Strona 1 z 1

Ciśnienie w ukladzie chłodzenia - to uszczelka ?

: pt cze 08, 2007 00:59
autor: chosen
Witam, mam taki problem, keidys wyrzycalo mi płyn jak temp. płynu przekraczało 2mm poza środek, ale neiweym czy wtedy sie gotouje czy cos...Kupilem nowy korek i jakby od tamtej pory nawet jak tam wejdzie to niby nie wywala. Ale gdy np. ostatnio zatrzymalem samochod, po 15 min chcialem sprawdzic czy płyn chlodniczy w normie, i bylo jakos minimin, to chailem dolac do maxa, odkrecam kurek a tu cisnienie wyrzuca mi plyn ze zbiorniczka...Kiedys pamiętam, (pare miechow temu) ze nawet na odpalonym silniku korek mogl byc odkrecony z nic nie wywalalo, tyle ze wtedy mialem NIE SPRAWNY korek, bez tego zaworka, ktory ma to cisnienie tworzyc... CZy tak ma byc, czy trefna uszczelka pod głowicą ?? Dodam ze ta wskazowka, neiwiem czy pownna czy nie powinna sie wychylac bardzo za to, ale ja mam wiatrak w moim gti jednobiegowy (poprzedni własciciel :grrr: ) i moze dlatego nie moze go dobrze schłodzic jak pojezdze po mieście. Musze neidlugo kupic 2 beigowy i sprawdzic jak to bedzie..

: pt cze 08, 2007 15:17
autor: vwrych
kolego sprawdz czy przy odpalonym i najlepiej nagrzanym silniku masz twarde weze od chłodnicy jesli tak to uszczelak pod głowica a z drugiej strony jak wyrzuca Ci płyn chł to powiedział bym ze tez uszczelka . a tak dla upewnienia z rana jak bedziesz chciał uruchomic silnik to wez odkrec korek od ukł.chłodzenia i odpal silnik jak bedzie wyrzucac wode to uszczelka lub co gorzej moze byc peknieta głowica lub tez blok. pozdrawiam

: pt cze 08, 2007 15:28
autor: chosen
teraz na przykład po jeździe keidy musiał włączyć się wiatrak, zgasilem samopchód i teraz przeczytalem zeby sprawdzic te węże, no i był twarde, ale nie do przesady, otowrzyl;em korek, poszło (psssst) cisnienie uwilniło sie, nie wylał się płyn, i węze były miętsze, ale przeciez jakies cisnienie w układzie chyba musi byc ??

: pt cze 08, 2007 18:09
autor: -pawlo111
ale panowie jak autko zlapie temperaturke ( jak piszesz ze po 15 minutach jazdy) i otworzysz korek to kazdy samochod wywali plyn. A powiem Ci zrob tak. Zapal go na otwartym korku i poczekaj az sie nagrzeje do norlmalnej temperatury zeby sie raz wiatrak zalaczyl i zobacz czy w zbiorniczku nie pokazuja sie bulki

: pt cze 08, 2007 20:06
autor: chosen
właśnie juz tak raz sprawdzalem, i ani ciut ciut bulków ani bulgotaania nei bylo, poprostu stal sobie płyn i tyle ..
A dopowiem odrazu, termostat wporzo.

: pt cze 08, 2007 20:28
autor: koonrad
-pawlo111 pisze:ale panowie jak autko zlapie temperaturke ( jak piszesz ze po 15 minutach jazdy) i otworzysz korek to kazdy samochod wywali plyn
zgadzam się w 100% !!

chosen, jeśli nie ma babelków, śladów wody w oleju, ani oleju we wodzie to niczym bym się nie przejmował.

pozdrawiam

: sob cze 09, 2007 00:36
autor: chosen
koonrad pisze:
-pawlo111 pisze:ale panowie jak autko zlapie temperaturke ( jak piszesz ze po 15 minutach jazdy) i otworzysz korek to kazdy samochod wywali plyn
zgadzam się w 100% !!

chosen, jeśli nie ma babelków, śladów wody w oleju, ani oleju we wodzie to niczym bym się nie przejmował.

pozdrawiam
No wlasnie nic takiego niema....Wie ktoś może jakich wymiarów powinna byc chłodnica w GTI 8v i czy ma ktos na sprzedaż wiatrak 2 biegowy tanio? albo na wymiane z moim ;]