problem z odpaleniem ciepłego silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bogdan24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw cze 14, 2007 20:22
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

problem z odpaleniem ciepłego silnika

Post autor: bogdan24 » ndz cze 17, 2007 17:04

witam, jestem posiadaczem golfa IV 1,9 tdi 85kw na pompowtryskach - i mam problem z odpaleniem,kiedy silnik jest gorący.byłem u mechników-diagnoza pompa do wymian.ale wymiana pompy nic nie dala bo dalej jest tak samo.mechanik zalecił zwiększyc dawke paliwa- czy to jest wskazane?czy ktos miał podobny problem lub wie co moze byc przyczyną takiego stanu.mechanik juz raz zle zdiagnozował.prosze o rady.z góry dzieki.



jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » ndz cze 17, 2007 21:35

Mam ten sam silnik i dokładnie to samo. Rozumiem, że mechanik wymienił Ci pompę paliwa, a nie puścił bajkę o wtryskowej. Na forum wszyscy piszą, że to wina zużytego układu zapłonowego i że należy przestawić dawkę startową dla gorącego silnika, jest to drogie, ale podobno daje rewelacyjne efekty. Z drugiej strony byłem ostatnio u mechanika zajmującego się tylko grupą VAG i on twierdzi, że jak walnięte jest koło dwumasowe to wtedy jakiś tam czujnik nie zna jego położenia i dlatego tak odpala. Trochę się to kłóci z tym, że jak zimny jest to odpala od razu, więc niby co jak gorący to nie wie, a jak zimny to wie. Nie wiem gdzie leży prawda, wiem, że jak masz na zbyciu ok. 400zł to możesz przestawić dawkę i będzie ok, jak nie to pozostaje dłużej go pokręcić.
BTW. Sprawdź czasami opcję "Szukaj" bo o tym było bardzo dużo.
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 21:37 przez jajko, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
donald86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw mar 15, 2007 21:40
Lokalizacja: Wołczyn
Kontakt:

Post autor: donald86 » pn cze 18, 2007 14:30

Witam!
Miałem taki sam problem z samochodem. Winny był czujnik temperatury powietrza, po wymianie wszystko wróciło do porządku. Zaznaczam że mam Golfa III 2.0, nie wiem jak to wygląda w MK IV


drugie życie Golfa....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 333 gości