[mk4] Silnik 1.8T

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
(A)rturo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 00:22
Lokalizacja: Bełchatów

[mk4] Silnik 1.8T

Post autor: (A)rturo » czw mar 31, 2005 23:35

Czy silnik w mk4 1.8T to to samo rozwazanie jak np. w Audi ?


90KM->157KM->271KM->391KM->403KM>???
Strony www, Sklepy internetowe
Części Golf R20

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt kwie 01, 2005 00:40

ze cztery różne 1.8T są w mk4, a odpowiadając na pytanie to by może jednostki się pokrywają. Generalnie silniki w Seacie Skodzie Vw i Audi różnią się pokrywką :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
(A)rturo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 00:22
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: (A)rturo » pt kwie 01, 2005 00:49

Juz podaje:
http://allegro.pl/show_item.php?item=46700793 golfik
I np. audi: http://allegro.pl/show_item.php?item=46231281

Bo zawuzaylem ze akurat golfa ciezej trafic w 1.8T niz a3 - stad moje pytanie :)


90KM->157KM->271KM->391KM->403KM>???
Strony www, Sklepy internetowe
Części Golf R20

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt kwie 01, 2005 02:54

by może to te same - nie mając nuerów silnika można gdybac, 150 konnych jednostek też było kilka - w zasadzie 1.8T to chyba 3 jednostki 150ps i jedna 180ps (audiTT). W obrębie grupy VAG silniki stosuje się wymiennie w poszczególnych markach i modelach. Zasada jest jednak taka, że wszystko co najnowsze i najlepsze w pierwszej kolejności idzi do najbardziej prestiżowych i drogich modeli - czyli AUDI. Co do popularności 1.8T jest dokładnie tak samo - A3 zawsze było bardziej 'sporty' od MK4. Ponieważ w grupie VAG ostatnio mamy zdecydowany podział na marki prestizowe z zacięciem sportowym (audi), sportowe (seat), klasę popularną (VW) i budżetówkę (skoda), stąd dobór silników. Są modele w których łatwiej znaleź mocniejsze silniki - A3, Leon Ibiza (obie Cupry), w pozostałych autach silniki te były montowane do flagowych modeli (Passat, Superb). Podobnie jest z mocniejszymi odmianami tdi, choc tu juz wyrażnie widac polityke marketingową koncernu - 2 litrowe 140 konne silniki poszły wpierw do AUDI, dopiero potem do VW, to samo ze skrzynią DSG, jednak juz 170 konna wersja tego silnika, jak wynika z przecieków jest testowana przez seata.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości