Strona 1 z 2

korektor siły hamowania! prosze o porade

: wt cze 12, 2007 09:34
autor: endrjuuu
Od pewnego czasu co jakis czas musialem dolewac płyn hanulcowego gdyz poziom dośc często spadał, po czym zauwazylem ze korektor jest mokry i powoli z niego kapie, sam nei wiem czy zepsul sie na amen czy mozna go wykrecic i sprobowac go naprawic.
mechanik jak zobaczyl to stwierdzil ze nie ma co naprawiac bo to nie ma sensu i przedstawil trzy warianty i nei wiem ktory wybrac:/

1. zamowic nowy (jak jest wogole w sprzedazy) i on mi wymienie (koszt pewnie duzy)
2. znalezc na szrocie jakis uzywany i on tez zalozy (koszt troszke mniejszy)
3. powiedzial ze jak chce to on mi przerobi "na cztery" ze nie bedzie trzeba korektora i bedzie hamowal bez ze tak powiem "zahamowan"

nie wiem co zrobic, chalibym to zrobic w miare niedrogo i jak to mozliwe wlasnymi silami:)

p.s. a przy okazji jak ktos wogole zechce mi pomoc:/ to jak jade po nierównościach to jest takie dziwne tłuczenie z tylu z lewej strony... tez zagladalem z mechanikiem i powiedzial ze sa luzy(nie znam sie na tym i moge pisac glupoty) na wahaczu....powiezial ze najlepiej wykrecic te dwie sruby co sa po obu stronach i wymienic cos tam?? i potem dokrecic zeby luzu nie byl?? jesli ktos wie o co chodzi to prosze o napisanie co trzeba wymienic i czymajac dostep do kanalu i narzedzi zrobie obie rzeczy z pomoca kolegi:) z gory dziekuje za pomoc pozdraiwam

: wt cze 12, 2007 09:42
autor: zodiak
Dobrze mieć korektor żeby nie blokowało tyłu. Jak masz możliwość kupić tanio używkę to ją kup i zamontuj.

hmm

: śr cze 13, 2007 01:17
autor: endrjuuu
a poradze sobie z zamontowaniem tego korektora??
i przy tym wahaczu co konkretnie wymienic?? i czy zrobie to wlasnymi rekami??

: wt paź 09, 2007 21:47
autor: agent_olo
Witam
Poszukuje korektora hamowania do golfa III z 93 roku i znalazłem takie coś :http://moto.allegro.pl/item253918648_ko ... at_b3.html Czy ten korektor bedzie pasował do mojego auta czy potrzebny jest inny?

: wt paź 09, 2007 22:58
autor: marek2907
endrjuuu, wymiana korektora jest z zasady bardzo prosta natomiast bardzo cięzko poradzić sobie se śrubami którymi jest przykręcony do belki , bez diaksa (szlifierki kątowej się nie obędzie.
(korektor jest aluminiowy i po tylu latach użytkowania aluminium siętrochę utleniło)

[ Dodano: 09 Paź 2007 23:00 ]
endrjuuu pisze:3. powiedzial ze jak chce to on mi przerobi "na cztery" ze nie bedzie trzeba korektora i bedzie hamowal bez ze tak powiem "zahamowan"
zgadza się ale wtedy na śliskiej nawierzchni moze ci blokować tylną oś (i w zakręcie kłopoty gotowe)

: śr paź 10, 2007 00:28
autor: chosen
agent_olo pisze:Witam
Poszukuje korektora hamowania do golfa III z 93 roku i znalazłem takie coś :http://moto.allegro.pl/item253918648_ko ... at_b3.html Czy ten korektor bedzie pasował do mojego auta czy potrzebny jest inny?

mam takie samo z mojego Mk II GTI bo ma tarczówki, oddam za 15 zł.

: śr paź 10, 2007 19:30
autor: agent_olo
chosen pisze:
agent_olo pisze:Witam
Poszukuje korektora hamowania do golfa III z 93 roku i znalazłem takie coś :http://moto.allegro.pl/item253918648_ko ... at_b3.html Czy ten korektor bedzie pasował do mojego auta czy potrzebny jest inny?

mam takie samo z mojego Mk II GTI bo ma tarczówki, oddam za 15 zł.

Chętnie kupie tylko czy bedzie pasowac do mojego golfika? Ten korektor na aukcji z wyglądu jest identyczny ale niewiem czy nie różnią się jakims niewidocznym szczegółem.

: śr paź 10, 2007 19:44
autor: Paweł Marek
sa dwa rodzaje do tarcz i do bębnów. Poza tym brak różnic.

[ Dodano: Sro Paź 10, 2007 7:46 pm ]
Ten z allegro jest do bębnów, te do tarcz mają literę C na końcu numeru. Sądzę że można zamiennie stosować

: śr paź 10, 2007 20:09
autor: chosen
no ja mam do tarczówek, wiec jak cos pisz, jest jeszcze z kawałkami przewodów.
Mam nawet do tego łapę mocujacą tylną belkę i na tej łapie jest wysięgnik na ten własnie korektor, ale to juz oddzielnie :>
pozdro, pisze na gg Jak cos, moge tez podeslac fotke
GG:2012189

: czw paź 11, 2007 18:55
autor: waldisetka
witam wszystkich mam problem z tylnimi hamulcami jedno koło nie hamuje a drugie ledwo wymieniłem pompe i nic ominełem korektor zadnej ruznicy pomózcie

: czw paź 11, 2007 19:02
autor: dziejo
korektor siły hamowania! prosze o porade
+tuleje tylnej belki poszukaj w moich postach tam troszke pisałem o tulejach jak się je wymienia

: czw paź 11, 2007 19:21
autor: maroTdi
marek2907 pisze:endrjuuu, wymiana korektora jest z zasady bardzo prosta natomiast bardzo cięzko poradzić sobie se śrubami którymi jest przykręcony do belki , bez diaksa (szlifierki kątowej się nie obędzie.
(korektor jest aluminiowy i po tylu latach użytkowania aluminium siętrochę utleniło)
no znam ten problem.. wymienialem silenblocki i musialem sciagac belke i wycinac a pozniej przewiercac.. zamiast 30min roboty trwalo to chyba z 4h...
nie ma szans odkrecic tych srub..

: czw paź 11, 2007 19:22
autor: dziejo
maroTdi pisze:nie ma szans odkrecic tych srub..
faktycznie graniczy top z cudem ja poradziłem sobie bez demontarzu korektora