Brak napiecia na pompie paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Brak napiecia na pompie paliwa

Post autor: krs1 » sob cze 16, 2007 18:51

Witam Doszedłem do tego ze przekazniki cykaja a pompa pracuje jak ja zepne na krotko. przekaznik od ktorego ida kable do pompy cyka ale nie jest wpiety do skrzynki tylko osobno lutowane sa kable : piny 30 i 87 kable od pompy pin 85 laczony z kablem z kostki od zasilania pompy ( z tylu na srodku czarna kosc ) a pin 86 z kablem czerwono-bialym ktory prowadzi gdzies obok komputera lub odwrotnie 85 czy 86 ale to raczej jest bez roznicy.

W/g mnie nie ma + gdyz ja przeprowadze go z akumulatora i zetkne bezposrednio z czerwono-zoltym idacym od pompy to pompa pracuje. Owy + musi isc tym czerwono-bialym kablem od komory silnika tak?

Sprawdzalem probowka i go tam nie ma.

Na koncu czerwono-bialego kabla ( obok komputera) jest zlaczka (taka jak przy kablach od swiatel) z tym kablem i czerwono-zoltym z tym ze do czerwono-bialego nic nie dochodzi jakby to byl jego koniec.
Bez sensu bo nic nie rozpinalem a auto palilo.


Tiger style

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz cze 17, 2007 21:50

A alarm jest?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 17, 2007 22:26

Skup się na pinach 30 i 87. Jeden powinien iść do pompy a drugi do plusa po zapłonie, a nie jak piszesz oba do pompy. Chyba że faktycznie ten przekaźnik to jest dorabiane odcięcie pompy jak stonefree zasugerowal, a nie jak wcześniej myśleliśmy proba naprawienia nie działającego prawidłowego układu. W tej sytuacji zwarcie kabli 30 i 87 powinno rozwiązać sprawę o ile sa podłączone jak należy oczywiście przez robiącego domniemane odcięcie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pn cze 18, 2007 08:39

Nie ma alarmu.
Paweł Marek pisze:Jeden powinien iść do pompy a drugi do plusa po zapłonie, a nie jak piszesz oba do pompy
Napisalem ze jeden idzie do pompy a drugi do wtyki czarnej z tylu skrzynki.

Jak zlacze kabel z pinu od przekaznika ten co idzie do pompy ( 30 lub 87 ) z bezposrednio przeprowadzonym plusem od akumulatora to pompa pracuje. Jak radzicie podłaczyc to. jakos bezposrednio pod stacyjke piny 85 i 86?


Tiger style

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości