Montaz klimy - koszt i dostepnosc czesci
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Montaz klimy - koszt i dostepnosc czesci
moja kolezanka ma golfa IV 1,6, nie zmeczonego i z malym przebiegiem (dlatego w gre nie wchodzi sprzedaz bo szkoda normalnie), do pelni szczescia brakuje jej klimy, wiec mam pytania (moze ktos z was robil taki przeszczep) ile mniej wiecej kosztuje jej zakup, czy szukac calosci czy czesciami kupowac, jak z dostepnoscia uzywek i czy np z seata 1,6 tez podejdzie??
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 18:53 przez djb, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Nie wiem jak z ukladem w seacie ale szukaj np z anglikow, MK4 i Bory, ewentualnie rozbitkow. Popatrz po aukcjach czesci karoserii, jesli na fotkach jest pokazane cale auto dzwon i pytaj o cene, jesli w aucie byla klima. Porownanie cen kompletow i oddzielnych czesci tez zrob na allegro.
Gitner
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Ok ja sie wypowiem bo jestem bardzo na czasie. Dzisiaj uruchomilem swoja klime
Wstawilem tak :
-Nagrzewnice z seata leona
-Czujnik naslonecznienia w deske z golfa
-Wiazka elektryczna z golfa TDI
-Panel Climatronic
-Przewody kupione dokladnie pod silnik
-Uszczelki , srubki itd
-Chlodnica klimy golf ew seat
-Pompa klimy pod silnik.
Wiec robilem wszystko na 2 etapy.
1. Wymiana nagdzewinicy na elektrychna z chlodniczka klimy
Podpiecie wszystkich kabli od srodka i wypuszczenie tych ktore ida do komory silnika(kontroler,komputer,czujnik cisnienia itd)
Po tym etapie mialem elektroniczny nawiew w aucie no ale bez chlodzenia klimy
2. Wstawienie przewodow(na tym chyba najwiecej mi czasu zeszlo poniewaz wsadzic je u mnie to byla masakra. Odpinalem przewody paliwowe zbiorniczek wyrownawczy od chlodnicy i wspomagania.
Oczywiscie sciaga sie caly przedni zderzak i wzmocnienie ale to wbrew pozorom jest proste.
Podpiecie kabli wiatrakow pompy i czujnika cisnienia i polaczenie je z tymi ktore sa juz wyprowadzone ze srodka....
Dzis rano nabilem klime i jest swietnie
Co do wstawiana przewodow to mialem gorzej w porownaniu z wersjami Europejskimi poniewaz ja mam wersje UK a co za tym idzie przewody sa dluzsze.
Co do ceny nie bede sie wypowiadal poniewaz roznica jest spora miedzu UK a PL.
Powodzenia w modach a gdyby ktos potrzebowal Odsprzedac moge wiazke z czujnikami bo taka mi zostala.A nawet opisac ja gdzie idzie ktory kabel do danego silnika. Jak co na priv prosze
[ Dodano: 07 Lip 2008 12:57 ]
[ Dodano: 07 Lip 2008 12:59 ]
Nie podejdzie nagrzewnica i przewody. Chyba tylko jeden przewod bedzie taki sam reszta bedzie za dluga
Ale chlodnica klimy pompa wiazka tak
Wstawilem tak :
-Nagrzewnice z seata leona
-Czujnik naslonecznienia w deske z golfa
-Wiazka elektryczna z golfa TDI
-Panel Climatronic
-Przewody kupione dokladnie pod silnik
-Uszczelki , srubki itd
-Chlodnica klimy golf ew seat
-Pompa klimy pod silnik.
Wiec robilem wszystko na 2 etapy.
1. Wymiana nagdzewinicy na elektrychna z chlodniczka klimy
Podpiecie wszystkich kabli od srodka i wypuszczenie tych ktore ida do komory silnika(kontroler,komputer,czujnik cisnienia itd)
Po tym etapie mialem elektroniczny nawiew w aucie no ale bez chlodzenia klimy
2. Wstawienie przewodow(na tym chyba najwiecej mi czasu zeszlo poniewaz wsadzic je u mnie to byla masakra. Odpinalem przewody paliwowe zbiorniczek wyrownawczy od chlodnicy i wspomagania.
Oczywiscie sciaga sie caly przedni zderzak i wzmocnienie ale to wbrew pozorom jest proste.
Podpiecie kabli wiatrakow pompy i czujnika cisnienia i polaczenie je z tymi ktore sa juz wyprowadzone ze srodka....
Dzis rano nabilem klime i jest swietnie
Co do wstawiana przewodow to mialem gorzej w porownaniu z wersjami Europejskimi poniewaz ja mam wersje UK a co za tym idzie przewody sa dluzsze.
Co do ceny nie bede sie wypowiadal poniewaz roznica jest spora miedzu UK a PL.
Powodzenia w modach a gdyby ktos potrzebowal Odsprzedac moge wiazke z czujnikami bo taka mi zostala.A nawet opisac ja gdzie idzie ktory kabel do danego silnika. Jak co na priv prosze
[ Dodano: 07 Lip 2008 12:57 ]
Zmieniasz nagrzewice z manualnej na elektroniczka. Podpinasz wiazke pod panej i sam panel. Zakladasz czujnik nasloneczniena w deske.... i chyba tylebeckham23 pisze:a ja mam pytanko czy to jest duży koszt i dużo zachodu z przerobieniem zwykłej kimy na klimatronic
[ Dodano: 07 Lip 2008 12:59 ]
Nie prawda.Gitner pisze:Nie wiem jak z ukladem w seacie ale szukaj np z anglikow
Nie podejdzie nagrzewnica i przewody. Chyba tylko jeden przewod bedzie taki sam reszta bedzie za dluga
Ale chlodnica klimy pompa wiazka tak
hmm... niestety tez mi to wiele nie mowi potrzebne mi jakas solucja jak zamontowac klime w mk4 ale chyba za duzo bym chcial zastanawiam sie nad kupnem kompletnego klimatronic`a w 100% sprawny z golfa 4 z takim samym silnikiem jak moj czyli wszystko powinno pasowac cena to 2000zl (oplaca sie czy lepiej skladac?) montaz u mechanika 1000zl wiec myslalem ze zrobie to sam ale bez jakichs instrukcji nie ma bata zebym to zrobil
bylbym wdzieczny za dokladne wypisanie wszystkich czesci klimy automatycznej
bylbym wdzieczny za dokladne wypisanie wszystkich czesci klimy automatycznej
Ostatnio zmieniony wt lip 08, 2008 23:24 przez mlody391, łącznie zmieniany 1 raz.
Przeciez powyzej napisalem co potrzeba do Climatronica.mlody391 pisze:bylbym wdzieczny za dokladne wypisanie wszystkich czesci klimy automatycznej
Mysle ze taniej bedzie jak sam czesci kupisz niz taki komplet za 2000
A nawet jak taki znajdziesz to i tak bedziesz musial kabelki z wiazki wydlubac by podpiac odpowiednio
http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości