Dławi sie w czasie opadow deszczu. Silnik AEE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
booster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 16:15
Lokalizacja: pow. Kluczborski
Kontakt:

Dławi sie w czasie opadow deszczu. Silnik AEE

Post autor: booster » sob cze 23, 2007 23:41

Witam,
Problem polega na tym, iż auto po uruchomieniu (bieg jałowy bez dodawania gazu) zaczyna sie powoli dławic. Obroty silnika zaczynają falowac az silnik gasnie, przewaznie po okolo 20-40 sekundach od uruchomienia. Zdaża mi sie to tylko w bardzo deszczowe dni. I nie wazne czy silnik jest zimny czy rozgrzany. Kiedy jest sucho lub nieznacznie pada deszcz wszystko jest w porządku.
Posiadam silnik AEE...niestety, gdzie jego "prawidłowa" praca na biegu jałowym to okolo 700obr./min. Czyżby ten silniczek az tak by sie bał wilgoci ?

Pozdrawiam :pub:
Marek
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 23:41 przez booster, łącznie zmieniany 1 raz.


>>> GRUPA OPOLSKA <<<

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » ndz cze 24, 2007 00:56

przewody i ewentualnie kopulka wraz z palcem rozdzielaczem do wymiany


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
LISPLUS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt cze 15, 2007 00:09
Lokalizacja: Biskupiec / Olsztyn Przebieg: 199.000km
Kontakt:

Post autor: LISPLUS » ndz cze 24, 2007 01:00

Odpal auto i polej troche wody na kable jak zgaśnie to wina kabli. Jeśli nie to poruszaj kopułką jak kolega doradzał i zobacz czy to nie to. Ja mialem niedawno obie usterki na raz. Wymieniłem i pali zawsze.


VW The Power of Dream :)

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz cze 24, 2007 01:28

Najlepiej popsikać kable zraszaczem do kwiatów i w ciemnym garażu zobaczyć czy nie iskrzą. Uszkodzenie kabli albo kopułki charakteryzują się częściej wypadaniem zapłonów niż falowaniem ale do takowego też często dochodzi. Do całości może dochodzić jeszcze cewka. Zobacz czy nie ma popękanej obudowy.



Shadow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Shadow » ndz cze 24, 2007 10:20

Tak jak pisał Jacenty. Cewka w golfach pęka i przez te rysy dostaje sie wigoć i wtedy silnik gaśnie. Miałem to jak chlapnąłem w dużą kałużę i zaraz silnik gasł. Osuszyła się cewka i jazda od nowa. To samo z kablami. Miałem obie wyżej wymienioine usterki. Dodatkowo kable do golfa czasami mają metalowe obejmy przy nasadkach na świece. Jak mi przerywało to je zdjąłem i wtedy zobaczyłem, że tam kable są uszkodzone. Pojeździłem tak trochę, było normalnie ale w końcu kupiłem nowe kable.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 304 gości