Nie pali
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie pali
Witam.
Nie moge odpalic silnika gdyz caly czas zalewa mi swiece.
Iskra jest zaplon dobrze ustawiony a za kazdym razem jest to samo. Wszystkie 4 swiece mokre. Co moze byc przyczyna?
[ Dodano: 24 Cze 2007 18:20 ]
Dodam ze autko palilo normalnie.
Nie moge odpalic silnika gdyz caly czas zalewa mi swiece.
Iskra jest zaplon dobrze ustawiony a za kazdym razem jest to samo. Wszystkie 4 swiece mokre. Co moze byc przyczyna?
[ Dodano: 24 Cze 2007 18:20 ]
Dodam ze autko palilo normalnie.
Tiger style
Mam silnik 1.8 PB albo PF na wielopunkcie digifant.ak masz wtrysk to czy caly czas nie podaja paliwa. A jaki masz silnik?
Pompa pracuje caly czas po przekreceniu kluczyka bo mam problemy( nie dochodzi napiecie na przekaznik) i jest tak podlaczone narazie na sztuke zeby zapalic.
Na listwie wtryskowej jest przeciez regulator cisnienia i nadmiar paliwa wraca wezem powrotnym do zbiornika paliwa.
Iskra jest mam swiece trzyiskrowe czy jakos tak a zaplonu nie przestawialem.stonefree pisze:A jest iskra?
Czy to codzi o caly czas pompujaca pompe paliwa? Ale ku..a ten regulator przy listwie jest sprawny. Jak cofam kluczyk to paliwko wraca
Tiger style
hmm, a moze z komputerem coś nie tak? ja mam tak ze na ciepłym mi zalewa i czasami zapali a czasami nie, na ciepłym musze zazwyczaj palic na gazie :/ I niemam pojęcia jaka przyczyna, ten regulator tez mam sprawny niby, czujnik temp. ten niebieski tez wporzo ...A moglbys zrobic zdjęcie listwy wtryskowej ?? Jak ona jest zakończona, bo u mnie jest to namotane, jakbym zobaczył jak masz zrobiony koniec listwy to byłbym bardzo wdzieczny, bo ja mam tak jakby zatkany ...
Ja tez mam tak jakby zatkany koniec ale tam sie podlacza aparacik a zeby sprawdzic cisnienie chyba tak mi sie wydzje.
A gdzie jest ten zujnik temp chodzi mi o to w ktorym miejscu i jak go sprawdzic czy jest dobry?.
Autko po wymianie skrzyni chodzilo tylko serce klalo na jeden culinder. Pozniej problemy z pompa terazpompa podaje paliwo caly czas ale to chyba nie szkodzi jest ten regulator.
Ateraz nie zapale bo caly czas swiece zalewa wszystkie.
A gdzie jest ten zujnik temp chodzi mi o to w ktorym miejscu i jak go sprawdzic czy jest dobry?.
Autko po wymianie skrzyni chodzilo tylko serce klalo na jeden culinder. Pozniej problemy z pompa terazpompa podaje paliwo caly czas ale to chyba nie szkodzi jest ten regulator.
Ateraz nie zapale bo caly czas swiece zalewa wszystkie.
Tiger style
pompa nie mzoe cały czas podawac paliwa.. znacyz chodzi mi o to czy jak przekrecasz kluczyc, jest tylko chwila tego podawania cyz caly czas??
A ten czujnik jest na węzu do bloka silnika. Jest czarny a za nim niebieski. Sprawdza sie go poprzez sbadanie oporności. Poczytaj napewno znajdziesz w szukajce.
Jak mozesz to zrób zdjęcie jednak tej listwy. pozdro
A ten czujnik jest na węzu do bloka silnika. Jest czarny a za nim niebieski. Sprawdza sie go poprzez sbadanie oporności. Poczytaj napewno znajdziesz w szukajce.
Jak mozesz to zrób zdjęcie jednak tej listwy. pozdro
krs1, miałem taki sam problem. Po wymianie skrzyni zalewało silnik.Zapalał na chwilę, ale tylko po zdjęciu wtyczki z wtrysków. Po wypaleniu paliwa gasł. "Doktoryzował" się mechanik który wymieniał, goście w serwisie, w końcu podobno po wymianie komputera wszystko jest OK.
