Strona 1 z 1

Jetta 1.6 cewka nie daje prądu

: czw cze 21, 2007 22:34
autor: lysy-515
witam serdecznie Wszystkich urzytkowników.posiadam Jettę 1.6 ; 1987r składak,
cewka nie podaje prądu do kopułki.nie znalazłem przy niej modułu,ani kondensatora przy zapłonie.cewka ma dwie szpilki +15 i -1 w obydwu jest prąd.nie wiem czy to normalne.proszę o pomoc.z góry dzięki

: czw cze 21, 2007 22:48
autor: krzycho85
To raczej normalnie że na obu zaciskach jest napięcie, prawdopodobnie cewka do wymiany.

: czw cze 21, 2007 22:52
autor: Paweł Marek
Moduł jest na podszybiu (chyba że to jeszcze stary aparat zapłonowy z platynkami). Oprocz cewki, modułu masz jeszcze czujnik halla do sprawdzenia. Najprościej podmienić najpier cewkę na próbę (pożyczyć)

: czw cze 21, 2007 22:55
autor: lysy-515
to nie jest problem tylko muszę się upewnić,że to na ppewno jest cewka.
włożyłem próbnik do niej i przekręciłem silnik. nie zaświecił się.

[ Dodano: 21 Cze 2007 22:57 ]
gdzie jest ten czujnik hala?

: pt cze 22, 2007 18:58
autor: krzycho85
w aparacie zapłonowym, podłacza sie do niego kostke na 3 przewody

: sob cze 23, 2007 13:41
autor: lysy-515
jak wyćiągnąć czujnik,czy muszę wyjąć aparat zaplonowy.jak sprawdzić czy jest dobry

: sob cze 23, 2007 17:17
autor: pawel bonkowski
U MNIE TO SAMO SIE DZIEJE TYLKO ZE JAMAM JETTE 1.3 NA PEŁNYM WTRYSKU
PODMIENIŁEM CEWKE NO INIC DALEJ GASŁ
PODMIENIŁEM MODUŁ ZAPŁONU INIC DALEJ GASŁ
A TY ZROBIŁES SWÓJ I CO BYŁO

MOZE BUC ZE KOMPUTER PADŁ A MOZE CZUJNIK HALLA?

: sob cze 23, 2007 18:40
autor: lysy-515
własnie jeszcze tego nie zrobiłem,moze dopiero za 2 tygodnie bo muszę wyjechać.wie ktoś może jak sprawdzić czujnik halla?nie doszedłem jeszcze która z trzech możliwości jest trafna cewka,moduł,czy czujnik

: śr cze 27, 2007 21:38
autor: pawel bonkowski
ja tak mysle ze najprostrzym sprawdzeniem tego jest pojechac do jakiegos dobrego elekryka samochodowego i zeby go podpioł pod komputer
ale niewiem czy jette2 ma gniazdo zeby sie podpiac :hmm:

: śr cze 27, 2007 21:43
autor: Luca
ZEBY WYJAC CZUJNIK HALLA TRZEBA WYMONTOWAC APARAT ZAPLONOWY I GO ROZEBRAC