wysoka temperatura silnika, cały czas 3/4 skali
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- CHECIK
 - Ma gadane

 - Posty: 240
 - Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
 - Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
 - Kontakt:
 
wysoka temperatura silnika, cały czas 3/4 skali
jak w temacie, cały czas mam poziom temperatury na 3/4 na skali tzn miedzy połową a maksimum, czasem nawet przekracza 3/4. wentylator sie załaczy, po chwili spadnie do ponad połowy na skali, wentylator sie wyłaczy to znowu podejdzie na ponad 3/4 na skali, załaczy sie wentylator i tak w kółko, nie mam płynu w oleju, płyn tez jest czysty, przynajmniej mi sie tak wydaje, nowa chłodnica jest załozona więc co to moze byc, silnik to 1.8 RP. POMOCY !!
			
									
									- 
				michal0604
 - Użytkownik

 - Posty: 283
 - Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
 - Lokalizacja: Grudziądz
 
- 
				mateuszzyg
 - Nowicjusz

 - Posty: 14
 - Rejestracja: wt sty 10, 2006 17:20
 - Lokalizacja: poznan
 - Kontakt:
 
Re: wysoka temperatura silnika, cały czas 3/4 skali
CHECIK pisze:jak w temacie, cały czas mam poziom temperatury na 3/4 na skali tzn miedzy połową a maksimum, czasem nawet przekracza 3/4. wentylator sie załaczy, po chwili spadnie do ponad połowy na skali, wentylator sie wyłaczy to znowu podejdzie na ponad 3/4 na skali, załaczy sie wentylator i tak w kółko, nie mam płynu w oleju, płyn tez jest czysty, przynajmniej mi sie tak wydaje, nowa chłodnica jest załozona więc co to moze byc, silnik to 1.8 RP. POMOCY !!
wymień czujnik temperatury. jest on wkręcony w chłodnice. koszt ok. 20 pln
- Paweł NPI
 - ...

 - Posty: 1821
 - Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
 - Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
 
Co ma czujnik od wiatraka do czujnika od wskaźnika??mateuszzyg pisze:wymień czujnik temperatury. jest on wkręcony w chłodnice. koszt ok. 20 pln
CHECIK, Na początek czujnik od wskaźnika, bo od wiatraka wygląda na sprawny skoro załącza.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
						[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- bewerber39
 - Mały gagatek

 - Posty: 113
 - Rejestracja: wt paź 17, 2006 18:59
 - Lokalizacja: Poznan
 - Kontakt:
 
Czujnik uruchamiajacy wentylator umieszczeony jest w prawej dolnej czesci chlodznicy.
podlaczone sa do niego 3 przewody. Wentylator pracuje w 2 trynach wolnej i szybkiej. Wymien czujnik (kosztuje parenascie zl) Jesli nie pomoze szukaj wentylatora(to juz troche wiekszy wydatek).
Pierwszy tryb (wolny ) powinien sie wlaczac gdy wskazowka przekroczy polowe skali
			
									
									podlaczone sa do niego 3 przewody. Wentylator pracuje w 2 trynach wolnej i szybkiej. Wymien czujnik (kosztuje parenascie zl) Jesli nie pomoze szukaj wentylatora(to juz troche wiekszy wydatek).
Pierwszy tryb (wolny ) powinien sie wlaczac gdy wskazowka przekroczy polowe skali
- guti
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 7379
 - Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
 - Lokalizacja: T-Mobile
 - Kontakt:
 
nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wadliwy byl czarny czujnik w kroccu przy głowicy, wszystko dzialalo ok, tylko wskazowka pokazywala w moim przypadku za niska temperature. W 1/4 skali sie wlaczal wiatrak. jezeli masz taki czujnik to moze on szaleje, a według mnie na pewno on, bo to ze pokazuje 3/4 skali to nie wina czujnika w chłodnicy bo on wlacza normalnie wiatrak, byc moze za pozno ale jakbys mial 100 stopni to wszystko by sie gotowało. Ja na Twoim miejscu sprawdzilłbym ten czarny ( o ile go masz) a pozniej walczyl z chłodnica.
			
									
									Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
- Paweł NPI
 - ...

 - Posty: 1821
 - Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
 - Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
 
Nie prawda... w przypadku wody to by się gotowało... płyn ma trochę wyższą temperaturę wrzenia...guti pisze:jakbys mial 100 stopni to wszystko by sie gotowało
Z tym się zgadzam.guti pisze:nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wadliwy byl czarny czujnik w kroccu przy głowicy, wszystko dzialalo ok, tylko wskazowka pokazywala w moim przypadku za niska temperature. W 1/4 skali sie wlaczal wiatrak. jezeli masz taki czujnik to moze on szaleje, a według mnie na pewno on, bo to ze pokazuje 3/4 skali to nie wina czujnika w chłodnicy bo on wlacza normalnie wiatrak, byc moze za pozno
CHECIK, I jak rozwiązałeś juz problem??
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
						[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
U mnie jest podobnie jak i checika, tyle ze jak jezdze a nie stoje w korku to wskazowka jest na srodku skali, prawie ze pionowo, a jak postoje w korku to tez 3/4 skali a potem opada tak o  pół kreski w skali i tak w kółko... to podobnie objawy, ten sam silnik RP, plyn czysty, nie bierze oleju, kiedy jest krytyczna temperatura i co zrobic wtedy??
			
									
									- Paweł NPI
 - ...

 - Posty: 1821
 - Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
 - Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
 
koszu_sk,  Wszystko masz w porządku... Po prostu temperatura rośnie i kiedy urośnie do takiej żeby wiatrak się włączył to się włącza i schładza i tak w kółko...
			
									
									[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
						[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości



