Strona 1 z 1
Obroty skacza
: wt cze 12, 2007 22:16
autor: krs1
Witam wszystkich milosnikow VW.
Chodzi o to ze silnik pracuje nierowno. Sam lapie rozne obroty.
Wyczyscilem swiece rozdzielacz sprawdzilem przewody ale nic nie pomoglo.
Wariuje dalej. Co zrobic.
Moj Gofr stal cala zime w warsztacie wymienilem skrzynie i troche innych sprzetow i jestem spragniony ujerzdzania sztuka ale sie nie da. Jak wcisne gaz to gasnie.
Rozebrana deska raczej nie ma wplywu na prace silnika prawda?!
Prosze o pilny kontak a raczej wartka pomoc!
GG-10962566
Golf II 1.8 gti 8V wielopunkt.
Zapomniałbym - po zmontowaniu wszystkiego gdy zalozylem klemy cos zaczelo szczelac jakby cos z wtryskami lub silniczek krokowy, nawet przy wyjetych kluczykach. jak odpalilem poprawilo sie i pryka tylko przed zapaleniem.
czujnik
: śr cze 13, 2007 11:47
autor: krain
czujnik poziomu przepustnicy pozdro
: śr cze 13, 2007 17:22
autor: krs1
Dzis sprawdzilem zaplon rozrzad i wszystko jest w porzadku.
Zapomnielem dodac ze na wolnych obrotach szarpie sercem jakby nie palil na jeden garrrr.
Swiece przewody wszystko ok.
Co dalej.
Dodam ze po przekreceniu kluczyka nie slychac pompy paliwa a silnik pali bez najmniejszych problemow. pomocy
: śr cze 13, 2007 17:31
autor: Paweł Marek
Nie piszesz typu silnioka a to konieczne. Jeśli to Digifant: Zajrzyj do przepływki czy klapka luźno chodzi. Jeśli chodzi ładnie zapal z wypietą wtyczką od niej, powinien w trybie awaryjnym lepiej chodzić, wkręcać się na obroty. Ale mozesz mieć wtrysk mechaniczny to kto inny cos wymyśli ja sie na nim nie znam.
: śr cze 13, 2007 18:06
autor: krs1
Nie wiem dokladnie jakie jest oznaczenie silnika bo nie moge go znaleźć w bagarzniku nie ma a na bloku nie widze zeby pisalo pg albo pf albo jeszcze inaczej.
Wtrysk jest raczej mechaniczny a silnik z tego co mi wiadomo ma raczej oznaczenie pf lub pg. Wiem ze ma 112 km.
: śr cze 13, 2007 22:33
autor: Paweł Marek
PF to difant, daj fotkę albo poszukaj po necie goglami i wstaw link.
: śr cze 13, 2007 23:00
autor: krs1
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2790440
Tam jest zdjecie silnika.
moj jest bez gazu.
Z charakterystycznych rzeczy to ma taki podluzny kolektor prostokatny.
czekam
: czw cze 14, 2007 18:58
autor: Paweł Marek
Więc masz wtrysk Digifant, wielopunktowy wtrysk niesekwencyjny. Zazcnij od tego co napisałem wyżej. Szukaj lewego powietrza ( w tym wąż serwa, odma), potem najlepiej podmień od kogoś przepływmoierz na próbe.
Jeśli układ zapłnowy napewno nie szwankuje to te rzeczy są najczęstsze.
: czw cze 14, 2007 19:35
autor: krs1
http://vwgolf.pl/silniki_VW.html
W\g owej tablicy serce mojego gofra moze miec nastepujace oznaczenia: GZ HT PB PF RG.to sa wszystkie mozliwosci gdyz wczoraj mierzyłem cisnienie na cylindrach. Wyniosko 10. To raczej dobrze. Kolezko Paweł Marek co ty na to jestes pewien ze to nie K-Jetronic tylko Digi? Jutro jak poskladam troche te gadzety to zastosuje sie do twoich wskazówek.
Jak poznac czy K-Jet czy Digi?
To moj pierwszy golf na wtrysku wczesniej byl gaznik
Pozdro czekam
: czw cze 14, 2007 19:41
autor: Paweł Marek
krs1 pisze:Jak poznac czy K-Jet czy Digi?
dałeś fotkę to napisałem, wszystkie digifanty sa podobne, nawet mój w trójce. Najłatwiej poznać po przepływomierzu [przy filtrze powietrza), to ten elemnt na fotce co zapodałeś, w okolice ktorego dochodzi wąż od gazu.
: czw cze 14, 2007 19:53
autor: krs1
Co jest w nim (przeplywomierz) takiego charakterystycznego jezeli jest to digi?
Jesta napisane czy co?
A na komputerze nie pisze bo patrzylem juz wczesniej.
: czw cze 14, 2007 20:40
autor: obywatel
Witam
Mam GX silnik K-jetronic chyba wtrysk i pdobne objawy, myśle że może to być pompa paliwa, czy ktoś wie jak można sprawdzić pompę bez jakiegoś sprzetu specjalistycznego?? a może ktoś ma inny pomysł że coś innego nawala( filtry wymienione)?
Pozdrawiam