Dobrze by było pozyczyć sprawny komputer i sprawdzić.
Dobrze by było pozyczyć sprawny komputer i sprawdzić.
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 02:51 przez bodzio_j, łącznie zmieniany 1 raz.
chosen pisze:pompa nie mzoe cały czas podawac paliwa.. znacyz chodzi mi o to czy jak przekrecasz kluczyc, jest tylko chwila tego podawania cyz caly czas??
Pompa pracuje caly czas tak mi podlaczyl elektryk na razie tak na sztuke zeby mechanik mogl zlokalizowac przyczyne kulejacego silnika. Ale teraz zalewa swiece. jeszcze sprobuje przekrecic kluczyk i odlaczyc pompe jak bedzie dobrze tzn ze pompa nie moze podawac caly czas( ale od tego jest regulator przy liswie)
Jak bede mial sposobnosc cykne fotke
ECU biore pod uwago jako ostatni . Mam nadzieje ze sprawny bo to spore koszta.bodzio_j pisze:podobno po wymianie komputera wszystko jest OK.
Tiger style
Witam kolegów!!!
To ja z silnikiem 1.3 na wielopunkcie też tak miałem.Padł komp i pompa paliwa tak zalewała silnik benzyną,że nawet na holu nie przekręcił wałem.Przyczyną uszkodzenia kompa było brak masy na silniku.Polecam przeczyścić wszystkie masy,te przy silniku i od akumulatora.Komp jest dość wrażliwy,więc chwilowy brak masy wykopie go kosmos.Pozdo
To ja z silnikiem 1.3 na wielopunkcie też tak miałem.Padł komp i pompa paliwa tak zalewała silnik benzyną,że nawet na holu nie przekręcił wałem.Przyczyną uszkodzenia kompa było brak masy na silniku.Polecam przeczyścić wszystkie masy,te przy silniku i od akumulatora.Komp jest dość wrażliwy,więc chwilowy brak masy wykopie go kosmos.Pozdo
Witam
Masy wszystkie posprawdzan i przeczyszczone a nawet zarobione nowe koncowki. Dzis odpaliłem napuszczajac troche paliwka do listwy i odłaczajac pompe nastepnie odłaczylem wtyke od listwy. Teraz pali bez odpinania pompy i listwy a co dziwne pracuje i reaguje na gaz tylko ze obroty oscyluja ok wartosci 2000 a ma byc 750-1000 i rowno, a wkreca sie tylko do 5000 jak wdepne do konca tozdycha a powinien osiagac 6800 do odciecia. Co gorsze wskaznik temp nie ruszyl sie z miejsca, kontrolka cisnienia oleju i wywaliło mi olej chyba z weza co idzie od podstawy filtra oleju a wywaliło na gorze tam gdzie sa czujniki 2. Wąz od cłodnicy ten na dole zimny a na gorze goracy.
Witam przyznaje sie bez bicia ze nie miałem masy przykreconej do koarserii obok akumulatora a masa przy skrzyni nie byla prawidłowo przykrecona i probowałem odpalic a le wtedy spalił mi sie kabelek masowy chyba z kostki od manetek na lewo od stacyjki.Polecam przeczyścić wszystkie masy,te przy silniku i od akumulatora.Komp jest dość wrażliwy,więc chwilowy brak masy wykopie go kosmos.Pozdo
Masy wszystkie posprawdzan i przeczyszczone a nawet zarobione nowe koncowki. Dzis odpaliłem napuszczajac troche paliwka do listwy i odłaczajac pompe nastepnie odłaczylem wtyke od listwy. Teraz pali bez odpinania pompy i listwy a co dziwne pracuje i reaguje na gaz tylko ze obroty oscyluja ok wartosci 2000 a ma byc 750-1000 i rowno, a wkreca sie tylko do 5000 jak wdepne do konca tozdycha a powinien osiagac 6800 do odciecia. Co gorsze wskaznik temp nie ruszyl sie z miejsca, kontrolka cisnienia oleju i wywaliło mi olej chyba z weza co idzie od podstawy filtra oleju a wywaliło na gorze tam gdzie sa czujniki 2. Wąz od cłodnicy ten na dole zimny a na gorze goracy.
Tiger style
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 317 gości