Regulacja obrotow biegu jalowego !!! 2e2
: wt cze 19, 2007 00:08
Witam
To moj pierwszy post na forum wiec chcialbym sie przywitac
A teraz do rzeczy
Mam problem z Golfem MKII 3D 1,6 gaznik jest to skladak wiec nie znam daty produkcji. Z dowodu spisalem numer identyfikacji pojazdu wvwzzz1gzkw761955 moze to cos pomoze. Ssanie jest automatyczne(nie wiem czy we wszystkich tak bylo).
Samochod jezdzi normalnie dopoki sie nie nagrzeje(stale obroty,nie gasnie), gdy sie nagrzeje obroty sa za niskie i by nie gasl musze trzymac gaz. Objawy wystepuja gdy wcisne sprzeglo lub wrzuce luz, samochod jezdzi normalnie gdy jest wrzucony bieg, prawidlowo przyspiesza, jedzie nawet gdy puszcze gaz(nie gasnie). Gdy trzymam gaz obroty sa stale(nie wahaja sie). Objawy postepuja stopniowo wraz ze wzrostem temperatury, przy dojsciu wskazowki temperatury do polowy skali zaczynaja sie problemy(najpierw nierowna praca,przygaszanie silnika(leciutko zapala sie kontrolka akumulatora,podejrzewam ze obroty sa poprostu granicznie niskie,nie mam obrotomierza),potem nastepuje gasniecie silnika).
Z istotnych (jak mi sie wydaje) informacji jest to ze mam odlaczony ten czujnik(jest on zepsuty),czujnik jest koloru brazowo czerwonego.
Jesli to nie jest wina tego czujnika-to napiszcie chociarz od czego on jest?
Tutaj jeszcze jedno pogladowe zdjecie
Mam jeszcze jedno pytanie ktory czujnik odpowiada za wlaczanie wentylatora chlodnicy(nigdy nie slyszalem zeby chodzil) i jak mozna sprawdzic jego dzialanie(jesli podlaczenie na krotko to ktore kabelki zewrzec)
Pozdrawiam i nieukrywam licze na rozwiazanie mojego problemu, poniewaz jest to nurtujace.
To moj pierwszy post na forum wiec chcialbym sie przywitac
A teraz do rzeczy
Mam problem z Golfem MKII 3D 1,6 gaznik jest to skladak wiec nie znam daty produkcji. Z dowodu spisalem numer identyfikacji pojazdu wvwzzz1gzkw761955 moze to cos pomoze. Ssanie jest automatyczne(nie wiem czy we wszystkich tak bylo).
Samochod jezdzi normalnie dopoki sie nie nagrzeje(stale obroty,nie gasnie), gdy sie nagrzeje obroty sa za niskie i by nie gasl musze trzymac gaz. Objawy wystepuja gdy wcisne sprzeglo lub wrzuce luz, samochod jezdzi normalnie gdy jest wrzucony bieg, prawidlowo przyspiesza, jedzie nawet gdy puszcze gaz(nie gasnie). Gdy trzymam gaz obroty sa stale(nie wahaja sie). Objawy postepuja stopniowo wraz ze wzrostem temperatury, przy dojsciu wskazowki temperatury do polowy skali zaczynaja sie problemy(najpierw nierowna praca,przygaszanie silnika(leciutko zapala sie kontrolka akumulatora,podejrzewam ze obroty sa poprostu granicznie niskie,nie mam obrotomierza),potem nastepuje gasniecie silnika).
Z istotnych (jak mi sie wydaje) informacji jest to ze mam odlaczony ten czujnik(jest on zepsuty),czujnik jest koloru brazowo czerwonego.
Jesli to nie jest wina tego czujnika-to napiszcie chociarz od czego on jest?
Tutaj jeszcze jedno pogladowe zdjecie
Mam jeszcze jedno pytanie ktory czujnik odpowiada za wlaczanie wentylatora chlodnicy(nigdy nie slyszalem zeby chodzil) i jak mozna sprawdzic jego dzialanie(jesli podlaczenie na krotko to ktore kabelki zewrzec)
Pozdrawiam i nieukrywam licze na rozwiazanie mojego problemu, poniewaz jest to nurtujace.