wieksze spalanie przez HALLA??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wieksze spalanie przez HALLA??
Czy moze zwiekszyc sie spalanie jezeli padl czujnik halla?
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Re: wieksze spalanie przez HALLA??
jasne ze moze sie zwiekszys spalanie jesli jeszcze nie padl do koncaJ3L3N pisze:Czy moze zwiekszyc sie spalanie jezeli padl czujnik halla?
radul81
Gdy masz uszkodzony czujnik halla to nie będziesz w stanie odpalić silnika więc nie sądzę aby on mógł wpłynąć na spalanie.
Jeżeli masz za duże spalanie to bym raczej zaczął sprawdzać czujniki temperatury oraz termostat
A tak z ciekawości to dlaczego podejrzewasz że masz coś nie tak z czujnikiem halla?
Jeżeli masz za duże spalanie to bym raczej zaczął sprawdzać czujniki temperatury oraz termostat
A tak z ciekawości to dlaczego podejrzewasz że masz coś nie tak z czujnikiem halla?
Poniewaz mam wszystkie objawy z nimk zwiazane tzn gasnie mi w czasie jazy i potem trudno go odpalic.Czasem obroty spadna ale nie zdazy sie wylaczyc! Pozatym pali 10 L i tak sie pytam czy to moze byc to! Bo przeciez czujnik cieczy niema nic wspolnego z duzym spalaniem? A ten halla z tego co wyczytalem dawkuje paliwo do tlokow?I pomyslalem ze moze przez to tyle pali?
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Mylisz się czujnik temperatury ma bardzo dużo wspólnego ze spalaniem gdyż to właśnie on jest odpowiedzialny za ssanie a wiadomo że jak jest padnięty to będziesz albo miał problemy z odpaleniem albo będzie ci ładnie palił i DUŻO palił.
Jeżeli zaś chodzi o czujnik halla to z tego co wiem to odpowiada on za ustalenie położenia wałka a nie za skład mieszanki (chyba że w Twojej wersji silnikowej są inne rozwiązania).
Pozdrawiam i życzę szybkiego rozwiązania problemu.
Jeżeli zaś chodzi o czujnik halla to z tego co wiem to odpowiada on za ustalenie położenia wałka a nie za skład mieszanki (chyba że w Twojej wersji silnikowej są inne rozwiązania).
Pozdrawiam i życzę szybkiego rozwiązania problemu.
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Jak Ci zgaśnie to podłącz stroboskop i zobacz czy jest iskra. Jeśli jej nie ma to prawdopodobnie hall nie daje impulsu. Spalanie może wzrosnąć jeśli hall będzie uszkodzony. Jest on odpowiedzialny za regulacje kąta wyprzedzenia zapłonu. Jeśli to wyprzedzenie będzie zbyt duże wówczas komputer może to zrekompensować zbyt bogata mieszanką. Oczywiście najlepiej byłoby podpiąc się pod VAG i odczytać błędy. Jeśli to hall to w momencie kiedy nie możesz go odpalić będzie błąd czujnika g40. Pamiętaj że za spalanie odpowiada także sonda lambda. Reasumując najlepiej byłoby udać się na VAG i obserwować odczyty z czujnika temperatury, sondy oraz zobaczyć czy jest błąd czujnika halla w momencie kiedy auto zgaśnie. Wówczas będzie wszystko jasne.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Właśnie zależy to od systemu sterowania. Np. W Bosch motronic czujnik halla w aparacie to jednocześnie czujnik położenia wału korbowego a w simosie...No tak tylko jak będzie popsuty hall w motronicu to auto nie odpali zaś w simosie będzie jeździło...bo simos opart jest na dwóch takowych ustrojstwach. Nie należy jednak zapominać, że uszkodzenie halla to nie zawsze brak możliwości uruchomienia samochodu. Na początku pojawia się wypadanie zapłonów, nierównie przyspieszanie, gaśnięcie w dość wysokiej temperaturze pracy, słabe wchodzenie na obroty itd...
niestety to co kolega napisał jest w 100% prawdą , mój golfik jest na wtrysku simosa i ma dokladnie takie objawy i do tego jeszcze ma odcięcie przy 5tyś czujnik halla zakupiłem nowy boscha po znizkach za 115PLNów ale mam problem z jego wymiana...zna ktoś patent jak go wyciągnąć z aparatuJacenty85 pisze:w simosie będzie jeździło...bo simos opart jest na dwóch takowych ustrojstwach. Nie należy jednak zapominać, że uszkodzenie halla to nie zawsze brak możliwości uruchomienia samochodu. Na początku pojawia się wypadanie zapłonów, nierównie przyspieszanie, gaśnięcie w dość wysokiej temperaturze pracy, słabe wchodzenie na obroty itd...
Moje GTI US Edition => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=196952
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 285 gości