Strona 1 z 2

: wt cze 12, 2007 17:06
autor: spoon_r
1) czy auto ci nie bierze oleju?
2) podejrzewam ze masz klopoty z elektryka doprowadzona do pompy (nadpalone kable, zasniedziale-moze oberwane koncowki, co mogla spowodowac stara pompa) 3a wziac mierniki i linie przewodów posprawdzac, napiecia opornosci.....
3) problem z obrotami i wkrecamniem sie na nie moze byc spowodowany przestawionym zaplonem

pozdro

: wt cze 12, 2007 18:14
autor: Paweł Marek
Sztajfa pisze:dzis po wywaleniu bezpiecznika od pompy zauwazylem ze zresetowaly sie ustawienia MFA czyli zegar kilometry sr spalanie itd-
fakt moze to oznaczać jakieś zwarcie. Trzeba będzie chyba zajrzeć na wtyczki z tyłu za skrzynkę bezpieczników.

: wt cze 12, 2007 22:24
autor: spoon_r
jezeli nie specjalnie znasz sie na elektryce pojedz do znajomego co sie orientuje w temcie i zajrzy gdzie trzeba, nie stawaialbym na przekaznik

a jesli chodzi o zaplon to jak nigdy wczesniej tego nie robiles to pozwol niech to zrobi facowiec, zaplon to bardzo wazna sprawa

pozdrawiam

: śr cze 13, 2007 17:02
autor: Paweł Marek
Wątpliwa jest taka awaria przekaźnika żeby z tego powodu palił sie bezpiecznik.

: śr cze 13, 2007 17:34
autor: stempel72
A przyglądałeś się regulatorowi ciśnienia ??

: śr cze 13, 2007 18:21
autor: -pawlo111
ta pompe to kupiles to VRa ma sie rozumiec? bo musi podawac okreslone cisnienie dla tego silnika. To z bezpiecznikiem to sprawa elektryka i powinien sobie dac rady. Jak juz to zrobisz to zajmij sie dopiero silnikiem. Elektryka priorytet

: śr cze 13, 2007 22:26
autor: Paweł Marek
Sztajfa pisze:od odmy spod klawiatury nie wchodzi do ukladu dolotowego tylko jest wyprowadzona pod auto.
a dziura po niej jest zaślepiona? Nie leci fałszywe powietrze?

: śr cze 13, 2007 22:28
autor: stempel72
Masz typowe objawy padającej pompy paliwa. Ona poprostu się zaciera, ale jeszcze coś tam pompuje. Od regulatora raczej by nie gasł. On jest na listwie wtryskowej po ztronie modułu zapłonowego i rurką podłączony do podciśnienia z kolektora.