Strona 1 z 1

Włącznik migaczy

: czw cze 14, 2007 14:46
autor: Kamil
mianowicie zwaliły mi sie migacze i musze wymienic włącznik awaryjnych bo to on odpowiada za prace migacze tylko jest jeden problem za cholere nie moge go wyjac moze ktoś juz to próbował i wie jak to zrobic zeby niczego nie urwac??

: czw cze 14, 2007 15:00
autor: kiss
On jest na wcisk. Najlepiej powyciągaj sąsiednie i będzie Ci łatwiej.

: czw cze 14, 2007 15:16
autor: pszczyna
Wyjmnij wpierw boczme zaślepki potem od tylnej szyby i dojdziesz do własciwego z boku lekko krzywym śrubokretem wciśniesz języczki i do siebie :bigok:

: czw cze 14, 2007 22:18
autor: Maćko1979
Jak wyżej ale u mnie np nie trzeba do tego śrubokrętów używać ja palcem normalnie wypchnąłem kiedyś ten włącznik

: pt cze 15, 2007 07:06
autor: valerio
pszczyna pisze:Wyjmnij wpierw boczme zaślepki potem od tylnej szyby i dojdziesz do własciwego z boku lekko krzywym śrubokretem wciśniesz języczki i do siebie :bigok:
Boczne zaślepki można wyjąć jeśli się ma okrojoną wersję golfika, ale jeżeli wszystkie są wykorzystane? :blush:

: pt cze 15, 2007 10:27
autor: Maćko1979
valerio pisze:Boczne zaślepki można wyjąć jeśli się ma okrojoną wersję golfika, ale jeżeli wszystkie są wykorzystane? :blush:
No może ale rzadko się zdarza w golfie żeby były wszystkie zajęte jak ma ESP albo ASR to nie ma podgrzewanych foteli albo na odwrót, chyba że kolega ma wypasioną wersje GOFERKA:)

: pt cze 15, 2007 12:02
autor: valerio
m_maryszczak pisze:
valerio pisze:Boczne zaślepki można wyjąć jeśli się ma okrojoną wersję golfika, ale jeżeli wszystkie są wykorzystane? :blush:
No może ale rzadko się zdarza w golfie żeby były wszystkie zajęte jak ma ESP albo ASR to nie ma podgrzewanych foteli albo na odwrót, chyba że kolega ma wypasioną wersje GOFERKA:)
Powiem Ci kolego inaczej, to kupując auto w salonie w PL mamy okrojone wersje, a wyposażenie które nam oferują za dopłatą jest w krajach UE standartem NIESTETY!

Co do ścisłości poruszanego tematu przez prowadzącego, to jeśli nie dasz rady wyjąć za pierwszym podejściem wyłącznika, może Ci się uda przez wyjęcie sąsiednich i przez otwory po wyjętych zaślepkach lub włącznikach uda Ci się wypchnąć palcem, wkrętakiem lub nawet patyczkiem takowy wyłącznik. Zyczę powodzenia, a jak się boisz że coś porysujesz wal do ASO, koszt wymiany to 30 zł.

: pt cze 15, 2007 12:46
autor: scss
Hej

Proponuje najpierw wyjąc kratki od nawiewu, one są na zatrzaski, delikatnie małym płaskim śrubokrętem bezproblemowo wyłażą. Jak wyjmiesz kratki, to od góry będziesz widział cały wyłącznik. Zwróć uwagę czy złącze dochodzące(kable) do tego wyłącznika nie spętało ci się gdzieś lub czy nie zaczepiło (ja tam miałem i gdybym nie wyjął kratek to bym, chyba połamał wszystko dookoła zanim wydobył głupi wyłącznik). A sam wyłącznik siedzi na wcisk(zatrzaski, ale od tyłu łatwo go wypchniesz).