Projekt tuning'u z 150 KM na 250 KM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mati_1206
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:07
Lokalizacja: Włocławek

Projekt tuning'u z 150 KM na 250 KM

Post autor: mati_1206 » ndz cze 17, 2007 12:27

Witam

Chciałem przedstawić mój projekt na golfika IV i prosiłbym was o opinie tego co chcę wstawić do MK IV :P A wiec :

1. Chiptuning PSI dam mi na początek 190 KM i moment obrotowy 400 NM
2. Większy IC
3. Filtr powietrza Carbone Simota
3. Zbrojone przewody powietrza do 30 bar
4. Pzrzelotowy system wydechowy o średnicy 60 mm

I pytania moje:P :

1. Co sądzicie o systemie przelotowym o śr. 60 mm nie bedzie za głosny ile bedzie głośniejszy od serynego ?
2. Jakie zawieszenie któe pozwoli na konkretny niski body kit ?
3. Co ze sprzęgłem wytrzyma ?
4. czy to wytrzyma i bedize pewne ?
5. co z turbinką zmienić na mocniejsza, ( Garrett GT20 ) ??
6. Czy bedzie ta konfiguracja pewna żę nic po 50 k KM sie nic nie schrzani ?
7. Co byście zmienili w tym ??

POZDRO DLA WSZYSTKICH
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 12:36 przez mati_1206, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: Projekt tuning'u MK IV 150 KM na 250 KM

Post autor: olozwirski » ndz cze 17, 2007 12:35

mati_1206 pisze:Witam

Chciałem przedstawić mój projekt na golfika IV i prosiłbym was o opinie tego co chcę wstawić do MK IV :P A wiec :
1. Chiptuning PSI dam mi na początek 190 KM i moment obrotowy 400 NM
2. Większy IC
3. Filtr powietrza Carbone Simota
3. Zbrojone przewody powietrza do 30 bar
4. Pzrzelotowy system wydechowy o średnicy 60 mm
I pytania moje:P :
1. Co sądzicie o systemie przelotowym o śr. 60 mm nie bedzie za głosny ile bedzie głośniejszy od serynego ?
2. Jakie zawieszenie któe pozwoli na konkretny niski body kit ?
3. Co ze sprzęgłem wytrzyma ?
4. czy to wytrzyma i bedize pewne ?
5. co z turbinką zmienić na mocniejsza, ( Garrett GT20 ) ??
6. Czy bedzie ta konfiguracja pewna żę nic po 50 k KM sie nic nie schrzani ?
7. Co byście zmienili w tym ??
POZDRO DLA WSZYSTKICH
Jaki silnik?



MaxMatt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt cze 15, 2007 17:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Kraków
Kontakt:

Re: Projekt tuning'u MK IV 150 KM na 250 KM

Post autor: MaxMatt » ndz cze 17, 2007 12:50

mati_1206 pisze:
1. Chiptuning PSI dam mi na początek 190 KM i moment obrotowy 400 NM
Już przy tym punkcie, jeśli chcesz mieć wysoką bezawaryjność, warto się rozejrzeć za lepszym sprzęgłem.
mati_1206 pisze:
2. Większy IC
Podnosi nieco moc, praktycznie bez kosztów, oprócz -> wyższa temp. silnika
mati_1206 pisze:
3. Filtr powietrza Carbone Simota
Nie opłaca się montować stożka, jeżeli auto ma jeździć na codzień - stożek przy postoju zbiera ciepłe powietrze z komory silnika. Nawet najlepszy dolot ze stożkiem przystosowany jest do pracy w ciągłym ruchu przy dużej prędkości i wtedy przynosi korzyści.
mati_1206 pisze:
4. Pzrzelotowy system wydechowy o średnicy 60 mm
Tz. prosta rura od silnika do końca auta o średnicy 60mm?!
mati_1206 pisze:
1. Co sądzicie o systemie przelotowym o śr. 60 mm nie bedzie za głosny ile bedzie głośniejszy od serynego ?
Będzie na pewno zauważalnie głośniejszy - jeśli w ogóle przejdzie badanie tech.
Nie liczy się sama średnica. Nie może być ona za duża, bo spaliny będą cofać się do silnika i w efekcie moc spadnie, a spalanie wzrośnie.
mati_1206 pisze:
2. Jakie zawieszenie któe pozwoli na konkretny niski body kit ?
Sprężyny H&R i reg. amortyzatory KONI - dobierzesz sobie tak, żeby pasowało, ale co do Body Kit'a zrezygnowałbym. Osobiście wolę sleeper'y, a pieniążki włożyłbym raczej w carbonową maskę, ew. klapę, a przy grubym portfelu nawet błotniki i drzwi.
mati_1206 pisze:
3. Co ze sprzęgłem wytrzyma ?
Już o tym pisałem
mati_1206 pisze:
4. czy to wytrzyma i bedize pewne ?
5. co z turbinką zmienić na mocniejsza, ( Garrett GT20 ) ??
6. Czy bedzie ta konfiguracja pewna żę nic po 50 k KM sie nic nie schrzani ?
Jeżeli zmienisz program, to w największym stopniu obciąża on sprężarkę, w połączeniu ze zbrojonymi przewodami - owszem moc i moment podskoczą, a auto będzie reagować ostrzej, ale całe obciążenie cisnienia doładowanego powietrza będzie na sprężarce. Może ze względów wytrzymałościowych warto zmienić (Garrett to dobry wybór).

Poz.


You're dead now Harry,
You can't come back,
You'd still be alive,
If You drove a Cadillac...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości