Strona 1 z 1

Ubywa płynów i gaśnie

: sob cze 23, 2007 10:55
autor: Warmiak
Witam.Problem jest następujący.Pierwszy start silnika rano...i przez około 5 sekund kłęby białego dymu.Auto ma tendencje do gaśniecia jesli szybko nie skontruje sie sprzegłem podczas ruszania.Po jakiś 200 km ubywa około 5-7 cm chłodziwa ze zbiorniczka wyrównawczego,oleju tez ubywa.Wszystko to jakos działało,dopóki nie wymieniłem oleju.Stał się słabszy.Czesto podczas skrętu na skrzyżowaniu gaśnie(troche niebezpiecznie wtedy:) )....Niewiem czy to ma związek ze sprawą ale strasznie szybką zaparowują szyby,teraz problem przez te upału mniejszy ale w nocy chwila moment i nic nie widać.....Za każdą konkretną pomoc daje pkt:)Pozdrawiam :pub:

: sob cze 23, 2007 11:10
autor: Mis
Warmiak pisze:Po jakiś 200 km ubywa około 5-7 cm chłodziwa ze zbiorniczka wyrównawczego
Warmiak pisze:Niewiem czy to ma związek ze sprawą ale strasznie szybką zaparowują szyby

a nie masz mokrych dywanikow u pasazera lub kierowcy ? sprawdz dokladnie, zdejmujac te gumowe itd, jezeli tak to na 90 procent peknieta nagrzewnica i dlatego ubywa i paruja szyby.

Zmnieniales kiedys uszczelke pod glowica ?

Napisz cos wiecej bo te objawy moga wskazywac na wiele roznych rzeczy

: sob cze 23, 2007 11:13
autor: misiek
tak jest do sprawdzenia nagrzewnica od ogrzewania i spr, jeszcze jak wyglada korek od wlewu oleju do silnika, czy nie ma na nim nalotu jasnokawowego - prawdopodbnie uszczelka pod głowicą nie trzyma

: sob cze 23, 2007 11:14
autor: Warmiak
Sprawdziłem dywany,suche jak pieprz.Niewiem czy to przypadek czy coś w tym jest ale zawsze gasł mi podczas próby skrętu w prawo....niewiem co jeszcze napisać,ten dym troche niepokojący,bo wczesniej nie było

: sob cze 23, 2007 11:22
autor: misiek
dywany mogą być suche nawet gdy nagrzewnica ma min. nieszczelność, podczas gdy silnik jest rozgrzany i jest w ukł. chłodzenia ciś. to wtedy dopiero moze nastepować wyciek z niej i kapiaca woda moze poprostu odparowywać

: sob cze 23, 2007 11:24
autor: Mis
Warmiak pisze:Niewiem czy to przypadek czy coś w tym jest ale zawsze gasł mi podczas próby skrętu w prawo
widzisz masz pewnie wspomaganie, wiec jak skrecach to pompa moze stawiac za duzy opr silnikowi co by wskazywalo na maglownice


Troche dziwne z tym parowaniem szyb skoro nie cieknie plyn do srodka :-k
Warmiak pisze:Pierwszy start silnika rano...i przez około 5 sekund kłęby białego dymu
jezeli to tylko przez chwile to niepowinienes sie przejmowac bo jest to normalne, bo wydech jest zimny a spaliny bardzo gorace i sie para wodna robi. Jezeli nie dymi na goracym silniku podczas odpalania to wg mnie jest ok.


tutaj jest cos nt ubywania plynu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B3ego+dymu

: sob cze 23, 2007 11:30
autor: Warmiak
apropo wspomagania.....od wymiany oleju chodzi jakby go wogóle nie było.....dobry trop dałes:)

: sob cze 23, 2007 11:36
autor: Mis
Warmiak pisze:od wymiany oleju chodzi jakby go wogóle nie było.....dobry trop dałes:)
wiec moze pompa ma problem albo wlasnie maglownica, no chyba ze plyn wspomagania trzeba wymienic.

: sob cze 23, 2007 11:48
autor: Acid
Warmiak, Jak wygląda sytuacja na bagnecie olejowym sprawdz czy nie ma żadnych bębelków ani zanieczyszczeń w oleju. Zbiorniczek wyrównawczy jak wygląda sytuacja z płynem jakiego jest koloru może robi się taka ''galareta''. W jakim stanie uszczelka pod głowicą mocno się poci?

: ndz cze 24, 2007 13:08
autor: Warmiak
pompe udało się odratować poprzez naciagniecie paska,jednak nadal to działa jakby chciało a nie mogło.Niewiem jaki powinien być odpowiedni stan oleju w pompie ale jak wyjme korek to widac ze dosc duzo a koncówka tego "bagnetu" dotyka oleju.Niewime czy to ma znaczenie ale na wstecznym obroty podskakują do góry i bez wcisniecia gazu głebiej gasnie.Da ktoś jakiś trop?:) :kufel:

[ Dodano: 24 Cze 2007 17:23 ]
Pomozecie? :pub: