Brak mocy, zamulony

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pori55555
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn mar 05, 2007 20:07
Lokalizacja: GDAŃSK

Brak mocy, zamulony

Post autor: pori55555 » wt cze 12, 2007 20:54

cze all mam pytanko jak sprawdzic czy z tym autem jest wszystko ok i czy tak to już jest a mianowicie mam gofra 3 1,8 gt benzynka 90km i wiecie co wydaje mi sie ze to autko jest jakies zamulone gdy stoje na swiatłach i startuje z gazem prawie w podłodze to zanim on sie rozbuja to moge powachac spaliny kolesia co przed chwila był obok dzisiaj był to stary kadett aż wstyd hmmm prosze o sugestie
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 20:59 przez pori55555, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt cze 12, 2007 20:56

Na początek sprawdź kody błyskowe.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
pori55555
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn mar 05, 2007 20:07
Lokalizacja: GDAŃSK

hmmm

Post autor: pori55555 » wt cze 12, 2007 21:05

Pinhead pisze:Na początek sprawdź kody błyskowe.
tzn co jechac podłaczyc pod kompa ???



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt cze 12, 2007 21:18

Pod kompa lub pod kody błyskowe. Nie wiem jaki masz tam interfejs. Nie napisałeś też jaki to silnik (oznaczenie). Poszukaj też na forum bo było o tym sporo tematów.

ps. http://img167.imageshack.us/my.php?imag ... 223ym4.jpg
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 21:21 przez Pinhead, łącznie zmieniany 1 raz.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » wt cze 12, 2007 21:21

Tak na początek kiedy wymieniany był filtr powietrza ,paliwa ,świece? czy w obudowie filra powietrza prawidłowo przełącza zimne -ciepłe? czy tak było zawsze, czy od jakiegoś czasu? czy jest katalizator i w jakim stanie? no i sprawdziłbym ustawienie rozrządu i zapłonu..

[ Dodano: 12 Cze 2007 21:23 ]
Pinhead pisze:Nie napisałeś też jaki to silnik (oznaczenie).
napisał 1.8GT czyli wygląda że ABS



baggio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt lip 11, 2006 19:29
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: baggio » wt cze 12, 2007 21:28

robi jakąś różnice podłączenie tych wężyków(czerwony czarny) do obudowy filtra jeżeli tak to jak podłączyć w moim bo kiedyś odłączyłem i podłączyłem jak tam chciałem :blush:


Moje autko:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1022151&sid=3a762b320d640d7f941313ea8916555c#1022151

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt cze 12, 2007 21:33

Matador pisze:napisał 1.8GT czyli wygląda że ABS
Albo nowszy ADZ.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
pori55555
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn mar 05, 2007 20:07
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: pori55555 » wt cze 12, 2007 21:53

Matador pisze:Tak na początek kiedy wymieniany był filtr powietrza ,paliwa ,świece? czy w obudowie filra powietrza prawidłowo przełącza zimne -ciepłe? czy tak było zawsze, czy od jakiegoś czasu? czy jest katalizator i w jakim stanie? no i sprawdziłbym ustawienie rozrządu i zapłonu..

[ Dodano: 12 Cze 2007 21:23 ]
Pinhead pisze:Nie napisałeś też jaki to silnik (oznaczenie).
napisał 1.8GT czyli wygląda że ABS
filtr paliwa i powietrza w marcu tego roku świece w kwietniu br. rozrzad w marcu czy było zawsze nie wiem w marcu sprowadziłem go z niemiec katalizator ma silnik to abs hmmm a może ja za dużo wymagam od tego auta ???



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt cze 12, 2007 22:06

Najlepiej jak by Ci ktoś użyczył na kawałku prostej inne mkIII z ABS'em do porównania.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » wt cze 12, 2007 22:35

pori55555 pisze:a może ja za dużo wymagam od tego auta
hehe ,możliwe bo rakiety to to nie są :grin:



Awatar użytkownika
pori55555
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn mar 05, 2007 20:07
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: pori55555 » wt cze 12, 2007 22:37

Matador pisze:
pori55555 pisze:a może ja za dużo wymagam od tego auta
hehe ,możliwe bo rakiety to to nie są :grin:
no raczej :satan: hehe a szkoda



Awatar użytkownika
matti_vw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pn sie 14, 2006 02:07
Lokalizacja: Buczkowice/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: matti_vw » wt cze 12, 2007 22:56

Pinhead pisze:ps. http://img167.imageshack....88054223ym4.jpg
czy mógłby ktoś to przetłumaczyć??



Awatar użytkownika
cegla66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr lis 08, 2006 11:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: cegla66 » śr cze 13, 2007 12:37

rakieta to moze nie jest ale zamulony tez napewno nie. Mam takie i smiga calkiem calkiem. Wiadomo do vr6 mu daleko ale w porownaniu do 1,4 to potwooooooor. A jak Cie kadet skilowal to faktycznie masz jakis problem.moze Ci na 3 tłoki smiga?


Zbieram na Passata B5 TDI.Kiedy zbiore nie wiadomo.Zainteresowanych sponsoringiem zapraszam na priv xD
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!

Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » śr cze 13, 2007 12:51

Możliwości wieeeele. Najlepiej zacząc od najprostrzych rzeczy. Może masz kiepskie paliwo. Czy te zamulenie nie jest po ostatnim tankowaniu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 393 gości