Elektryczne szyby

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sanchez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt mar 28, 2006 15:47
Lokalizacja: Zamość

Elektryczne szyby

Post autor: sanchez » wt cze 26, 2007 21:19

Witam, w moim golfie prawdopobnie padł silniczek szyby w przednich lewych drzwiach. W jaki sposób go wykręcić? Może ktoś ma jakieś foto? Dodam, że sprawdzany był prąd i niby dochodzi do silniczka. Nie słychać żeby ten silniczek wogóle startował.



Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » wt cze 26, 2007 21:23

mialem u siebie podobnie, ale w tylnych drzwiach, myslalem ze silnik do wymiany ale elektryk poczyscil styki i bylo OK
a wyjecie silnika wygladalo nast: sciagasz tapicerke z drzwi, blokujesz szybe (np, kawalek deski), odlaczasz mechanizm podnosnika i mozesz wyjac silnik, nie ma fot ale nie jest to trudne



sanchez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt mar 28, 2006 15:47
Lokalizacja: Zamość

Post autor: sanchez » wt cze 26, 2007 21:34

Chodzi mi o sam silniczek, styki były sprawdzane. Odkręcałem śruby, ale dalej coś trzyma.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt cze 26, 2007 21:37

Musisz cały mechanizm wyjąć, nawet jak tylko silniczek bez modułu chcesz wymieniać


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

sanchez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt mar 28, 2006 15:47
Lokalizacja: Zamość

Post autor: sanchez » wt cze 26, 2007 21:39

czyli prowadnice i szybę?



Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » wt cze 26, 2007 21:39

dokładnie jak wozo napisał sam mechanizm trzyma sie na 3 srubach a szyba przymocowana jest do mechanizmu za pomoca 2 uchwytów (nie wiem dokładnie czy z przodu jest ich 2 czy 3 ale tył napewno ma 2) dojscie do tych srob aby odkrecic szybe jest conajmniej kiepskie....jezeli sprawdziłes na 100 % ze napiecie dochodzi do silniczka to problem moze byc np w spalonych szczotkach spalonym silniku lub uszkodzonej elektronice sterujacej a wszystko okaze sie jak to wyciagniesz i rozbiezesz....czy wie ktos moze ktore kable w kostce zasilajacej odpowiadaja za kierunek obrotów silnika tzn u mnie (po poskładaniu wszystkiego do kupy) jak naciskam przycisk "szyba w góre" to jedzie w dól i odwrotnie musze te kable zlokalizowac i zamienic aby działało dobrze
dzieki za info
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 21:53 przez abpel, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

sanchez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt mar 28, 2006 15:47
Lokalizacja: Zamość

Post autor: sanchez » wt cze 26, 2007 21:48

Narazie dzięki za pomoc, jutro skocze do mechanika bo bez tego sie nie obejdzie:(



K4m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 21:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: K4m » wt cze 26, 2007 22:44

sanchez pisze:Narazie dzięki za pomoc, jutro skocze do mechanika bo bez tego sie nie obejdzie:(
szkoda kasy na mechanika....ja mam dwie lewe rece a sam wymienilem caly mechanizm podnoszenai szyb :P lewej i prawej ;)))

a powiedz...jak wcisniesz opuszczanie badz podnoszenie szyby wogole pyka cosik ? czy 0 reakcji ? bo to niekoniecznie musi byc silnik...



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr cze 27, 2007 07:01




Awatar użytkownika
deSpool
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 03, 2004 12:01
Lokalizacja: Wa.
Kontakt:

Post autor: deSpool » pn lip 02, 2007 15:01

K4m pisze:a powiedz...jak wcisniesz opuszczanie badz podnoszenie szyby wogole pyka cosik ? czy 0 reakcji ? bo to niekoniecznie musi byc silnik...
u mnie sie wlasnie zaciela (tylna prawa) na zamknieciu... i tylko silnik pyka? co sie "skleilo" ?
Ostatnio zmieniony pn lip 02, 2007 15:02 przez deSpool, łącznie zmieniany 1 raz.


dawniej :: Golf mkI / Golf mkII / Golf mkIII "New Orlean" / Golf mkIII GT "Special" ...
_________________
VW Klub Polska #121

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lip 02, 2007 20:10

deSpool pisze:co sie "skleilo
do sprawdzenia szczotki przy silniczku,ew przkaźnik



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lip 02, 2007 20:17

mogły się jeszcze kable zasilające przełamać w wiązce. Te zasilające przekaźniczki są dobre, włączniki dobre, więc pyka, a na głównym kablu plusowym zasilającym silniki czerwono białym prądu może być brak bo się złamał.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lip 02, 2007 20:25

Paweł Marek pisze: Te zasilające przekaźniczki są dobre, włączniki dobre, więc pyka, a na głównym kablu plusowym zasilającym silniki czerwono białym prądu może być brak bo się złamał
u naszego kolegi z grupy abpel-a była podobna sytuacja tez myslelismy ze przewód oberwany wiązce tak jak piszesz,i owszem był zrobiłem mu to ale lipa była dalej,rozebrałem więc silniczek okazało się,że szczotki aż przytpopine były do tej plastikowej obudowy wymienione zostały,problem nie zniknął,myślelismy że silniczek szwankuje,bo widac bylo na nim slady nadfajczenia,zsotał przewninięty,na samym końcu okazał sie to ten przekaźniczek no przerwa na ścieżce przy nim zostalo to poprawione i teraz śmiga jak talala



Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » pn lip 02, 2007 21:51

dokladnie tak jak opisał jaszczur jezeli silnik pyka to sa mozliwosci szczotki (jak jest na zewnatrz to warto je wymienic koszt ok 9 zł uzwojenie albo sterowanie silnika (moduł przekazników) u mnie padł przekaznik niestety jest on praktycznie nie do zdobycia robiony przez siemens dla vw ale warto rozebrac jak i co bo moze tylko uszkodzona sciezka i szybka bedzie smigac


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 339 gości