Strona 1 z 1

Nie pali

: ndz cze 24, 2007 18:20
autor: krs1
Witam.
Nie moge odpalic silnika gdyz caly czas zalewa mi swiece.
Iskra jest zaplon dobrze ustawiony a za kazdym razem jest to samo. Wszystkie 4 swiece mokre. Co moze byc przyczyna?

[ Dodano: 24 Cze 2007 18:20 ]
Dodam ze autko palilo normalnie.

: ndz cze 24, 2007 21:33
autor: Damian-jg
Zobacz jakiej jakosci masz paliwo czy przypadkiem nie masz wody. Jak masz gaznik to spradz czy przypadkiem on nie zalewa znaczy czy daje odpowiednia miesznke czy przypadkiem nie leje a jak masz wtrysk to czy caly czas nie podaja paliwa. A jaki masz silnik?

: ndz cze 24, 2007 22:13
autor: stonefree
Damian-jg, :pub:

[ Dodano: Nie Cze 24, 2007 22:16 ]
krs1 pisze:Nie moge odpalic silnika gdyz caly czas zalewa mi swiece
A jest iskra?

: pn cze 25, 2007 00:23
autor: krs1
ak masz wtrysk to czy caly czas nie podaja paliwa. A jaki masz silnik?
Mam silnik 1.8 PB albo PF na wielopunkcie digifant.

Pompa pracuje caly czas po przekreceniu kluczyka bo mam problemy( nie dochodzi napiecie na przekaznik) i jest tak podlaczone narazie na sztuke zeby zapalic.
Na listwie wtryskowej jest przeciez regulator cisnienia i nadmiar paliwa wraca wezem powrotnym do zbiornika paliwa.
stonefree pisze:A jest iskra?
Iskra jest mam swiece trzyiskrowe czy jakos tak a zaplonu nie przestawialem.

Czy to codzi o caly czas pompujaca pompe paliwa? Ale ku..a ten regulator przy listwie jest sprawny. Jak cofam kluczyk to paliwko wraca

: pn cze 25, 2007 01:04
autor: chosen
hmm, a moze z komputerem coś nie tak? ja mam tak ze na ciepłym mi zalewa i czasami zapali a czasami nie, na ciepłym musze zazwyczaj palic na gazie :/ I niemam pojęcia jaka przyczyna, ten regulator tez mam sprawny niby, czujnik temp. ten niebieski tez wporzo ...A moglbys zrobic zdjęcie listwy wtryskowej ?? Jak ona jest zakończona, bo u mnie jest to namotane, jakbym zobaczył jak masz zrobiony koniec listwy to byłbym bardzo wdzieczny, bo ja mam tak jakby zatkany ...

: pn cze 25, 2007 01:12
autor: krs1
Ja tez mam tak jakby zatkany koniec ale tam sie podlacza aparacik a zeby sprawdzic cisnienie chyba tak mi sie wydzje.
A gdzie jest ten zujnik temp chodzi mi o to w ktorym miejscu i jak go sprawdzic czy jest dobry?.

Autko po wymianie skrzyni chodzilo tylko serce klalo na jeden culinder. Pozniej problemy z pompa terazpompa podaje paliwo caly czas ale to chyba nie szkodzi jest ten regulator.
Ateraz nie zapale bo caly czas swiece zalewa wszystkie.

: pn cze 25, 2007 01:56
autor: chosen
pompa nie mzoe cały czas podawac paliwa.. znacyz chodzi mi o to czy jak przekrecasz kluczyc, jest tylko chwila tego podawania cyz caly czas??

A ten czujnik jest na węzu do bloka silnika. Jest czarny a za nim niebieski. Sprawdza sie go poprzez sbadanie oporności. Poczytaj napewno znajdziesz w szukajce.


Jak mozesz to zrób zdjęcie jednak tej listwy. pozdro

: pn cze 25, 2007 02:50
autor: bodzio_j
krs1, miałem taki sam problem. Po wymianie skrzyni zalewało silnik.Zapalał na chwilę, ale tylko po zdjęciu wtyczki z wtrysków. Po wypaleniu paliwa gasł. "Doktoryzował" się mechanik który wymieniał, goście w serwisie, w końcu podobno po wymianie komputera wszystko jest OK.
Dobrze by było pozyczyć sprawny komputer i sprawdzić.

: pn cze 25, 2007 14:32
autor: krs1
chosen pisze:pompa nie mzoe cały czas podawac paliwa.. znacyz chodzi mi o to czy jak przekrecasz kluczyc, jest tylko chwila tego podawania cyz caly czas??

Pompa pracuje caly czas tak mi podlaczyl elektryk na razie tak na sztuke zeby mechanik mogl zlokalizowac przyczyne kulejacego silnika. Ale teraz zalewa swiece. jeszcze sprobuje przekrecic kluczyk i odlaczyc pompe jak bedzie dobrze tzn ze pompa nie moze podawac caly czas( ale od tego jest regulator przy liswie)

Jak bede mial sposobnosc cykne fotke
bodzio_j pisze:podobno po wymianie komputera wszystko jest OK.
ECU biore pod uwago jako ostatni . Mam nadzieje ze sprawny bo to spore koszta.

: wt cze 26, 2007 00:04
autor: arturo3
Witam kolegów!!!
To ja z silnikiem 1.3 na wielopunkcie też tak miałem.Padł komp i pompa paliwa tak zalewała silnik benzyną,że nawet na holu nie przekręcił wałem.Przyczyną uszkodzenia kompa było brak masy na silniku.Polecam przeczyścić wszystkie masy,te przy silniku i od akumulatora.Komp jest dość wrażliwy,więc chwilowy brak masy wykopie go kosmos.Pozdo :hmm:

: wt cze 26, 2007 12:12
autor: krs1
Witam
Polecam przeczyścić wszystkie masy,te przy silniku i od akumulatora.Komp jest dość wrażliwy,więc chwilowy brak masy wykopie go kosmos.Pozdo
Witam przyznaje sie bez bicia ze nie miałem masy przykreconej do koarserii obok akumulatora a masa przy skrzyni nie byla prawidłowo przykrecona i probowałem odpalic a le wtedy spalił mi sie kabelek masowy chyba z kostki od manetek na lewo od stacyjki.
Masy wszystkie posprawdzan i przeczyszczone a nawet zarobione nowe koncowki. Dzis odpaliłem napuszczajac troche paliwka do listwy i odłaczajac pompe nastepnie odłaczylem wtyke od listwy. Teraz pali bez odpinania pompy i listwy a co dziwne pracuje i reaguje na gaz tylko ze obroty oscyluja ok wartosci 2000 a ma byc 750-1000 i rowno, a wkreca sie tylko do 5000 jak wdepne do konca tozdycha a powinien osiagac 6800 do odciecia. Co gorsze wskaznik temp nie ruszyl sie z miejsca, kontrolka cisnienia oleju i wywaliło mi olej chyba z weza co idzie od podstawy filtra oleju a wywaliło na gorze tam gdzie sa czujniki 2. Wąz od cłodnicy ten na dole zimny a na gorze goracy.

: wt cze 26, 2007 13:01
autor: mk2g60
witam ja w swoim mialem podobnie. mi stalo sie takie cos podczas drogi nagle zaczal przerywac i totalny spadek mocy. kilka redukcji niestety bez powodzenia. wizyta u elektryka- okazalo sie ze jakies przepiecie przeszylo kompa i padl. wymiana i juz jest super:)
powodzenia