Luzy na polosi, trzesie kierownica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rafałk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt cze 22, 2007 21:01
Lokalizacja: krzepice

Luzy na polosi, trzesie kierownica

Post autor: rafałk » pt cze 22, 2007 21:09

Witam wszystkich ,byłem wczesniej zarejestrowany na forum jednakze pogubiłem wszystkie dane:P
W moim golfiku zaczeło trzesc kierownica po przekroczeniu "stowki".Podlewarowałem gada i:
-luzow na drazkach nie ma
-kola prosciutkie,wywazone
-znaczny luz wzdłuzny na lewej polosi

Czy ten luzik kwalifikuje przegub wewnetrzny do wymiany??
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 23:21 przez rafałk, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt cze 22, 2007 21:12

Czy ten luzik kwalifikuje przegub wewnetrzny do wymiany??
nie wydaje mi się problem moze leżec w gumach stabilizatorów lub gumach na wachaczu



Awatar użytkownika
rafałk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt cze 22, 2007 21:01
Lokalizacja: krzepice

Post autor: rafałk » pt cze 22, 2007 21:15

W jaki sposob moge dokladnie zdiagnozowac usterke??



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt cze 22, 2007 21:22

samemu cięzko musisz mie c solidna brechę tzn( łom) !! i satbilnie podparte auto nie na l;ewrku ale na koziołkach. a nie lepiej dac faciowi na piwo i niech przeleci go na trzepakach chociaz powiem ci ze pewnych spraw trzepaki nie wykryja ( mam podobny wręcz taki sam objaw jak ty ale jestem w tej sytuacjii lepszy :bigok: od ciebie ze już od jakiedgoś czasu nosze się zamiarem całkowitego remontu zawieszenia wszystko wszystko (gumy - sworznie - amortyzatory ) opony mam nówki wiec je wykluczam
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 21:24 przez dziejo, łącznie zmieniany 2 razy.



tomas1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr lip 12, 2006 12:27
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: tomas1 » pt cze 22, 2007 21:50

moim zdaniem to zbiezność przedniej osi tak samo miałem jak wymieniałem amory do tego jak hamowałem to auto narywało na wszystkie strony ustawiłem zbiezność i jest ok to tylko 50 zł
:okej:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 22, 2007 21:52

Zacznij od kół, zamień tyl z przodem na przyklad dla pewności.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
rafałk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt cze 22, 2007 21:01
Lokalizacja: krzepice

Post autor: rafałk » pn lip 02, 2007 23:53

Panowie,po problemie:P
Wymieniony sworzen zwrotnicy, ustawiona zbierznosc.Koszt imprezy:51 tylkoza czesc:P
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 356 gości