Strona 1 z 1
Zacisniety przewod powietrza przez magnetyzer
: pt cze 15, 2007 13:15
autor: Halik82
Witam
Mam w mojej golfinie magnetyzery
(były już zamontowane jak kupowałem auto). Nie ruszałem ich. Ale mam pytanie. Jeden magnetyzer zaciska troche przewod powietrza tak na plasko (po 1cm z gory i z dolu). Czy to moze miec wplyw na ilosc powietrza dochodzacego do silnika?
Pozdrawiam
halik
: pt cze 15, 2007 13:21
autor: krisvw
: pt cze 15, 2007 13:33
autor: Halik82
juz kiedys pytalem sie na forum czy zostawic czy wywalic
dalem sobie spokoj bo skoro jest to niech bedzie
tylko tak teraz jakos zaczelo mnie to meczyc... No chyba ze zdjac i sprzedac na allegro
: pt cze 15, 2007 13:36
autor: krisvw
mam taki sam silnik jak Ty
fakt moglby byc mocniejszy ale ... nie dodasz mu mocy za pomoca magnetyzerow poczytaj toroche o projeckcie KamilaW stwierdzisz ze to bzdura oczywiscie mam tu na mysli magnetyzery
Re: Zacisniety przewod powietrza przez magnetyzer
: pt cze 15, 2007 13:40
autor: Pinhead
Halik82 pisze:Czy to moze miec wplyw na ilosc powietrza dochodzacego do silnika?
Jeśli zaciska się na przewodzie to logiczne że w jakimś stopniu ogranicza dopływ powietrza i zakłuca jego przepływ. Lepiej wywalić to badziewie skoro nie pomoże a może zaszkodzić.
: pt cze 15, 2007 13:42
autor: Halik82
wiem
krisvw ze to badziew, hehe, tu po prostu chodzi o to ze jak cos jest to po co to ruszac. Ale chyba dzisiaj je wywale
Jesli chodzi o moc, troche malo jej to fakt, zwlaszcza ze pare domow obok kumpel ma VR6
Ale moim zdaniem na polskie drogi to takie auto to raczej nie za dobry pomysl. Zwlaszcza na zrolowanym asfalcie na zakrętach
pozdrawiam
[ Dodano: 15 Cze 2007 13:44 ]
no to wywalamy dzisiaj
: pt cze 15, 2007 14:04
autor: krisvw
: pt cze 15, 2007 14:48
autor: ryba_71
Ściśnięcie przewodu powoduje zmianę kształtu jego przekroju a pole przekroju kołowego o takim samym obwodzie co prostokątnego bądź kwadratowego jest różne.np.
1)-kwadrat o boku 1cm - pole powierzcni 1 cm2;
2)- prostokąt o bokach 0,5 cm i 1,5cm - pole powierzchni 0,75 cm2;
3) - koło o obwodzie równym 4cm - pole powierzchni 1,274 cm2.
A więc najefektywniejszy przepływ jest przy przekroju kołowym ze względu na największą powierzchnię w stosunku do innych przekroii. (przepływ = przekrój x strumień) - przy założeniu stałego strumienia
[ Dodano: Pią Cze 15, 2007 14:51 ]
czyli jaśniej przy założeniu stałego strumienia powietrza jego ilość dostarczona silnikowi zależy od powierzchni przekroju przewodu przez który powietrze przepływa.
: pt cze 15, 2007 15:02
autor: Halik82
krisvw, no tak, jak sie zna zakret to mozna go szybko pokonac ale jak w polowie zakretu pojawia sie pofaldowania poprzeczne to juz troche gorzej
Ja tez kiedys szybko jezdzilem ale jak mnie obrocilo na zakrecie o ponad 360 stopni i wyladowalem w polu to mi sie odechcialo
Nie chodzi mi tutaj o zdrowie tylko szkoda mi auta, dlatego wolniej juz jezdze
A w VR'ku najbardziej podoba mi sie dzwiek (kumpel ma stożek) no i skrzynia piknie mu chodzi
Ale z wygladu moj GTI'k ladniejszy, tym sie pocieszam
ryba_71, świetnie to wyjasniles, pierwsza klasa
wywalam dzisiaj ten "shit"
: pt cze 15, 2007 15:11
autor: krisvw
Halik82,
no problemo maestro
ja mam oryginala w pelni
: pt cze 15, 2007 15:27
autor: ryba_71
ryba_71, świetnie to wyjasniles, pierwsza klasa wywalam dzisiaj ten "shit"
ewentualnie załóż go tak aby nie zmieniał ci przekroju poprzecznego przewodu
[ Dodano: Pią Cze 15, 2007 15:28 ]
Dzięki za uznanie
: pt cze 15, 2007 17:38
autor: Kisiel
a ja myslalem ze juz minela moda na magnesy
a tu patrze ze golfinie
Halik82, 'a ktos chcial tanijm kosztem dodac duuuzo kucy i zmniejszyc spalanie, wywalaj jak najszybciej to
: pt cze 15, 2007 17:49
autor: Pinhead
Kisiel pisze:a ja myslalem ze juz minela moda na magnesy
Gdzie tam mineła... na allegro sprzedają się lepiej niż ciepłe bułeczki. A coraz popularniejsze robią się "profesjonalne" magnetyzery z profesjonalną ceną
http://www.allegro.pl/item201004323_mar ... ekac_.html
: pt cze 15, 2007 17:53
autor: Kisiel
Pinhead, no niezla cena
ze tez sie ktos na to nabiera
no ale glupota ludzka nie zna granic