Strona 1 z 1

Obroty skacza

: wt cze 12, 2007 22:16
autor: krs1
Witam wszystkich milosnikow VW.

Chodzi o to ze silnik pracuje nierowno. Sam lapie rozne obroty.

Wyczyscilem swiece rozdzielacz sprawdzilem przewody ale nic nie pomoglo.

Wariuje dalej. Co zrobic.

Moj Gofr stal cala zime w warsztacie wymienilem skrzynie i troche innych sprzetow i jestem spragniony ujerzdzania sztuka ale sie nie da. Jak wcisne gaz to gasnie.

Rozebrana deska raczej nie ma wplywu na prace silnika prawda?!

Prosze o pilny kontak a raczej wartka pomoc!

GG-10962566

Golf II 1.8 gti 8V wielopunkt.

Zapomniałbym - po zmontowaniu wszystkiego gdy zalozylem klemy cos zaczelo szczelac jakby cos z wtryskami lub silniczek krokowy, nawet przy wyjetych kluczykach. jak odpalilem poprawilo sie i pryka tylko przed zapaleniem.

czujnik

: śr cze 13, 2007 11:47
autor: krain
czujnik poziomu przepustnicy pozdro

: śr cze 13, 2007 17:22
autor: krs1
Dzis sprawdzilem zaplon rozrzad i wszystko jest w porzadku.

Zapomnielem dodac ze na wolnych obrotach szarpie sercem jakby nie palil na jeden garrrr.

Swiece przewody wszystko ok.

Co dalej.

Dodam ze po przekreceniu kluczyka nie slychac pompy paliwa a silnik pali bez najmniejszych problemow. pomocy

: śr cze 13, 2007 17:31
autor: Paweł Marek
Nie piszesz typu silnioka a to konieczne. Jeśli to Digifant: Zajrzyj do przepływki czy klapka luźno chodzi. Jeśli chodzi ładnie zapal z wypietą wtyczką od niej, powinien w trybie awaryjnym lepiej chodzić, wkręcać się na obroty. Ale mozesz mieć wtrysk mechaniczny to kto inny cos wymyśli ja sie na nim nie znam.

: śr cze 13, 2007 18:06
autor: krs1
Nie wiem dokladnie jakie jest oznaczenie silnika bo nie moge go znaleźć w bagarzniku nie ma a na bloku nie widze zeby pisalo pg albo pf albo jeszcze inaczej.
Wtrysk jest raczej mechaniczny a silnik z tego co mi wiadomo ma raczej oznaczenie pf lub pg. Wiem ze ma 112 km.

: śr cze 13, 2007 22:33
autor: Paweł Marek
PF to difant, daj fotkę albo poszukaj po necie goglami i wstaw link.

: śr cze 13, 2007 23:00
autor: krs1
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2790440

Tam jest zdjecie silnika.

moj jest bez gazu.

Z charakterystycznych rzeczy to ma taki podluzny kolektor prostokatny.

czekam

: czw cze 14, 2007 18:58
autor: Paweł Marek
Więc masz wtrysk Digifant, wielopunktowy wtrysk niesekwencyjny. Zazcnij od tego co napisałem wyżej. Szukaj lewego powietrza ( w tym wąż serwa, odma), potem najlepiej podmień od kogoś przepływmoierz na próbe.
Jeśli układ zapłnowy napewno nie szwankuje to te rzeczy są najczęstsze.

: czw cze 14, 2007 19:35
autor: krs1
http://vwgolf.pl/silniki_VW.html

W\g owej tablicy serce mojego gofra moze miec nastepujace oznaczenia: GZ HT PB PF RG.to sa wszystkie mozliwosci gdyz wczoraj mierzyłem cisnienie na cylindrach. Wyniosko 10. To raczej dobrze. Kolezko Paweł Marek co ty na to jestes pewien ze to nie K-Jetronic tylko Digi? Jutro jak poskladam troche te gadzety to zastosuje sie do twoich wskazówek.

Jak poznac czy K-Jet czy Digi?

To moj pierwszy golf na wtrysku wczesniej byl gaznik

Pozdro czekam

: czw cze 14, 2007 19:41
autor: Paweł Marek
krs1 pisze:Jak poznac czy K-Jet czy Digi?
dałeś fotkę to napisałem, wszystkie digifanty sa podobne, nawet mój w trójce. Najłatwiej poznać po przepływomierzu [przy filtrze powietrza), to ten elemnt na fotce co zapodałeś, w okolice ktorego dochodzi wąż od gazu.

: czw cze 14, 2007 19:53
autor: krs1
Co jest w nim (przeplywomierz) takiego charakterystycznego jezeli jest to digi?

Jesta napisane czy co?

A na komputerze nie pisze bo patrzylem juz wczesniej.

: czw cze 14, 2007 20:40
autor: obywatel
Witam
Mam GX silnik K-jetronic chyba wtrysk i pdobne objawy, myśle że może to być pompa paliwa, czy ktoś wie jak można sprawdzić pompę bez jakiegoś sprzetu specjalistycznego?? a może ktoś ma inny pomysł że coś innego nawala( filtry wymienione)?
Pozdrawiam