
VW Klub Polska #121
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
mogły się jeszcze kable zasilające przełamać w wiązce. Te zasilające przekaźniczki są dobre, włączniki dobre, więc pyka, a na głównym kablu plusowym zasilającym silniki czerwono białym prądu może być brak bo się złamał.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
u naszego kolegi z grupy abpel-a była podobna sytuacja tez myslelismy ze przewód oberwany wiązce tak jak piszesz,i owszem był zrobiłem mu to ale lipa była dalej,rozebrałem więc silniczek okazało się,że szczotki aż przytpopine były do tej plastikowej obudowy wymienione zostały,problem nie zniknął,myślelismy że silniczek szwankuje,bo widac bylo na nim slady nadfajczenia,zsotał przewninięty,na samym końcu okazał sie to ten przekaźniczek no przerwa na ścieżce przy nim zostalo to poprawione i teraz śmiga jak talalaPaweł Marek pisze: Te zasilające przekaźniczki są dobre, włączniki dobre, więc pyka, a na głównym kablu plusowym zasilającym silniki czerwono białym prądu może być brak bo się złamał
dokladnie tak jak opisał jaszczur jezeli silnik pyka to sa mozliwosci szczotki (jak jest na zewnatrz to warto je wymienic koszt ok 9 zł uzwojenie albo sterowanie silnika (moduł przekazników) u mnie padł przekaznik niestety jest on praktycznie nie do zdobycia robiony przez siemens dla vw ale warto rozebrac jak i co bo moze tylko uszkodzona sciezka i szybka bedzie smigac
[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 339 gości